avstemning
Spørsmål: Bør jeg prøve å gå opp i vekt selv om jeg føler jeg spiser "nok", eller bør jeg bare fortsette som før og satse på at vektøkningen kommer av seg selv? (Jeg har vanskelig for å legge på meg, og går ikke opp i vekt selv om jeg over en periode prøv  (Avstemning er avsluttet: 09. november 2006, 12:47)
Du bør gå opp - 1 (100%)
Du bør fortsette som før - 0 (0%)
Stemmer totalt: 1

Skrevet av Emne: Torgeirs treningsdagbok  (Lest 69468 ganger)

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #390 : 30. mai 2008, 16:57 »
Torsdag 29. mai 2008

- markløft: 3x10 90kg
- benkpress: 3x8 60kg
- skrå hantelpress: 3x8 24kg
- cable cross: 3x10 10kg
- bicepscurl m/tau: 3x10 21kg

benken var helt sjokkerende tung, men treninga har jo gått i perioder i det siste, så det er vel bare å "komme i gang".

Fredag 30. mai

- knebøy: 3x8 90kg
- strak mark: 3x10 35ish kg
- tåhev: 4x10 noe
- sit-ups: 20+12
- planken: 2x30 sek.

Tung bøy, men ganske fornøyd.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #391 : 02. juni 2008, 22:44 »
Søndag 1. juni 2008

- benkpress: 3x6 75kg
- chins: 2x8
- smal nedtrekk: 1x10 51kg
- stående roing: 3x10 50kg
- preachercurl: 1x10 20kg - 1x6 30kg - 1x8 20kg
- dips: 3x12
- skullcrushers: 3x8 12kg

helt okei økt.. følte benken var tung på 60 i dag også, men bestemte meg for at jeg ikke kunne sløve. neste økt kjører jeg 80 på, hvertfall hvis jeg har spotter. går 80 greit bør 110 være svært nære
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #392 : 05. juni 2008, 21:42 »
Torsdag 5. juni 2008

- benkpress: oppvarming - 1x100 - 1x107,5kg ny pers Grin
- flies: 3x10 12kg
- chins: 8x egenvekt
- smal nedtrekk: 3x10 57kg
- stående roing: 3x10 40kg

ubrukelig treningsøkt egentlig, men ny pers i benk er gode ting. har vel ikke akkurat følt at formen har vært spesielt bra i det siste, men jeg fikk lirket den opp og det er jo godt nok. endelig et bevis for at 110 snart er inne.. kanskje på en god dag Smiley
første økt sammen med gunnar på et halvt år var jo også litt av en markering
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #393 : 06. juni 2008, 16:54 »
Gratulerer med ny personlig rekord i benkpress! Må da være mer å hente, ettersom det ikke er så veldig lenge siden du hadde en periode der det var dårlig med trening?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #394 : 07. juni 2008, 02:53 »
Gratulerer med ny personlig rekord i benkpress! Må da være mer å hente, ettersom det ikke er så veldig lenge siden du hadde en periode der det var dårlig med trening?

Tusen takk, Bjørnar. Jeg håper det er mer på lager i svært nær fremtid ja.. det har gått veldig stokkete med treninga i det siste, har blitt sånn to og tre treningsøkter på rad og så over ei ukes avbrekk. Samt at matinntaket har vel vært heller elendig. Likevel ny pers i benk og egentlig god knebøy og markløft. Håper det blir en tilnærmet alkoholfri sommerferie når jeg endelig får rotet meg hjem, så det kan jo gjøre underverker om alt klaffer. Vi får se Smiley
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget magnusalu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 61

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #395 : 08. juni 2008, 01:26 »
grats med ny rekord puz

men, skal fortsatt ta deg igjen Wink skal ligge i hardtrening nå i sommer, og forhåpentligvis nærme meg en del når jeg kommer til bergen til høsten (om jeg får til en tur til høsten, men det må da vel gå)

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #396 : 09. juni 2008, 19:59 »
grats med ny rekord puz

men, skal fortsatt ta deg igjen Wink skal ligge i hardtrening nå i sommer, og forhåpentligvis nærme meg en del når jeg kommer til bergen til høsten (om jeg får til en tur til høsten, men det må da vel gå)

Takk takk Smiley Det var deilig å vite at det faktisk ikke har gått noe ned siste halvåret hehe.
Ja, det høres bra ut gutt. Virker som du klarer å motivere deg, og hvis å ta innpå meg er litt brensel på bålet, synes jeg det er knall. På den andre siden tror jeg at jeg skal få trent bra i sommer selv, og alkoholinntaket skal være lavt.. så vi får se Cheesy du skal få en hard jobb
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #397 : 09. juni 2008, 20:02 »
Mandag 9. juni 2008

- knebøy: 3x8 80kg
- strakmark: 3x10 50-ish kg
- rotatorcuff: 3x10 6kg
- facepulls: 3x10 18kg

ufattelig tung bøy, sjukt varmt lokale.. men greit å være etablert på 80 om ikke annet. en 130-140kg i bøy i løpet av sommeren kan være mulig Smiley
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #398 : 10. juni 2008, 15:22 »
Tirsdag 11. juni 2008

