Skrevet av Emne: Hasj  (Lest 250897 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #345 : 12. april 2008, 18:29 »
Jeg har lurt på det samme med methamf.... Alle vet at det ødelegger deg fullstendig i løpet av måneder... Likevel vet jeg flere som har prøvd, og som har gått til grunne... og de visste på forhånd at meth var drepen.

Jeg skjønner det ganske enkelt ikke.

Men det ligger vel ganske kompliserte psykologiske mekanismer bak skulle en tro? Det er vel bare ikke slik at hvem som helst kjøper seg masse meth og så går til grunne. Når man ser på hvem som begynner med heroin så er det ofte folk som har kroniske sykdommer, skader osv som ikke blir behandlet godt nok av de medisinene som er tilgjengelige, og at de ofte ikke får nok av de medisinene de burde få. Den andre gruppen av heroinmissbrukere er ungdom som har fått en tøff start på livet og i ung alder skeier altfor langt ut. Og så er det selvsagt en gruppe til som begynner med det her i litt eldre alder som et forsøk på å finne den "ultimate" rusen.



Sa brura

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hasj
« #346 : 12. april 2008, 18:32 »
Jeg kjøper ikke den med medisineringen... at enkelte unnskylder seg selv med den medisin-saken, det er greit. Men for en misbruker er det stort sett alle andre og resten av verden som er feilen, aldri en selv....

Å bli narkoman er et valg. Selv om man har hatt det vanskelig i livet, så betyr ikke det at det blir bedre eller logisk å bruke ting man vet ødelegger hjerne, kropp og liv.

Meth er vel skikkelig vanedannende meget raskt. Så har du prøvd, så er du vel stort sett hekta. dette vet vel de fleste som prøver det. likevel prøver de.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #347 : 12. april 2008, 18:35 »
Du har kanskje rett i det..

Sjekket forøvrig hva du får honnør for Nero, og du er jo utvilsomt ganske morsom, men jeg ser KUN sarkastiske kommentarer. Er det "din rolle"? Trener du ikke selv, men sitter kun på treningsforum for å rakke ned på at folk ikke starter setningene sine med stor bokstav osv? Ser dessuten at du bruker samme humoristiske " materiale" på flere brukere her inne..har du en slags "rutine" du har skrevet ned på papir eller i word?
Sa brura

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Hasj
« #348 : 12. april 2008, 18:41 »
Hvorfor skal ikke gift være tillatt?

Hvorfor skal cannabisrøykere på død og liv bli stemplet som kriminelle? Det er en kriminell handling uten offer.. Å legalisere cannabis vil føre til en større skille mellom dét og sterkere stoffer, det vil gi penger i statskassa og ikke i hendene på smuglere, det vil gi staten færre kostnader (antar du som fengselsbetjent vet hvor mye det koster Norge å straffeforfølge rusmisbrukere, fengsle osv.).

På den negative siden vil kanskje flere prøve hasj. Big deal? Jeg ser ikke mye negativt i at en og en annen fylletur blir erstattet med en rolig kveld foran skjermen med masse junk food og Bob Marley.

Wink

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #349 : 12. april 2008, 18:45 »
Vel..Spør du meg er det bedre å sosialisere og ha det gøy på byen med alkohol enn å sitte inn med junkfood og rasisten Bob Marley. Høres forøvrig ut som en ekstremt stereotypisk hasj-aften. Grøss Smiley

Sa brura

Utlogget Tannfeen

Sv: Hasj
« #350 : 12. april 2008, 18:51 »
Hvordan er det egentlig med varighet av rusen når det er snakk om hasj? Hvor lenge bør man f.eks vente med å kjøre bil? Kan man ta seg én liten joint til maten og fortsatt kunne kjøre bil?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Hasj
« #351 : 12. april 2008, 19:00 »
Du har kanskje rett i det..

Sjekket forøvrig hva du får honnør for Nero, og du er jo utvilsomt ganske morsom, men jeg ser KUN sarkastiske kommentarer. Er det "din rolle"? Trener du ikke selv, men sitter kun på treningsforum for å rakke ned på at folk ikke starter setningene sine med stor bokstav osv? Ser dessuten at du bruker samme humoristiske " materiale" på flere brukere her inne..har du en slags "rutine" du har skrevet ned på papir eller i word?

