avstemning
Spørsmål: Bør jeg prøve å gå opp i vekt selv om jeg føler jeg spiser "nok", eller bør jeg bare fortsette som før og satse på at vektøkningen kommer av seg selv? (Jeg har vanskelig for å legge på meg, og går ikke opp i vekt selv om jeg over en periode prøv  (Avstemning er avsluttet: 09. november 2006, 12:47)
Du bør gå opp - 1 (100%)
Du bør fortsette som før - 0 (0%)
Stemmer totalt: 1

Skrevet av Emne: Torgeirs treningsdagbok  (Lest 69766 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #225 : 22. oktober 2007, 20:11 »
Nei, man forblir en tynn liten kødd som jeg er. Skal forøvrig inn til veiing i morgen. Ingen studenter som eier vekt her, så jeg og en kompis skal ned på helsestasjonen og veie oss samtidig som vi sjekker jekketralla for ødelagte hjul.
Fredrik du sikter til eller Grin Pedo-Fransen

Aha, du skal veies, måles og forsikres om at du er i forskriftsmessig stand? Det er en oppgave man ikke skal ta for lett på nå til dags. Det skal ikke mye til før man sitter der med grønn kuk og et tredje øye midt i panna som følge av et ublidt møte med en monsterkjerring.

Og ja, det er nok Pedo-Fransen jeg sikter til. Han har jo klart å legge gullegget. Eller; han la ikke egget, han la bare noe annet som gullegget ble befruktet av og som førte til en rosa skapning... 

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #226 : 22. oktober 2007, 20:55 »
Aha, du skal veies, måles og forsikres om at du er i forskriftsmessig stand? Det er en oppgave man ikke skal ta for lett på nå til dags. Det skal ikke mye til før man sitter der med grønn kuk og et tredje øye midt i panna som følge av et ublidt møte med en monsterkjerring.

Og ja, det er nok Pedo-Fransen jeg sikter til. Han har jo klart å legge gullegget. Eller; han la ikke egget, han la bare noe annet som gullegget ble befruktet av og som førte til en rosa skapning... 

ja, en aldri så liten TÜV-godkjenning hos doktor Eva Evangelina (nei, shit, det var bare min skitne fantasi det) hrmf. Nuvel, man får håpe jeg ikke har dratt med meg noe lus etter all buskvandringen. Tror junior er i fin form jeg, han tåler meget.
Vel, idiotene formerer seg først. Får håpe han får det beste fra foreldrene, så kanskje det ikke blir et fullstendig makkverk
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #227 : 24. oktober 2007, 20:56 »
Onsdag 24. oktober 2007

Nuvel.. et nytt treningsprogram. Litt skeptisk, sikkert noen som vil mene at det er helt idiotisk, men man prøver. Hvis det er idiotisk så sier jeg at det ikke er jeg som har satt det opp Tongue
Merk: arbeidssettet skal kjøres til man ikke orker mer, så èn rep med hjelp

- benkpress: 3 oppvarmingssett + 1x7 80kg
- franskpress: 4 oppvarmingssett + 1x7 40kg
- knebøy: 3 oppvarmingssett + 3x8 90kg

litt tåhev og mage på slutten
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #228 : 26. oktober 2007, 16:27 »
Torsdag 25. oktober 2007

- nedtrekk: 3 oppvarmingssett + 1x8 uhm.. med noe
- sittende roing: 3 opvarmingssett + 1x11 med noe
- stående frontpress: 3 oppvarmingsett + 1x6 55kg
- hantel preachercurl: 3 oppvarmingssett: 1x6 18kg
 
fin økt.
i dag har jeg fått masse godvarer fra pf.
Grin
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #229 : 29. oktober 2007, 17:05 »
Mandag 29. oktober 2007

En svært lett treningsøkt, trena hele kroppen. Var ''treningsveileder'' for to venninner og prøvde å gi dem en lett introduksjon til styrkeløftens verden Grin okei, det der var bare for å høres poetisk ut. Men jeg hadde blitt spurt om å ta en treningsøkt med dem, og kjørte på med bøy, benk og mark.
Bøyen var tydeligvis et problem, benken gikk, og marken var bra. Teknisk sett. Det var helt klart at det må mange slike økter til for å i det hele tatt tenke på ''belastning''.
Nuvel, greit greit.. hadde håpet på litt mer innsats. Jeg skal ikke dømme folk ut fra hva de løfter i antall kilo (jeg er jo ikke akkurat Hulken selv), men jeg skulle gjerne sett litt mer spirit. Er vel derfor jenter står der og later seg på step-maskinene og alt det dilldallet der, fremfor å trene skikkelig.
Jeg håper de prøver igjen på egenhånd, uten meg hengende rundt som en plagsom apekatt, så ser de forhåpentligvis hvor gøy det kan være og ikke minst hvor jævlig mye bedre trening det er enn alt annet.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #230 : 29. oktober 2007, 17:22 »
Du må være en hard mann og styre med jernhånd! Torgrim Jernhånd burde de kalle deg etter en økt med deg som treningsveileder! Uansett, spirit er tydeligvis noe mange mangler, men du får argumentere med at resultatene kommer mye raskere hvis man faktisk tør yte litt. Å yte og tørre å presse kroppen litt er essensielt for å oppnå framgang, men det er jo vondt fysisk og tungt psykisk og presse seg...

