avstemning
Spørsmål: Bør jeg prøve å gå opp i vekt selv om jeg føler jeg spiser "nok", eller bør jeg bare fortsette som før og satse på at vektøkningen kommer av seg selv? (Jeg har vanskelig for å legge på meg, og går ikke opp i vekt selv om jeg over en periode prøv  (Avstemning er avsluttet: 09. november 2006, 12:47)
Du bør gå opp - 1 (100%)
Du bør fortsette som før - 0 (0%)
Stemmer totalt: 1

Skrevet av Emne: Torgeirs treningsdagbok  (Lest 69453 ganger)

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #30 : 31. oktober 2006, 22:43 »
Bra å lære seg teknikken ordentlig før du begynner å kjøre tungt på markløft. Skaff deg en å trene med fast, så får du mye mer ut av treningen! Bare spør en av kompisene dine.. Keep up the good work..
Takk takk.. er bedre å lære teknikk fremfor å måtte leve resten av livet i rullestol med ryggen kun som et vagt minne fra fortiden. Uhm.. ja. Joda, jeg skulle hatt en fast treningskompis, men det er ikke så lett å få helt faste treningstidspunkter, og da blir det heller ikke helt lett å få noen til å trene sammen med meg. Har ikke helt funnet noen jeg føler jeg gidder å trene med heller. Vel vel.. inntil videre liker jeg også å trene og banne for meg selv Grin
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #31 : 03. november 2006, 14:03 »
Okei.. jeg er STRÅLENDE fornøyd med dagen! Helvete, knall dag rett og slett. og hvorfor? La oss se
Dagens økt:

benkpress: 2x6 60kg - 1x6 70kg - 1x2 80kg -> lenge siden jeg har løftet noe på dette nivået, kanskje en ny pers ikke ligger så evig langt frem.
skråbenk m/hantler: 1x10 18kg - 1x10 20 - 1x10 22kg - 1x8 26kg -> sist brystøkt kjørte jeg 16kg hantler og det var tungt, i dag kunne jeg klart det samme med 26kg. Hva faen?
flies: 3x10 61kg -> fremgang her også

preachercurl: 3x8 27,5 -> funket greit, gadd ikke mer biceps enn denne
kjørte godt på magen isteden.

På toppen av dette fikk jeg godkjent geografioppgaven som ikke ble godkjent på mandag. Fikk skryt også faktisk. Faen, for en åpning på helga Grin
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #32 : 03. november 2006, 15:42 »
Veldig bra å ha en slik økning, el Torgeiro aka Powergeir™! Cheesy

For øvrig må jeg gratulere deg med godkjent geografioppgave. Vet denne har frustrert deg noe, men nå som den er ute av verden er det bare å bruke helga til å jakte på ei søt ei Wink

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #33 : 03. november 2006, 15:54 »
Veldig bra å ha en slik økning, el Torgeiro aka Powergeir™! Cheesy

For øvrig må jeg gratulere deg med godkjent geografioppgave. Vet denne har frustrert deg noe, men nå som den er ute av verden er det bare å bruke helga til å jakte på ei søt ei Wink
Takk takk, Kimmo™ den ypperste. Jeg trengte denne boost'en. Får bare håper det går relativt bra oppover freomver likevel og ikke bare luser. Ja, det var godt å få detta dritet ut av verden. men om det blir så mye spenstige greier i helga er en annen sak. Eksamen snart vettu Wink og man ligger ikke veldig godt an hehe
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #34 : 03. november 2006, 16:32 »
Yess... Flere en meg som syns geografi er noe dritt Grin






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #35 : 03. november 2006, 19:42 »
Yess... Flere en meg som syns geografi er noe dritt Grin
haha.. tja, kanskje. den oppgaven var hvertfall noe jævla dritt. jeg har lagt mitt hat på hardanger, hvertfall midlertidig. studerer du også geografi?
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #36 : 03. november 2006, 20:22 »
haha.. tja, kanskje. den oppgaven var hvertfall noe jævla dritt. jeg har lagt mitt hat på hardanger, hvertfall midlertidig. studerer du også geografi?

Torgeir, visse ganger er du enten a) særdeles dårlig til å få med deg saker og ting, eller b) jævlig teit!  Wink

Hvis du ser på teksten hans (du vet, den nederste greia), vil du se at han er 15 år. Er nok på et litt annet nivå enn deg selv. Idiot! Menne, glad i deg likevel jeg. Selv om du er ganske teit... Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #37 : 03. november 2006, 20:34 »
Torgeir, visse ganger er du enten a) særdeles dårlig til å få med deg saker og ting, eller b) jævlig teit!  Wink

