avstemning
Spørsmål: Bør jeg prøve å gå opp i vekt selv om jeg føler jeg spiser "nok", eller bør jeg bare fortsette som før og satse på at vektøkningen kommer av seg selv? (Jeg har vanskelig for å legge på meg, og går ikke opp i vekt selv om jeg over en periode prøv  (Avstemning er avsluttet: 09. november 2006, 12:47)
Du bør gå opp - 1 (100%)
Du bør fortsette som før - 0 (0%)
Stemmer totalt: 1

Skrevet av Emne: Torgeirs treningsdagbok  (Lest 69701 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #255 : 19. november 2007, 23:26 »
Pokker, jeg prøvde å ignorere det greiene. Sjelen og en glasscola hvis jeg ikke klarer det før bursdagen min da Grin det er jo bare enkel fornuft. Kan ikke regne med å få til noe good på trening når man stuker med eksamen. Men det skal skje før fylte 22 Tongue
Men nå er det kvelden, Hiawata!

Ok, før fylte 22. Fikser du ikke det vil du leve resten av ditt liv som evig mobbeoffer og som sjeleløs jenteunge. Men jeg er jo ikke helt hjerteløs og skal motivere deg som best jeg kan. Her er mitt siste bidrag før jeg tar kvelden, men det er verdt å bruke noen minutter på å graske godt og grundig. Grin


Det ble Ava Cowan istedet...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #256 : 21. november 2007, 17:57 »
21. november 2007

- chins: 3x6 m/10kg+
- stående roing: 2x10 60 kg - 2x6 70kg
- stående frontpress: 1x7 55kg
- supersett:
      - stående ez-curl: 3x8 30kg
      - curl m/tau: 3x8 litt forskjellig, droppa fort vekk ned noen kilo:P

flott økt, jeg er i slag om dagen. magen er kompis igjen, og etter en liten oppvask med meg selv i går og en prat med en kompis og muttern fant jeg virkelig ut at jeg må prøve å sette mer pris på tinga i livet mitt og ikke furte for ting som ikke en gang er et problem. jeg føler meg ganske sterk om dagen, håper ikke jeg glemmer det i morgen!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #257 : 21. november 2007, 18:17 »
21. november 2007

- chins: 3x6 m/10kg+
- stående roing: 2x10 60 kg - 2x6 70kg
- stående frontpress: 1x7 55kg
- supersett:
      - stående ez-curl: 3x8 30kg
      - curl m/tau: 3x8 litt forskjellig, droppa fort vekk ned noen kilo:P

flott økt, jeg er i slag om dagen. magen er kompis igjen, og etter en liten oppvask med meg selv i går og en prat med en kompis og muttern fant jeg virkelig ut at jeg må prøve å sette mer pris på tinga i livet mitt og ikke furte for ting som ikke en gang er et problem. jeg føler meg ganske sterk om dagen, håper ikke jeg glemmer det i morgen!

Du er vel omtrent like sterk som denne dama... Grin


Høhø, der fikk jeg ydmyka deg samtidig som jeg fikk posta et bilde av ei hot chick! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #258 : 23. november 2007, 13:36 »
Gratulerer med endelig ha nådd 100kg i benk, du grove Tarmgeir! Jeg gleder meg stort på dine vegne og vet hvor mye dette betyr for deg. Nå kan det bare gå en vei - oppover!

Nyt dagen, kompis! Grin

EDIT: Måtte bytte til favorittfargen din på en dag som dette!

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #259 : 23. november 2007, 14:14 »
Hahahaha.. takketakk Grin diskrèt størrelse og farge på fonten du hadde valgt da Tongue
Om jeg egentlig burde ha løftet dette for evigheter siden, så kan jeg ikke si noe annet enn at det føltes utrolig godt. Denne gangen gikk det som det skulle. Nå kan jeg omsider bevege meg videre i livet, jeg kan bygge videre på tresifret i benk, og det er nydelig.

Økta gikk som følger:

- benkpress: litt lett - 2x70 - 1x80 - 1x90 - pause med Metallica og Pantera - 1x100kg
- supersett:
    - franskpress: 3x6 40kg
    - nedtrekk: 3x8 m noe

endelig.. og det gikk faktisk overraskende greit. all honnør til Kim som har lært meg mye siste året og ga gode tips i går som jeg prøvde å følge etter beste evne. tror dette var det som skulle til Smiley
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #260 : 23. november 2007, 14:17 »
Jeg bytta farge til favorittfargen din. Såpass må jeg gjøre når du har nådd 100 i benk. Der er nemlig ikke alle forunt å løfte 100kg mens man ligger på ryggen selv om småjenter fra fjern og nær har gjort det lenge før Julius Cæsar ble på planleggingsstadiet.