Men men, vi for heller bruke energi på vår egen trening istedet for å irritere oss altfor mye om andre. Skal vi nå 200 i benk er det på hjemmebane energien må brukes. Wink

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #231 : 29. oktober 2007, 19:30 »
Hehe.. gode poeng her mann. Jeg bryr meg ikke nevneverdig mye over andres trening nei. Kanskje bortsett fra din og mine treningskamerater sin da. Skal vel ikke begynne å kaste alt for mye stein i glasshus her, men folk tør ikke ta i et tak. Folk flest er vel late. Og jeg vil slå inn et argument med kjønnsroller. Jenter blir oppdratt til å ikke vise ''maskulinitet'' dvs. råhet og styrke. Uten disse to blir det ikke mye aktivitet på treningssenteret. Ikke noe som gir nevneverdig resultater hvertfall.

Ja, det er på hjemmebane det må jobbes. La oss si 300kg i benk da.. sammenlagt Grin
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #232 : 30. oktober 2007, 18:56 »
Hrm.. fikk endelig veid meg i dag. 78,2kg med bukse og t-skjorte. Helt greit, var vel noe sånt jeg hadde tenkt på forhånd. Men ikke et gram for mye, skulle gjerne vært 80+. Ikke morgenvekt, men på tom mage hvertfall.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #233 : 31. oktober 2007, 17:25 »
Onsdag 31. oktober 2007

- knebøy: 3x8 80kg
- beinpress: 1x6 130kg - 1x6 150kg
- lårcurl: 2x6 - 1x8 105kg
- strakmark: 1x8 40kg - 2x8 60kg
- tåhev: 3x12 med noe

pusha beina litt i dag, blir vel litt for lite prioritet på beina til vanlig. kunne kjørt tyngre på bøy, men var litt usikker. får pushe litt neste gang hvis formen er bra da. prøvde strakmark for første gang, litt forsiktig start, kanskje ikke helt den beste holdninga, men blir bedre neste gang
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #234 : 05. november 2007, 15:40 »
Mandag 5. november 2007 (en måned igjen til bursdagen min)

- benkpress: 5 x 90kg (2,75 selv - 2,25 med hjelp) Tongue
- franskpress: 5 x 47,5kg
- knebøy: 8 x 90kg

fortsetter med vårt program.. og det er jo faktisk fremgang
repper med 100 i bøy må til neste gang
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #235 : 07. november 2007, 13:08 »
Onsdag 7. november 2007

- markløft: 8x110kg - 3x130kg
- sittende hantelpress: 2x5 30kg
- preachercurl: 10x30kg

en stikkende, ganske smertefull følelse helt øverst midt på brystkassa da jeg kjørte curl.. merkelig
grei markløft igjen etter en elendig periode.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #236 : 07. november 2007, 13:13 »
Onsdag 7. november 2007

- markløft: 8x110kg - 3x130kg
- sittende hantelpress: 2x5 30kg
- preachercurl: 10x30kg

en stikkende, ganske smertefull følelse helt øverst midt på brystkassa da jeg kjørte curl.. merkelig
grei markløft igjen etter en elendig periode.

Begynner å komme seg bra i mark nå, og hantelpressen syns jeg er meget respektabel. 2x5 med 30kg lover bra for framtida, din skitne, lille mohikanergutt! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #237 : 07. november 2007, 13:23 »
Begynner å komme seg bra i mark nå, og hantelpressen syns jeg er meget respektabel. 2x5 med 30kg lover bra for framtida, din skitne, lille mohikanergutt! Grin

Haha.. takk. Jeg har egentlig ingen grunn til å være misfornøyd med økta i forhold til tidligere prestasjoner sammen med dagsformen. Men jeg merker jeg er litt utålmodig nå, trenger en liten boost her. Burde vel strengt tatt klart det samme med 150 i mark for å være fornøyd hehe. Benk er førstepri..
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #238 : 07. november 2007, 13:51 »
Haha.. takk. Jeg har egentlig ingen grunn til å være misfornøyd med økta i forhold til tidligere prestasjoner sammen med dagsformen. Men jeg merker jeg er litt utålmodig nå, trenger en liten boost her. Burde vel strengt tatt klart det samme med 150 i mark for å være fornøyd hehe. Benk er førstepri..

Jeg tror du har 150 inne med en skikkelig god innstilling og vilje, men jeg skjønner godt at benk er førstepri. pr dags dato. 100 er det magiske tallet som skal og bør opp om ikke så altfor lenge. Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #239 : 07. november 2007, 19:56 »
Jeg tror du har 150 inne med en skikkelig god innstilling og vilje, men jeg skjønner godt at benk er førstepri. pr dags dato. 100 er det magiske tallet som skal og bør opp om ikke så altfor lenge. Grin

Ja, jeg synes det er dritgøy med mark og bøy også, når det går bra. Men jeg gidder ikke slite meg helt ut på disse to når jeg likevel er så nære. Det er viktig for den videre treninga at den hundregrensa blir historie nå! Er jo helt barnehage å surre der nede. Så får vi se på de to andre øvelsene når vi treffes i jula Wink
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!