- liggende hantelpress: 3x10 28kg
- skrå benkpress: 3x8 50kg
- cable cross: 3x10 10kg
- dips: 12-10-8 egenvekt
- franskpress: 3x10 20kg

fy faen feite, jeg blei helt sykt sliten nå. det er tydelig at kroppen min virkelig ikke har godt av alkohol, selv om det er et år siden kyssesyken. dette merker jeg spesielt godt de første dagene etter jeg har drukket. jeg har jo merket dette i alt for lang tid og mer eller mindre bare gitt faen. håper virkelig ikke levra mi tar knekken av det her, jeg begynner nemlig å bli seriøst bekymret.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #399 : 11. juni 2008, 15:29 »
Onsdag 11. juni 2008

- markløft: 3x10 100kg
- chins m/smalt grep: 2x8
- nedtrekk m/bredt grep: 1x8 23kg
- hantelroing: 3x10 20kg
- fremoverlent sidehev: 3x10 8kg

kvalm og slapp i dag også.. håper det gir seg snart. tar treningsfri i morgen, det har pleid å hjelpe. hater den tilstanden her. men bra treningsøkt til tross.
Foo Fighters-konsert i kveld, med Queens of The Stone Age som Special Guests.. kan bli artig. Ellers gleder jeg meg stort til fredag da en viss frøken kommer tilbake til byen Smiley det blir kos
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #400 : 18. juni 2008, 21:47 »
Onsdag 18. juni 2008

- markløft: 3x6 120kg
- liggende pull-ups: 3x8ish
- face-pulls: 3x10
- knebøy: 1x60kg - 1x100kg

sommerens første trening med Kim på Pro-Gym. denne gangen skal det vel bli noen økter. nå har jeg jo betalt for en måned, så jeg har vel ikke noe valg Tongue
markløften var tung, men den gikk. prøvde knebind for første gang og det må vel sies å være jævligere enn benkskjorte. FAEN, så vondt det var da Kim surra på. men så er jo jeg litt skjør Grin

Ellers.. Russland - Sverige på gang. Et svensk forsvar som til tider har sugd så balle.. ja nettopp, 2-0. Herre! For et russisk barneskirenn.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #401 : 03. juli 2008, 14:11 »
2 juli 2008

- Vanlig benkpress (oppvarming)
  10x stang - 2x10 60kg

- Benkpress med smalt grep og tre min intervall:
  7x4 med (3 sett med 80, 3 sett med 70, 1 sett med 60)

- Knebøy med stopp i bunn og to min intervall:
  6x3 med 80kg

- Foroverbøyd sidehev på benk:
  3x8 med 8kg

- Stående sidehev m/tau
  3x10

Andre økt på ProGym, første etter Hovefestivalen. Kjører ikke noe program om dagen, og siden jeg trener med Kim følger jeg like godt hans plan.. noe som fra tid til annen fører til litt ubehag. Fikk ikke helt med meg hvor mange sett han sa på smalbenken, så jeg tok meg svært mye vann over hodet hehe. Nuvel, moro å prøve noe nytt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #402 : 06. juli 2008, 23:12 »
Fredag 4. juli 2008

- knebøy 3 min. tidsintervall
  5x4 90kg

- benkpress til kloss (belte)
  3x8 80kg (med hjelp på siste reppene)

- franskpress liggende på gulvet
  3x10 27,5kg

- omvendt benkpress (liggende pullups)
  3x8

- stående roing
  3x10 40kg

Enda en treningsøkt med Kim som lærer og sjef. Artig å kjøre sett og reps på en helt annen måte enn jeg pleier. Tidsintervaller er dog noe jeg må venne meg til, holder tidvis på å gå i bakken pga. dårlig kondis
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #403 : 07. juli 2008, 21:04 »
Mandag 7. juli 2008

- Benkpress:
  3x8 med 70kg

- Zercher-squat:
  3x8 med 60kg

- Markløft:
  2x8 med 100kg

- Facepulls:
  3x10 med x antall kg

- Rotatorcufføvelse:
  2x10 med 5kg

En grei økt, men sliter med å bli usedvanlig kokt i kålen om dagen. Blir svimmel og ør spesielt av bøy og mark. Går seg vel til etterhvert.
Morgenvekta var på stusselige 73,8kg  Angry
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #404 : 15. juli 2008, 02:17 »
Mandag 15. juli 2008

- benkpress: 12x50kg - 8x70kg - 5x2 90kg
- knebøy: 10x60kg - 7x80kg - 4,3,3,2 og 3 x100kg

Tilbake på trening etter en snau uke i Sarpsborg. Benken gikk jo egentlig ganske greit, og siden jeg er ganske pinglete i beina kan jeg vel ikke klage stort over bøyen heller.
Kvelden ble avsluttet i godt lag med herr Gundersen Smiley
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!