avstemning
Spørsmål: Bør jeg prøve å gå opp i vekt selv om jeg føler jeg spiser "nok", eller bør jeg bare fortsette som før og satse på at vektøkningen kommer av seg selv? (Jeg har vanskelig for å legge på meg, og går ikke opp i vekt selv om jeg over en periode prøv  (Avstemning er avsluttet: 09. november 2006, 12:47)
Du bør gå opp - 1 (100%)
Du bør fortsette som før - 0 (0%)
Stemmer totalt: 1

Skrevet av Emne: Torgeirs treningsdagbok  (Lest 69692 ganger)

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #90 : 22. januar 2007, 22:34 »
22. januar 2007

markløft: 3x6 95kg
chins: 2x6 - 1x9 egenvekt
roing: 2x8 57kg - 1x8 67kg
lattrow m/hantel: 3x8 28kg

sidehev skråbenk: 3x8 8kg
skulderpress: 3x8 24kg
fronthev: 1x8 15kg - 2x8 20kg

en pen økt, rom for økning på flere av øvelsene
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #91 : 24. januar 2007, 17:54 »
24. januar 2007

kjørte kun ultralett knebøy pga. vondt kne
beinstrekk: 3x8 75kg
lårcurl: 3x8 75kg
tåhev: 3x8 80kg

franskpress: 1x8 27,5kg - 2x6 32,5kg
dips: 1x15 egenvekt
dipsmaskin: 3x8 80kg
enarms nedtrekk: 3x10 15kg
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #92 : 26. januar 2007, 14:39 »
26. januar 2007

benkpress: 3x12 60kg
skrå hantelpress: 3x10 20kg
cablecross: 2x12 10kg - 1x12 12,5kg

stående curl med ez-stang: 3x8 22,5kg
konsentrasjonscurl: 3x6 16kg

både jeg og treningskameraten min gikk på samme smellen på benkpressen i dag, så vi gikk mye ned isteden for å ligge og klemme på noe som ikke vil opp uansett.
Èn uke igjen til vi skal prøve oss på hundre kilo, så var kanskje ikke det her helt lovende Tongue
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #93 : 26. januar 2007, 14:43 »
Hvorfor ligger dere så høyt på reps før et maksingsforsøk?

Ville prøvd gått nedover og nedover med repsa til maksingsforsøket, og ikke ofret unødvendig energi og bellaste nervesystemet på vekter dere ikke muligens ikke klarer.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #94 : 26. januar 2007, 14:56 »
Hrmf.. fordi vi ikke har peiling? Grin Jeg tenkte mer på å kjøre en lett økt før maksforsøket, siden vi ikke var på nett i det hele tatt likevel. Jeg er dessverre ikke helt inne i alt som er lurt/dumt å gjøre i sammenheng med et konkret mål, som f.eks. maksforsøk.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #95 : 26. januar 2007, 14:59 »
Hrmf.. fordi vi ikke har peiling? Grin Jeg tenkte mer på å kjøre en lett økt før maksforsøket, siden vi ikke var på nett i det hele tatt likevel. Jeg er dessverre ikke helt inne i alt som er lurt/dumt å gjøre i sammenheng med et konkret mål, som f.eks. maksforsøk.
Hehehe Wink

Skal ikke si at jeg er ekspert akkurat, men det lille jeg har av erfaring tilsier at feks 3-4 sett med 1-3 reps på 50% av maksingvekten uken før maksing funker bra. Men dette er jo i sammenheng med et oppkjøringsprogram som virkelig skal prikke inn formen. Uansett tror jeg det er bra med få reps siste ukene for å "innstille kroppen til det". Så bare kjøre den/de øvelsen(e) det skal makses i.

Dog er det andre som har dårlige erfaringer med å ta det rolig før stevne/maksing.. Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #96 : 26. januar 2007, 15:04 »
Hehehe Wink

Skal ikke si at jeg er ekspert akkurat, men det lille jeg har av erfaring tilsier at feks 3-4 sett med 1-3 reps på 50% av maksingvekten uken før maksing funker bra. Men dette er jo i sammenheng med et oppkjøringsprogram som virkelig skal prikke inn formen. Uansett tror jeg det er bra med få reps siste ukene for å "innstille kroppen til det".

