avstemning
Spørsmål: Bør jeg prøve å gå opp i vekt selv om jeg føler jeg spiser "nok", eller bør jeg bare fortsette som før og satse på at vektøkningen kommer av seg selv? (Jeg har vanskelig for å legge på meg, og går ikke opp i vekt selv om jeg over en periode prøv  (Avstemning er avsluttet: 09. november 2006, 12:47)
Du bør gå opp - 1 (100%)
Du bør fortsette som før - 0 (0%)
Stemmer totalt: 1

Skrevet av Emne: Torgeirs treningsdagbok  (Lest 69447 ganger)

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #120 : 10. februar 2007, 10:35 »
Hei KruttGeir, hur är laget? (ikke gidd å korriger meg på stavinga da det vanker vinge om du gjør det...) >Cheesy

Fått løftet litt stål i det siste? Skal man trekke damer på stranda til sommern slik du ønsker må man bygge kasse, armer, skuldre og rygg. De vil ikke ha en som konkurrerer i fluevekt vet du. Wink

Haha.. joda, jeg løfter støtt og stadig, jeg dropper ikke en økt da det er det eneste med mening i livet mitt Grin Men jeg føler det går seint gitt.. når man ser på små gutter som eier meg grundig i benk, mark og bøy, så kan man bli litt frustrert. Men det kommer seg sakte og sikkert. Føler jeg har hatt god fremgang på en del ting.. franskpress, skulderpress og sittende roing blandt annet. Maksbenk til onsdag, som jeg regner med går greit Wink
Der da? kommet litt mer i gang etter sjukdommen? hehe..
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #121 : 10. februar 2007, 10:43 »
9. februar 2007

benkpress: 3x3 80kg
skrå hantelpress: 1x6 32kg

tåhev: 3x7 100kg

curl m/stang 1x6 27,5kg - 1x8 27,5kg
preachercurl: 1x10 27,5kg
konsentrasjonscurl: 3x8 14kg

kjørte litt tunge vekter få rep'er etter råd fra Slux, da jeg skal prøve meg på maksløft i benk til onsdag. Forsåvidt fornøyd med hantelpressen i dag.. et tegn på at jeg vanligvis er for dårlig til å pushe meg selv med tunge vekter. Hadde uansett vært litt på fylla dagen før denne økta, så var litt så som så med hva jeg hadde å tilby. Nuvel.. kommet i gang med proteinene, og jeg synes faktisk det smaker godt og det går lett ned. PF anbefales herved!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #122 : 10. februar 2007, 16:12 »
Haha.. joda, jeg løfter støtt og stadig, jeg dropper ikke en økt da det er det eneste med mening i livet mitt Grin Men jeg føler det går seint gitt.. når man ser på små gutter som eier meg grundig i benk, mark og bøy, så kan man bli litt frustrert. Men det kommer seg sakte og sikkert. Føler jeg har hatt god fremgang på en del ting.. franskpress, skulderpress og sittende roing blandt annet. Maksbenk til onsdag, som jeg regner med går greit Wink
Der da? kommet litt mer i gang etter sjukdommen? hehe..

Selv om jeg gjør det selv til stadighet kommer man ingen vei ved å irritere seg over hvor mye lenger framme andre er mht trening i forhold til en selv. Hvis man bruker et lite sekund til å tenke ut potensielle grunner til at situasjonen faktisk er den som er, kan det tenkes at noen "jukser" for å komme seg dit de er. Er bedre å vite at man får framgang med rent mel i posen istedet for at man skal ha samvittighetskvaler fordi man har tatt en rask utvei.

Nuvel, uansett bra du føler du øker jevnt og trutt. Det er mer enn jeg kan skryte på meg, men fikk om ikke annet kommet igang igår. Var en lett økt, men kan igrunn ikke klage etter to uker på sidelinja Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #123 : 10. februar 2007, 17:37 »
Selv om jeg gjør det selv til stadighet kommer man ingen vei ved å irritere seg over hvor mye lenger framme andre er mht trening i forhold til en selv. Hvis man bruker et lite sekund til å tenke ut potensielle grunner til at situasjonen faktisk er den som er, kan det tenkes at noen "jukser" for å komme seg dit de er. Er bedre å vite at man får framgang med rent mel i posen istedet for at man skal ha samvittighetskvaler fordi man har tatt en rask utvei.

Nuvel, uansett bra du føler du øker jevnt og trutt. Det er mer enn jeg kan skryte på meg, men fikk om ikke annet kommet igang igår. Var en lett økt, men kan igrunn ikke klage etter to uker på sidelinja Smiley

Så sant som det er sagt, kamerat. Her er det stort sett bare reine ting som kommer inn, og det som eventuelt måtte være litt tvilsomt er neppe spesielt prestasjonsfremmende for å si det sånn hehe.
Noe som også kan ha noe å si er at jeg ikke spiser tredve ganger om dagen og ei ku i uka. Men det akter jeg heller ikke å begynne med.
Det er bra å høre.. snart er du tilbakei godformen, og kanskje ting går bra som pokker frem mot sommeren Wink ein veit aldri
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #124 : 10. februar 2007, 17:39 »
Jess, akkurat heime ogjen etter en tur på Ulriken, et av Bergens syv fjell. Må vel anse det som ei treningsøkt, blei hvertfall sliten som faen og kald til beinet Cheesy føles godt
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #125 : 10. februar 2007, 19:28 »
Jasså, så man er ute og vandrer i tåkeheimen? Kan være deilig å komme seg ut litt og nyte den vakre naturen vi til daglig omgir oss med, men du verden så flott det er å sitte inne å lese litt lektyre av edleste sort også.

