avstemning
Spørsmål: Bør jeg prøve å gå opp i vekt selv om jeg føler jeg spiser "nok", eller bør jeg bare fortsette som før og satse på at vektøkningen kommer av seg selv? (Jeg har vanskelig for å legge på meg, og går ikke opp i vekt selv om jeg over en periode prøv  (Avstemning er avsluttet: 09. november 2006, 12:47)
Du bør gå opp - 1 (100%)
Du bør fortsette som før - 0 (0%)
Stemmer totalt: 1

Skrevet av Emne: Torgeirs treningsdagbok  (Lest 69449 ganger)

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #15 : 22. oktober 2006, 23:17 »
Lørdagens økt:

- benk: kjørte 3x8 60kg
- skrå hantelpress: 3x8 16kg -> prøv 18kg neste gang
- pullover: første gang, så jeg bare prøvde meg litt frem (tror 16kg funker)
- flies (maskin): 3x8 47,5kg -> gå opp et hakk neste gang

- preachercurl: 3x10 15kg+stang -> gikk opp fra 2x5kg skiver, så ingen endring til neste gang
- hammercurl: 3x20 10kg

Alt i alt en herlig slitsom økt, men ting blir enda bedre når jeg er helt tilbake. Snart snart.. Grin
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #16 : 22. oktober 2006, 23:20 »
by the way.. gratulerer RBK med seier'n. glad de jævla brann-folka ikke fikk det til, hadde blitt så mye mas og selvforguding i denne byen. en smule skadefryd, jeg kan innrømme såpass. bedre lykke neste sesong, og prøv å ikke vær så jævla kjepphøye da Wink
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #17 : 23. oktober 2006, 23:57 »
Dagens økt:

- markløft: til å le av
- stående roing: 3x8 50kg -> jævlig
- sittende roing: 3x10 40kg
- chins: krisejævlig

- skulderpress: 3x10 18kg -> den satt for meg hvertfall
- sidehev: 3x10 10kg

Tok meg så sinnsykt ut, og det var herlig. Mark'en var ny, så med litt bedre teknikk, og du skal ikke se bort fra litt styrke, går det nok bedre.
*godøkt*
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #18 : 26. oktober 2006, 21:15 »
Dagens økt:

- knebøy: 3x10 70kg -> fremdeles litt noob-følelse, men neste gang er teknikken bedre og belastningen tyngre (80kg)
- tåhev: 1x12 40kg - 2x12 50kg (kjører 50 neste gang) er i smith-maskina, 50kg er bare vektene

- dips: 3x8 egenvekt. er ikke fornøyd med det i det hele tatt, men neste gang er jeg på nett og kjører strict
- benk m/omvendt grep: 3x12 22,5 (tror jeg. kvinnfolkstang) ny øvelse, måtte prøve meg litt frem. satt så det smalt litt Tongue
- blei ikke franskpress, fordi det var mange mennesker, men det skal det bli neste gang
- push-down: var helt jævlig, så jeg kjørte bare litt lett for å få ut siste guffet

En helt godkjent økt, men ikke syk. Følte meg ikke helt klar på knebøyen, men med litt mer energi på lager så blir det storsuksess neste gang
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #19 : 26. oktober 2006, 21:18 »
Dagens økt:

- knebøy: 3x10 70kg -> fremdeles litt noob-følelse, men neste gang er teknikken bedre og belastningen tyngre (80kg)
- tåhev: 1x12 40kg - 2x12 50kg (kjører 50 neste gang) er i smith-maskina, 50kg er bare vektene

- dips: 3x8 egenvekt. er ikke fornøyd med det i det hele tatt, men neste gang er jeg på nett og kjører strict
- benk m/omvendt grep: 3x12 22,5 (tror jeg. kvinnfolkstang) ny øvelse, måtte prøve meg litt frem. satt så det smalt litt Tongue
- blei ikke franskpress, fordi det var mange mennesker, men det skal det bli neste gang
- push-down: var helt jævlig, så jeg kjørte bare litt lett for å få ut siste guffet

En helt godkjent økt, men ikke syk. Følte meg ikke helt klar på knebøyen, men med litt mer energi på lager så blir det storsuksess neste gang

Jada, dette går jo så det griner etter dette!

Må si jeg er imponert over bøyen din med tanke på at du ikke har kjørt det noe særlig før. Hvor dypt går du forresten? Setter du deg like langt ned som når man skal drite i et hull i bakken, eller neier du lett som en lettere sjenert skolepike?

