avstemning
Spørsmål: Bør jeg prøve å gå opp i vekt selv om jeg føler jeg spiser "nok", eller bør jeg bare fortsette som før og satse på at vektøkningen kommer av seg selv? (Jeg har vanskelig for å legge på meg, og går ikke opp i vekt selv om jeg over en periode prøv  (Avstemning er avsluttet: 09. november 2006, 12:47)
Du bør gå opp - 1 (100%)
Du bør fortsette som før - 0 (0%)
Stemmer totalt: 1

Skrevet av Emne: Torgeirs treningsdagbok  (Lest 69699 ganger)

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #210 : 08. oktober 2007, 21:43 »
by the way.. gratulerer RBK med seier'n. glad de jævla brann-folka ikke fikk det til, hadde blitt så mye mas og selvforguding i denne byen. en smule skadefryd, jeg kan innrømme såpass. bedre lykke neste sesong, og prøv å ikke vær så jævla kjepphøye da Wink

Vel, det var i fjor. I år går det vegen og jeg må innrømme at jeg synes det er gode greier i år. Slått litt mer rot her i byen selv og det er vanskelig å ikke la seg rive med når man ser at hele byen er full av feststemte folk. Gratulerer med gullet, endelig kom det hem (regner jeg med)
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #211 : 08. oktober 2007, 21:55 »
Vel, det var i fjor. I år går det vegen og jeg må innrømme at jeg synes det er gode greier i år. Slått litt mer rot her i byen selv og det er vanskelig å ikke la seg rive med når man ser at hele byen er full av feststemte folk. Gratulerer med gullet, endelig kom det hem (regner jeg med)

Og som jeg har sagt vil dette føre til at Bergen vil kreve uavhengighet fra Norge og dannet sitt eget, lille land. Bergrike, Bergland eller Brannland er vel mulige alternativer for de i byen mellom de syv fjell. Jaja, de får kose seg i den regnvåte byen og prøve å la være å brenne hele greia ned til grunn i sin salige blanding av fest- og fyllerus! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #212 : 08. oktober 2007, 23:31 »
Og som jeg har sagt vil dette føre til at Bergen vil kreve uavhengighet fra Norge og dannet sitt eget, lille land. Bergrike, Bergland eller Brannland er vel mulige alternativer for de i byen mellom de syv fjell. Jaja, de får kose seg i den regnvåte byen og prøve å la være å brenne hele greia ned til grunn i sin salige blanding av fest- og fyllerus! Grin

Hahaha.. ja, det skal godt gjøres om ikke hele byen har blitt oppslukt av helvete i løpet av natten. De raver rundt med vikinghjelmer proppfulle av flein og syre mens de raller på fotballsanger med djeveldyrkende tekster. Bergen kommer til å bli en koloni under Island hvor vi uten tollbarrierer deler hverandres kvinner og alkohol.
Ellers så var dette bare en åpenbaring jeg hadde i natt, litt usikker
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #213 : 10. oktober 2007, 12:17 »
Onsdag 10. oktober 2007

- benkpress: 3x4 80kg
- skrå hantelpress: 3x6 30kg
- cable cross: 3x7 15kg

- hammercurl: 3x6 16kg
- curl m/tau: 3x8 23,5kg

flott økt, hadde vel forventa såpass i benken, men at skråhantelen skulle gå så bra etterpå var en liten overraskelse. lett faktisk. endelig gikk hantelcurlen ganske bra også, tatt i betrakting at jeg HATER bicepstrening
DIGG!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #214 : 12. oktober 2007, 12:21 »
Fredag 12. oktober 2007

- sittende hantelpress: 3x6 28kg
- sidehev: 1x8 14kg - 2x8 16kg
- foroverbøyd sidehev: 3x10 8kg

- knebøy: 3 eller 4 x8 80kg
- lårcurl: 3x8 95kg

fin økt. bytta om på rekkefølgen, så merka at skuldrene var litt seige i starten. men det gikk jo greit. kjørte ikke så tung bøy i dag heller, men teknikken var fin og det gikk faktisk så greit at jeg ikke tenkte på hvilket arbeidssett jeg var på. trodde jeg hadde kjørt to da de andre sa jeg hadde kjørt tre, så tok et til for sikkerhets skyld. treninga går bra om dagen Smiley
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #215 : 12. oktober 2007, 13:55 »
14 og 16kg i sidehev med 8 reps? Det må jeg si, gutten! Nuvel, er vel bare jeg som er rimelig veik i den øvelsen vil jeg anta med mine 10-12,5kg Grin


Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #216 : 12. oktober 2007, 16:14 »
14 og 16kg i sidehev med 8 reps? Det må jeg si, gutten! Nuvel, er vel bare jeg som er rimelig veik i den øvelsen vil jeg anta med mine 10-12,5kg Grin

Hihiii.. Grin det har gått fremover der ja. Men jeg synes det er viktig å poengtere at jeg kjører min teknikk der, og det er mulig du kjører det på en strictere og ''tyngre'' måte. Jeg kjører min måte og velger hantler deretter.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #217 : 15. oktober 2007, 12:22 »
Mandag 15. oktober 2007 (tre dager til eksamen  Sad )