Hvis du ser på teksten hans (du vet, den nederste greia), vil du se at han er 15 år. Er nok på et litt annet nivå enn deg selv. Idiot! Menne, glad i deg likevel jeg. Selv om du er ganske teit... Grin
Hahahaha... ja, jeg er nok relativt blokka i ny og ne ja. Det dummeste var jo at jeg satt jo og kikket på det som stod nederst også. Vel vel, kunsten er å ikke tenke lenger enn nesetippen
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #38 : 03. november 2006, 20:36 »
Hahahaha... ja, jeg er nok relativt blokka i ny og ne ja. Det dummeste var jo at jeg satt jo og kikket på det som stod nederst også. Vel vel, kunsten er å ikke tenke lenger enn nesetippen

Kunsten er vel strengt tatt å kikke mye lenger enn nesetippen. Ja, det vil si hvis man faktisk har en interesse av å virke relativt oppegående og velfungerende. Skjønt, hvis man vil virke komplett idiot er det bare å følge ditt gode eksempel! Cheesy

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #39 : 03. november 2006, 20:40 »
Kunsten er vel strengt tatt å kikke mye lenger enn nesetippen. Ja, det vil si hvis man faktisk har en interesse av å virke relativt oppegående og velfungerende. Skjønt, hvis man vil virke komplett idiot er det bare å følge ditt gode eksempel! Cheesy
Takk takk.. jada, jeg fikk en medalje for det der en gang på barneskolen, og siden jeg ble premiert, tenkte jeg det kunne være smart å følge den videre i livet. Som jeg fikk høre i militæret: "Dem gud ikke gav hjerner, gav han vinkler og stjerner". Nå har jeg dårlig med vinkler og stjerner, men det var kanskje fordi jeg var for dum til deg også Tongue
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #40 : 03. november 2006, 20:43 »
Takk takk.. jada, jeg fikk en medalje for det der en gang på barneskolen, og siden jeg ble premiert, tenkte jeg det kunne være smart å følge den videre i livet. Som jeg fikk høre i militæret: "Dem gud ikke gav hjerner, gav han vinkler og stjerner". Nå har jeg dårlig med vinkler og stjerner, men det var kanskje fordi jeg var for dum til deg også Tongue

Haha! "Dem gud ikke gav hjerner, gav han vinkler og stjerner"!

Jeg tror vel egentlig man kan si "Dem gud ikke gav hjerner, gav han dyre biler og deilige damer". Tror det gjelder ca alle sossejævlene jeg vet om.

Nuvel, nå var jeg fordomsfull og generaliserende, men jeg driter i det. Jeg trives med å være slik, og jeg vet du liker meg sånn! Cheesy

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #41 : 03. november 2006, 20:54 »
Haha! "Dem gud ikke gav hjerner, gav han vinkler og stjerner"!

Jeg tror vel egentlig man kan si "Dem gud ikke gav hjerner, gav han dyre biler og deilige damer". Tror det gjelder ca alle sossejævlene jeg vet om.

Nuvel, nå var jeg fordomsfull og generaliserende, men jeg driter i det. Jeg trives med å være slik, og jeg vet du liker meg sånn! Cheesy
Ja, jeg elsker deg sånn faktisk. Kynisk og fordomsfull. Alle mennesker som er noe annet enn det, er kjipe. Bare idiotisk å være snill, åpen og slikt.. øh.. Hat for faen!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #42 : 03. november 2006, 20:57 »
Ja, jeg elsker deg sånn faktisk. Kynisk og fordomsfull. Alle mennesker som er noe annet enn det, er kjipe. Bare idiotisk å være snill, åpen og slikt.. øh.. Hat for faen!

Deilig lesning dette! Kynisk ja, men fordomsfull? Ikke så altfor meget. Jeg kommer ikke med antakelser, men velkvalifisert synsing basert på årelang erfaring og observasjon.

Og ja, det er idiotisk å bare være snill, åpen og slikt. Da blir man utnyttet for alt det er verdt. Nei, takke seg til! Bedre å være en gretten, kynisk og sint liten kar da ja. :Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #43 : 04. november 2006, 13:41 »
Et lite spørsmål til de som måtte ønske å svare:
Gårsdagens økt var jo en relativt god fremgang. Kan kreatinet ha påvirket ytelsen så mye? Har tatt kreatin i litt under en uke, så jeg har vel akkurat fått fylt opp lageret.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: Torgeirs treningsdagbok
« #44 : 04. november 2006, 14:51 »
Et lite spørsmål til de som måtte ønske å svare:
Gårsdagens økt var jo en relativt god fremgang. Kan kreatinet ha påvirket ytelsen så mye? Har tatt kreatin i litt under en uke, så jeg har vel akkurat fått fylt opp lageret.

Nå er kanskje ikkeg jeg den rette til å uttale meg om dette, men jeg tror vel du skal gå på kreatin litt lenger før du vil se en så markant økning. Jeg vil tro det var en kombinasjon av veldig bra dagsform + at du kanskje har fått en bedre teknikk enn hva som var tilfellet før. Hvis man klarer å bruke kraften i den banen som er mest effektiv, vil man tjene noe på dette.

For øvrig lurer jeg på om du har gått noe opp i vekt etter at du starta med kreatin. Denne vil jo samle væske i kroppen, hvilket igjen betyr at du vil få litt mer "trykk"... Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!