Og joda, til neste sommer kan folk gå fra å kalle deg Torgeir til... ja, du vet; Powergeir! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #20 : 26. oktober 2006, 21:26 »
Jada, dette går jo så det griner etter dette!

Må si jeg er imponert over bøyen din med tanke på at du ikke har kjørt det noe særlig før. Hvor dypt går du forresten? Setter du deg like langt ned som når man skal drite i et hull i bakken, eller neier du lett som en lettere sjenert skolepike?

Og joda, til neste sommer kan folk gå fra å kalle deg Torgeir til... ja, du vet; Powergeir! Grin
Haha, jeg går faktisk dypere enn det. Jeg går så dypt at ryggraden titter ut av fiseringen. jeg verken jukser eller leker eller gjør noe homo. her skal man bygge, og det er fjell som bygges Grin
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #21 : 27. oktober 2006, 18:29 »
Endelig fått kreatinet mitt hit til byen, får håpe dette medfører enda bedre resultater. Vektøkning wee Grin
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #22 : 28. oktober 2006, 17:42 »
Okei, høhø.. legger ut et par bilder. har ikke noe å briefe med, men kan jo legge ut noen nye bilder om en stund og se om det er noe nytt Grin

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #23 : 28. oktober 2006, 17:59 »
Skal bli artig å se hvor biff du blir, Powergeir. Ser jo ikke så halvgæærn ut nå heller da. Kan forstå hvorfor du er el matadore i Trondheim ja! Cheesy

For øvrig bør du lære deg å ta bilder... Hehe

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #24 : 28. oktober 2006, 18:42 »
Skal bli artig å se hvor biff du blir, Powergeir. Ser jo ikke så halvgæærn ut nå heller da. Kan forstå hvorfor du er el matadore i Trondheim ja! Cheesy

For øvrig bør du lære deg å ta bilder... Hehe
haha.. jævla wanker.. du bør faen meg lære deg hvor jeg bor! Grin
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #25 : 29. oktober 2006, 17:38 »
Dagens økt:

- benkpress: 3x10 50kg -> tror jeg bommet litt på hva jeg tok sist. gikk middelmådig i dag, gikk tom på siste to-tre i siste sett
- skråhantel: 3x10 16kg -> tror ikke jeg skal gå opp helt enda gitt
- pullover: 3x12 16kg -> tja..
- flies: 3x10 56 -> her går vi opp neste gang

- hammercurl: 3x10 12kg -> tungt, men lurt å ta hammercurlen først for en gangs skyld
- preachercurl: 1x10 17,5kg - 2x10 22,5kg -> tungt!! måtte føle meg litt fram

Alt i alt en god økt, men ingenting å glise av. Jeg trenger nok en fast treningskamerat, men det er tydeligvis ikke så lett Sad
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #26 : 29. oktober 2006, 17:50 »
haha.. jævla wanker.. du bør faen meg lære deg hvor jeg bor! Grin

Åh.

Faen.

Glemte at det var Bergen jeg. Nåja, det er i samme land om ikke annet Tongue

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #27 : 30. oktober 2006, 23:47 »
Vel et lite nederlag i dag skal gi energi for en sinnsvak treningsøkt i morgen. Da skal det løftes som det aldri har blitt løftet før (fra min side hvertfall Grin)
God natt og måtte noen dø om ikke morgendagen blir bedre
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #28 : 31. oktober 2006, 18:53 »
Vel, dagen i dag var noe bedre, men jeg er dog ikke helt i mitt ess. Faen ta bekymringer. Kunne man ikke bare vært glad og lykkelig hele tiden? Tongue
Dagens økt:

markløft: 3x12 40kg -> tar det litt easy, lærer meg teknikk.
stående roing: 3x10 40kg -> funket bra
sittende roing: 3x8 øh.. med tungt (hater apparater som ikke har en fast standard)
chins: 3xlitt forskjellig -> faen for en øvelse. jeg overvurderte meg selv for andre gang. helvete!
skulderpress: 3x10 18kg -> tungt nok
sidehev: 3x10 10kg -> nesten helvete

Hadde en treningskamerat denne gangen, og det fikk humøret opp. Dog aggresjon er kjekt å ha når man trener.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget MagnusJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #29 : 31. oktober 2006, 21:32 »
Bra å lære seg teknikken ordentlig før du begynner å kjøre tungt på markløft. Skaff deg en å trene med fast, så får du mye mer ut av treningen! Bare spør en av kompisene dine.. Keep up the good work..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!