- markløft: 3x8 100kg
- chins: 8-8-5-8 (+4 m/hjelp)
- stående roing: 3x8 40kg - 1x8 50kg

- franskpress: 10-9-8 30kg
- dips: 10-8-10
- nedtrekk m/tau: 3x8 17kg

forsåvidt en okei økt, men det var tungt med det meste følte jeg. franskpressen vet jeg ikke helt hva jeg skal mene om, synes det går dårlig. sliten på dipsa i dag. prøvde å kompensere med å kjøre nedtrekk, noe som hjalp litt
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #218 : 17. oktober 2007, 12:20 »
Onsdag 17. oktober 2007 (en dag igjen til eksamen  Angry)

- benkpress: 3x8 70kg
- skrå hantelpress: 3x8 28kg
- peck deck: 2x10 67kg - 1x9 75kg

- hantelcurl: 1x4 18kg - 1x8 12kg - 2x6 16kg
- curl m/tau: 3x8 23,5kg

- mage: 20-20-15 ''leg-ups'' eller hva faen det heter

flott økt.. skulle være en lett økt, men var mer tom i musklene fra forrige uke enn jeg trodde, så ting blei ikke så lett som palnlagt. men benken var upåklagelig, strict og jevn gjennomførelse til siste rep. skråpressen blei tung på andre settet, siste settet egentlig bare seks repper og en med hjelp.
kjørte litt peck deck til en forandring, tok det litt lett
prøver meg litt frem på curl også,  funket greit
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #219 : 20. oktober 2007, 17:11 »
Lørdag 20. oktober 2007

- benkpress: 3x5 80kg
- sittende hantelpress: 3x8 26kg
- knebøy: avbrutt pga smerter i lysken

bare en økt for å gjøre noe i dag. stod opp halv to faktisk. jævla lyskesmerter, vet ikke hva det kommer av.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #220 : 22. oktober 2007, 18:15 »
Mandag 22. oktober 2007

- chins: 3x9
- markløft: 3x8-10 90 kg
- stående roing: 2x10 50kg - 1x8 60kg

- franskpress: 1x8 30kg - 1x6 32,5kg - 1x4 35kg
- dips: 15 egenvekt - 8 m/10kg+ - 8 og 7 m/20kg+
- nedtrekk: 1x8 - 21 - 1x8 17 - dropset

bortsett fra dips var dette en drittøkt, markløften var bare kødd og jeg er lei treninga for øyeblikket. Sikkert ingenting problematisk da jeg er generelt i dårlig humør om dagen og dette sikkert går over snart. Men det er på tide med programbytte nå.. har tygd og fordøyd dette programmet alt for mange ganger nå
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #221 : 22. oktober 2007, 19:47 »
Jasså, du er lei og svett i skallen? Det at damer tynger ditt sinn er ei bra, men du skal vite at Rom (eller Roma som en del sier av ukjente grunner) ikke ble bygget på en dag. Det tar tid å bli biff, og du er vel knapt nok en bratwürst enda.

Nuvel, det kommer seg, gutten, og når det først gjør det vil du overta Oscar de la Hoya sitt kallenavn og bli kalt "The Golden Boy". Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #222 : 22. oktober 2007, 19:53 »
Hahaha.. jeg er litt lei og svett i skallen ja. Men jeg vil bli stor, og det er tydeligvis litt for mye endringer i livet mitt som skal til for at det skal skje fort. Ligger på en vektøkningsrate omkring 1 gram i måneden.
Vel, i Roma bor det italienere og, noe som ikke kan ansees å være nevneverdig positivt.
Jeg tror jeg heller skal ta kallenavnet til Bjarne Håkon Hanssen; Pølse-Hansen.. øh ja
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #223 : 22. oktober 2007, 19:57 »
Hahaha.. jeg er litt lei og svett i skallen ja. Men jeg vil bli stor, og det er tydeligvis litt for mye endringer i livet mitt som skal til for at det skal skje fort. Ligger på en vektøkningsrate omkring 1 gram i måneden.
Vel, i Roma bor det italienere og, noe som ikke kan ansees å være nevneverdig positivt.
Jeg tror jeg heller skal ta kallenavnet til Bjarne Håkon Hanssen; Pølse-Hansen.. øh ja

Lei og svett i skallen og med en vektøkning på 1 gram pr måned blir du ei en stor og kraftig kar. Kallenavnet Bjarne Håkon Hanssen er det vel en annen som heller burde gå til anskaffelse av. En fyr som nylig ble far og som liker kebab...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #224 : 22. oktober 2007, 20:07 »
Lei og svett i skallen og med en vektøkning på 1 gram pr måned blir du ei en stor og kraftig kar. Kallenavnet Bjarne Håkon Hanssen er det vel en annen som heller burde gå til anskaffelse av. En fyr som nylig ble far og som liker kebab...

Nei, man forblir en tynn liten kødd som jeg er. Skal forøvrig inn til veiing i morgen. Ingen studenter som eier vekt her, så jeg og en kompis skal ned på helsestasjonen og veie oss samtidig som vi sjekker jekketralla for ødelagte hjul.
Fredrik du sikter til eller Grin Pedo-Fransen
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!