avstemning
Spørsmål: Bør jeg prøve å gå opp i vekt selv om jeg føler jeg spiser "nok", eller bør jeg bare fortsette som før og satse på at vektøkningen kommer av seg selv? (Jeg har vanskelig for å legge på meg, og går ikke opp i vekt selv om jeg over en periode prøv  (Avstemning er avsluttet: 09. november 2006, 12:47)
Du bør gå opp - 1 (100%)
Du bør fortsette som før - 0 (0%)
Stemmer totalt: 1

Skrevet av Emne: Torgeirs treningsdagbok  (Lest 69703 ganger)

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #105 : 02. februar 2007, 20:19 »
Ta det helt med ro, et masse mat, dirkk masse vann og bare chill med livet. Så på fredag kan du kjøre en kjempelett trening i benk, ete MASSE mat for å få skikkelig trykk over helga så kline til på onsdag. (Kan sikkert ta en lett trening på mandag også).

Uten mat&drikke duger benkpressformen ikke Wink

hehe, det blei mye surr frem og tilbake, men vi prøvde oss i dag. hadde det vært en liten kilo mindre, hadde det faen meg gått, det er jeg overbevist om. nuvel, neste gang går det lett
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #106 : 05. februar 2007, 19:36 »
05. februar 2007

markløft: 3x8 100kg
chins: 10-8-10 egenvekt
roing: 3x8 77kg
hantelroing: 1x6 32kg - 2x8 30kg

skulderpress: 3x7 28kg
sidehev apparat: 3x8 7,5kg
hantelshrugs: prøvde meg litt frem.. 3x10 30kg er greit nok

ooh.. en godøkt. var egentlig innstilt på å droppe marken denne uka (pga. kneet), men med litt aggro i blodet da jeg stod i garderoben, skjønte jeg fort at det var klart for å løfte litt. noe som gikk meget bra, kjente ikke noe smerter og hundre var lett. får prøve meg på et maksløft i mark en gang i nær fremtid. jiha!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #107 : 05. februar 2007, 19:55 »
To mål:

#1: Jeg skal klare 90 i benk før jul
#2: Jeg skal klare 105 før sommeren

Mål #1: gjennomført
Mål #2: oppjustert til 110
Grin

Edit: Mål #1,5 105 i benk 30. mars
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #108 : 07. februar 2007, 07:38 »
Klokka er halv åtte onsdag morgen og jeg har vært oppe en god time allerede. På tide å kjøre på med en solid frokost, selv om matskapet er alt annet enn velfylt. Skulle ønske jeg hadde en person som hadde som eneste oppdrag å handle inn ''bra'' mat til meg.. bra og spennende. Jeg kunne tilogmed betalt selv. Selv om gratis ''bra'' mat er enda bedre. Hrmf, men jeg må skjerpe meg, ellers blir det bare tull med treninga.
I dag får jeg forhåpentligvis proteinene jeg har bestilt, så jeg ser frem til å begynne på det. Håper det gjør susen. Formen er mildt sagt rar og alt annet enn topp om dagen, uten at jeg er syk eller noe slikt.. jeg er bare utrolig sliten og vil ligge i senga.
Beindag i dag altså. Får håpe jeg får kjørt litt knebøy, skal prøve veldig veldig forsiktig, så ikke kneet går helt til helvete.
Vel.. ha en fin dag, dere som måtte lese dette morgenfilosofiske  babbelet  Cheesy
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #109 : 07. februar 2007, 07:47 »
Vitaminmangel? Du ser ut til å være flink til å få deg hviledager mellom treningene dine, så mitt stalltips kan være at slappheten din skyldes kostholdet. Forøvrig skader det ikke med en ekstra hviledag om kroppen er slapp.  Smiley

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #110 : 07. februar 2007, 07:54 »
Vitaminmangel? Du ser ut til å være flink til å få deg hviledager mellom treningene dine, så mitt stalltips kan være at slappheten din skyldes kostholdet. Forøvrig skader det ikke med en ekstra hviledag om kroppen er slapp.  Smiley
Hrmf.. kanskje det. Jeg spiser mye bananer og drikker nok appelsinjuice, men andre vitaminer er det kanskje ikke overflod av. Jeg skal være flink til å ta tranen min, har vært litt slapp der Tongue er ikke så lett med bra mat når man er student. selv om det egentlig bare er en ræva unnskyldning.
Takk for tipset, jeg har ikke tenkt på vitaminmangel..
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #111 : 07. februar 2007, 16:19 »
07. februar 2006

knebøy: 3x8-10 60kg fluevekt, i know
beinstrekk: 3x8 87,5->95kg
lårcurl: 3x8 77,5->85

franskpress: 1x8 32,5kg - 2x6 37,5kg
dips: 3x10

utrolig ukonsentrert i dag, mye vimsing frem og tilbake og brukte lang tid. vet knebøyen der ikke er noe å skryte av, men jeg er fornøyd fordi kneet var kamerat i dag. betyr med andre ord at jeg ikke trenger å legge det på hylla.. men jeg må fortsatt kjøre lett  og se hvordan det går Angry
ingen proteiner i dag
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #112 : 07. februar 2007, 19:38 »
Utrolig hvor sykt langt enkelte på dette forumet klarer å dra smiskinga bare de ser litt kvinnehud på et bilde.. Sveiv inn tunga, jeg blir våt på beina, forbanna svin!  dry
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #113 : 08. februar 2007, 17:43 »
Nååh.. endelig kom proteinene mine i posten. 100% Whey fra PF  (Skogsbær  Tongue) Smaken var faktisk helt okei, hvertfall på første shake'n, så får vi håpe det holder seg sånn til det er tomt. Kurant!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #114 : 08. februar 2007, 17:48 »
Utrolig hvor sykt langt enkelte på dette forumet klarer å dra smiskinga bare de ser litt kvinnehud på et bilde.. Sveiv inn tunga, jeg blir våt på beina, forbanna svin!  dry

Grin Er voldsomt avogtil, hehe Wink

Nååh.. endelig kom proteinene mine i posten. 100% Whey fra PF  (Skogsbær  Tongue) Smaken var faktisk helt okei, hvertfall på første shake'n, så får vi håpe det holder seg sånn til det er tomt. Kurant!

=) Hvordan får du i deg det med melkeintolleranse? Vann?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #115 : 08. februar 2007, 17:57 »
Grin Er voldsomt avogtil, hehe Wink

=) Hvordan får du i deg det med melkeintolleranse? Vann?

Hrm.. smisking er ikke bra Wink

Vann ja.. funker superdupert det Smiley jeg synes faktisk sånne shaker smaker enda jævligere med melk, så det er ikke noe stress foe meg
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #116 : 08. februar 2007, 17:58 »
Lucky bastard... =P






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #117 : 08. februar 2007, 17:59 »
Lucky bastard... =P

Hehe.. du liker det ikke blandet med vann?
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #118 : 08. februar 2007, 18:05 »
Hehe.. du liker det ikke blandet med vann?

Er forholdsvis lenge siden jeg sjekket da, men vann med feks vanilje eller jordbærsmak henger ikke helt på grep med meg Tongue






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #119 : 09. februar 2007, 17:10 »
Hei KruttGeir, hur är laget? (ikke gidd å korriger meg på stavinga da det vanker vinge om du gjør det...) >Cheesy

Fått løftet litt stål i det siste? Skal man trekke damer på stranda til sommern slik du ønsker må man bygge kasse, armer, skuldre og rygg. De vil ikke ha en som konkurrerer i fluevekt vet du. Wink

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!