Dog er det andre som har dårlige erfaringer med å ta det rolig før stevne/maksing.. Wink
Oooh.. hrmf hrmf. Ja, jeg stoler på det du sier og skjønner logikken. Hadde jo egentlig planer om å kjøre få rep'er, men så blei det bare sånn og for en som ikke har mer kunnskap enn meg, så virket det som en fornuftig tanke hehe. For farsken.. får bare håpe det funker for meg/oss da, og at jeg ikke er helt kake i kassa nå er en bra ting. Hvis ikke får vi bare prøve igjen og da gjøre som du sier hehe. Er liksom ikke noe å gjøre med det nå, for vi SKAL prøve om en uke Grin
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #97 : 26. januar 2007, 15:09 »
Oooh.. hrmf hrmf. Ja, jeg stoler på det du sier og skjønner logikken. Hadde jo egentlig planer om å kjøre få rep'er, men så blei det bare sånn og for en som ikke har mer kunnskap enn meg, så virket det som en fornuftig tanke hehe. For farsken.. får bare håpe det funker for meg/oss da, og at jeg ikke er helt kake i kassa nå er en bra ting. Hvis ikke får vi bare prøve igjen og da gjøre som du sier hehe. Er liksom ikke noe å gjøre med det nå, for vi SKAL prøve om en uke Grin

Hehe, du har vel neppe tapt så mye på det, og du kan kanskje kjøre lignende det jeg skisserte neste uke før maksinga da, for å se om det funker eller ikke? Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #98 : 26. januar 2007, 15:15 »
Hehe, du har vel neppe tapt så mye på det, og du kan kanskje kjøre lignende det jeg skisserte neste uke før maksinga da, for å se om det funker eller ikke? Smiley
Forhåpentligvis ikke Smiley Ja, du mener jeg bør gjøre det som oppvarming, eller hva tenkte du nå? Jeg har liksom ikke flere brystøkter før maksforsøket..
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #99 : 29. januar 2007, 17:30 »
29. januar 2007

markløft: kutta ut i oppvarminga pga. kneet begynte å bli ubehagelig ( Angry)
rygghev: 2x10 5kg - 1x10 10kg
chins: 3x8 egenvekt
sittende roing: 3x8 67kg
hantelroing: 3x8 30kg

skulderpress: 3x8 24kg
fronthev: 3x8 20kg

en heilt okei økt, bortsett fra det horete kneet som jeg vurderer å gi bort i u-hjelp. faen altså!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #100 : 31. januar 2007, 16:17 »
31. januar 2007

lårcurl: 3x8 75kg
beinstrekk: 1x8 75kg - 2x8 85kg
tåhev: 1x12 40kg - 2x8 80kg

franskpress: 1x8 32,5kg - 2x6 37,5kg
dips: 10 - 8 - 14 egenvekt
enarms nedtrekk: 1x8 10kg - 2x8 12,5kg

en okei økt, bortsett fra fraværet av knebøy  Angry franskpressen begynner å hjelpe seg
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #101 : 31. januar 2007, 16:18 »
Glemt helt å svare på det du lurte på.

Det er faktisk ikke oppvarming, i mitt oppsett før maksin og stevner er det lette treninger på noen få reps av 60-70% av vekta jeg skal makse på.. Cheesy

Siden det er med drakter kan kanskje du justere det opp til en 75%






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #102 : 31. januar 2007, 16:58 »
Glemt helt å svare på det du lurte på.

Det er faktisk ikke oppvarming, i mitt oppsett før maksin og stevner er det lette treninger på noen få reps av 60-70% av vekta jeg skal makse på.. Cheesy

Siden det er med drakter kan kanskje du justere det opp til en 75%

Hehe.. det går bra. Jasså.. jeg skjønner. Men nå har det seg sånn at vi forskyver maksløftinga til onsdag, så da har vi fredagen åpen for det du anbefalte. Maksen bli forhåpentligvis hundre, hva mener du jeg skal gjøre nå til fredag for å forberede meg best mulig da, sånn helt konkret? Må ha det inn med teskje så jeg ikke misforstår noe hehe Grin
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #103 : 01. februar 2007, 18:21 »
Hehe.. det går bra. Jasså.. jeg skjønner. Men nå har det seg sånn at vi forskyver maksløftinga til onsdag, så da har vi fredagen åpen for det du anbefalte. Maksen bli forhåpentligvis hundre, hva mener du jeg skal gjøre nå til fredag for å forberede meg best mulig da, sånn helt konkret? Må ha det inn med teskje så jeg ikke misforstår noe hehe Grin

Ta det helt med ro, et masse mat, dirkk masse vann og bare chill med livet. Så på fredag kan du kjøre en kjempelett trening i benk, ete MASSE mat for å få skikkelig trykk over helga så kline til på onsdag. (Kan sikkert ta en lett trening på mandag også).

Uten mat&drikke duger benkpressformen ikke Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #104 : 02. februar 2007, 20:17 »
02. februar 2007

benkpress: oppvarming - forsøk på 100 - 2x6 60kg
skrå hantelpress: 3x8 26kg
cable-cross: 3x8 12,5kg

curl m/stang: 3x6 27,5kg
curl m/tau: 3x8 øh.. noe

maksløftet gikk akkurat ikke  Sad men jeg tar ikke på vei for sånt, og blir heller i godt humør når jeg ser hvor utrolig lite som skal til. Neste gang går det lett. Lightweight, baby!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!