Off-topic, men hvordan sjekker man hvem man får honnøren fra? Bare nyskjerrig. 

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #352 : 12. april 2008, 19:00 »
Fra en halvtime til et par timer avhengig av "kvalitet". Men nå skal man vel ikke diskutere hvordan man bruker hasj her tenker jeg i og med at det er ulovlig? Man bør vel helst ikke kjøre bil samme dag som man har røyket, uten at jeg skal nekte for at jeg har gjort det selv. Har til og med blitt stoppet av politiet noen minutter etter at jeg hadde røyket. Gikk bra det, de var mer interessert i hvor mange hester det var i BMW`en enn min tilstand. De lurte fælt på hvorfor jeg kjørte så pent med en sprek bmw..hehe
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hasj
« #353 : 12. april 2008, 19:03 »
Off-topic, men hvordan sjekker man hvem man får honnøren fra? Bare nyskjerrig. 

trykk der det står honnør Wink

Får jeg honnør for det? Tongue
Sa brura

Utlogget Savoy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Sv: Hasj
« #354 : 12. april 2008, 19:21 »
trykk der det står honnør Wink

Får jeg honnør for det? Tongue

haha

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hasj
« #355 : 12. april 2008, 20:22 »
Men THC'en bli værende fra 7 dager til 40 dager, så hvis de tester deg med utvidet prøve pga kjøringen, så ender det uansett med en smekk på lanken.

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hasj
« #356 : 12. april 2008, 21:04 »
Tja... her har diskusjonen gått livlig ser jeg?

Det meste er vel sagt her nå - også av folk som ikke har peiling, og heller burde holdt kjeft.



Trodde ikke det var så mange kjennere på forumet her? he he

veldig enig med unknown soldier på mye - Nero sin kommentar gidder jeg NESTEN IKKE kommentere en gang. Hvorfor tar du noen drinker og blir i god form'a?

...og hvis du aldri gjør det heller kan det være det samma. Da trenger du ikke svare...

Jeg sier det igjen: Å fyre er knall! Hvis du ikke liker det så drit i det! Selv gjør jeg det svært sjelden nå, for nå skal jeg trene!

Oh, By the way, få ting er fetere enn å få på blueberry gjennom glassbong, og høre på musikk og nippe rødvin eller drinker, ute i sola , sammen med gode kompiser. Hvis en ikke forstår at det er fett, og heller må komme med sarkastisk pisspreik, som får karmaen din til å rotne, kan en heller holde kjeft.

Heissan, der ble jeg jammen litt varm i panna gitt... Smiley  Ha en glitrende helt - edru, full, eller høy!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hasj
« #357 : 13. april 2008, 00:02 »
Nå vet jeg løsningen for tunge misbrukere: Keto.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Hasj
« #359 : 13. april 2008, 00:36 »
Nei, jeg har ikke en nedsettende nedsettende tone ovenfor  de som ikke røyker, men jeg har en nedsettende tone mot en som uttaler seg negativt og sarkastisk om noe han åpenbart ikke har mer peiling på en moren min.

Vannpipe med fruktobbakk er ikke som en clausthaler, det er som en cola Smiley Noe helt annent.

DEssuten må jeg minne om at dette faktisk VAR en hasjtråd, med spørsmål om det var skadelig for trening eller ikke - da er det lite konstruktivt å komme med uerfarne festligheter.

Som du nevnte er dette et treningsforum, noe som også gjorde at jeg ble forauset over hvor menge "kjennere" som befinner seg her. Men for all del, det er bare å vente seg litt motstand for den slags på en helseanstalt som denne. Smiley

Men igjen: Skjelden det blir noe fyring her (sist september tror jeg) men jeg kunne like gjerne gjort det som å drikke. Det blir man nemlig feit av i tillegg...

Nå vet jeg løsningen for tunge misbrukere: Keto.


Indeed, dude - Indeed Cheesy


Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!