Nuvel, blir det en tur på byen som idiot idag? Cheesy

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #126 : 11. februar 2007, 14:07 »
Jasså, så man er ute og vandrer i tåkeheimen? Kan være deilig å komme seg ut litt og nyte den vakre naturen vi til daglig omgir oss med, men du verden så flott det er å sitte inne å lese litt lektyre av edleste sort også.

Nuvel, blir det en tur på byen som idiot idag? Cheesy

Jada, blei en tur i steinura.. var nære på å miste livet et par ganger før jeg satte krona på verket og ''ræva'' rett på isen så det sang. men jeg klarte meg..
Ellers blei det en rolig kveld. Var hos en kamerat, mekka lasagne, så film og kjørte i oss ufyselige mengder potegull, cola og smågodt. Blodsukkeret var skremmende høyt, merket det spesielt godt da jeg er helt godtefri til vanlig.

Du da? Ute og lekte gorillla i Skiens gater? Tongue
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #127 : 11. februar 2007, 16:56 »
Jada, blei en tur i steinura.. var nære på å miste livet et par ganger før jeg satte krona på verket og ''ræva'' rett på isen så det sang. men jeg klarte meg..
Ellers blei det en rolig kveld. Var hos en kamerat, mekka lasagne, så film og kjørte i oss ufyselige mengder potegull, cola og smågodt. Blodsukkeret var skremmende høyt, merket det spesielt godt da jeg er helt godtefri til vanlig.

Du da? Ute og lekte gorillla i Skiens gater? Tongue

Tenkte jeg skulle gå bananas og bli bura inne, men fant ut at jeg ikke hadde ork til nok en slåsskamp med noen politibetjenter. Tongue

Ble heller en rolig aften med en kopp kakao på Kafe K. Ikke det stedet hvor det florerer av villige og billige damer fra alle verdens hjørner, men da jeg ikke er ute etter den slags ble det en lun aften.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #128 : 12. februar 2007, 20:41 »
12. februar 2007

markløft: 3x6 110kg
chins: 3x5 egenvekt
hantelroing: 3x10 30kg
sittende roing: 3x6 77+kg

skulderpress: 3x6 28kg
shrugs: 3x10 30kg

forbanna mange idioter som surra rundt og ødela humøret mitt.. gikk litt tom på skulderpressen dessverre. heldigvis fikk jeg kjørt ei god markløftøkt, begynner å hjelpe seg litt der og.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #129 : 14. februar 2007, 23:17 »
14. februar 2007

knebøy: 3x6 80kg
lårcurl: 3x8 85kg
beinstrekk: 1x8 95kg - 2x8 97,5kg

franskpress: 3x8 27,5kg
dips: 1x8 +10kg - 2x6 +20kg

ei bra økt gitt.. 80 i bøy uten at kneet viste noen tegn til svakhet idet hele tatt lover godt. kanskje jeg klarer å kjøre litt mer enn fluevekt i nær fremtid. la til litt vekt på dipsen, føltes godt Smiley
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #130 : 17. februar 2007, 16:16 »
16. februar 2007

benkpress: forsøk på 100 -igjen-, gikk ikke nå heller  Angry
skrå hantelpress: gadd ikke
cable-cross: 3x8 15kg

bicepscurl m/tau: 3x8 21kg eneste jeg gadd på biceps

en drittøkt fra sekund en. forbanna elendige treningssenteret kan brenne i helvete. alt for mye folk som vaser rundt. mista motivasjonen totalt etter maksløftforsøket.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #131 : 17. februar 2007, 17:37 »
Haha, du skal vite at jeg ler relativt høyt og godt av deg, gutten. Det du trenger er litt trening på det å holde fokus da du altfor lett lar seg affisere av andre i treningssammenheng. Som jeg har sagt før gjør litt aggro Rob Zombie på øret til at man psyker seg opp, blir lett forbanna og glemmer rosakledde idioter med pannebånd.

For øvrig er jeg enig i at folk som bare vaser rundt kan stikke ut å bli påkjørt. De irriterer meg også, spesielt da de opptar benker o.l Angry

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #132 : 19. februar 2007, 22:33 »
19. februar 2007

knebøy: 4x5 90kg

dips: 2x14 - 1x10
franskpress: 3x8 27,5kg
nedpress m/tau: 3x8 21kg

var gøy å få til bøyen litt okei nå.. ingen smerter i kneet, bare litt rusten bøyteknikk hehehe. lett dips og lett franskpress Smiley

Dagens låt: Metallica - Battery.. ga meg kick på bøyen
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #133 : 22. februar 2007, 18:12 »
Hrmf.. etter å ha forsovet meg i går pga kaffen kvelden før holdt meg våken på natta, blei jeg dritforbanna. Noe som igjen har gitt meg en helvetes energiladning til morgendagens økt.
Ellers gleder jeg meg til å komme hjem, det er jo snøkaos som pokker -> skigåing hohohoho.
Mål for uke 9:
  - stå opp 0900 hver dag
  - gå på ski hvertfall tre dager
  - spise godt - opp i vekt, to varmmåltider hver dag
har ikke trua på at jeg skal klare å gå opp, men jeg skal prøve Tongue
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #134 : 22. februar 2007, 19:27 »
Bra mål, men ville hatt noen leggetider også Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!