Men igjen; gratulerer! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #261 : 23. november 2007, 16:38 »
Hahaha.. ja, naturligvis er rosa yndlingsfargen min. Jeg går ikke i annet enn rosa. Apropos rosa.. var en griseekkel blond brun kjekkas på treningssenteret på onsdag, og vi stod og fnyste av ham. Plutselig spurte han om jeg gadd å spot'e ham på hantelpressen. Nuvel.. Han er sikkert en hyggelig kar da
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #262 : 26. november 2007, 22:18 »
Mandag 26. november 2007

- sykling: 45 minutters svette
- chins: 10-10-10-8 <- tror jeg
og så orka vi egentlig ikke mer
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget pånigjen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #263 : 26. november 2007, 22:30 »
Gratulerer med 100kg i benken Wink

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #264 : 26. november 2007, 23:02 »
Gratulerer med 100kg i benken Wink

Takk takk Wink
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #265 : 27. november 2007, 17:39 »
Tirsdag 27. november. 2007

- oppvarming: 6-7 min rolig løping til Metallica, Pantera og Dropkick Murphys
- liggende hantelpress: 8x30kg - 3x8 32kg
- cable cross: 3x8 15kg
- hammercurl: to oppvarmingssett
- curl m/tau: 3x8 23kg
- ez-stang curl: 3x8 20kg

trena aleine i dag, funka forsåvidt greit det. var veldig stiv og stram i armene i dag, og da vet jeg at det funker best med veldig lette sett på biceps. fikk dritbra pump i kassa etter cable crossen og trengte det litt for psyken og humøret Tongue
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #266 : 28. november 2007, 14:20 »
Onsdag 28. november 2007

- Dagens musikk: AC/DC Live cd1 (høydepunkter: Thunderstruck, Shoot to Thrill, Back in Black, Sin City, Jailbreak, The Jack og Dirty Deeds Done Dirt Cheap)
- Oppvarming: 5 min lett sykling
- Knebøy: 10xstang - 10x40kg - 10x60kg - 10x80kg - 6x100kg - 4x100kg - 10x80kg
- Lårcurl: 15x45kg - 2x8 95kg
- Strakmark: 1x10 40kg
- Tåhev: 3x12 med noe

Prøvde meg på en heavy beinøkt i dag, men mista litt gnisten underveis i bøyen. Litt kjedelig å trene aleine om dagen og. Får se om jeg gidder å trene i morgen, skjønt jeg burde gjøre det for å ha tatt hele kroppen. Rygg/skuldre/triceps.. hrm
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #267 : 28. november 2007, 14:46 »
Okei.. jeg har grublet litt. De siste dagene har vært litt kjipe, men jeg har holdt motet mer eller mindre til topps, noe som overrasker meg en smule at jeg klarer Grin
Noe av årsaken til dette er at jeg har satt opp en plan for hva jeg skal gjøre fremover. Listen er full av uviktige ting forsåvidt, men bare det å vite at dette må gjøres strukturerer hodet og holder tankene borte fra negativitet. Jeg har også rettet tankene mote neste studiesemester, da jeg med fullt overlegg har latt dette semesteret gå til helvete.
I den ånd har jeg også kommet frem til at det vel er på tide å sette opp noen treningsmål for siste måneden i 2007 og første halvdel av 2008..

Vektmål for jula '07:     passere 80kg 1
Benkpressmål jula '07: 105kg
Markløftmål jula '07:     150kg
Knebøymål jula '07:     lære teknikk og få tips av Kim

Vektmål for sommeren '08:     passere 90kg
Benkpressmål sommeren '08: 115kg
Markløftmål sommeren '08:     170kg
Knebøymål sommeren '08:     140kg

1: jeg er faktisk usikker på hva jeg veier nå, men noe mellom 78 og 81 ville jeg tippet på

Mye av dette er med forbehold om at jeg får ryddet opp i mageproblemene mine. Slik status er nå er det bare å drite i å få til vektøkning og noe bedre resultater i spesielt mark og bøy da jeg ikke får i meg tilstrekkelig energi og blir kvalm av å pushe meg i de nevnte øvelsene.
Det blir med andre ord spennende å se om jeg får det til. Jeg vet faktisk ikke engang om det er ambisiøse eller lette mål jeg har satt meg, selv om jeg har trent ganske lenge. Jeg kjenner tydeligvis ikke meg selv godt nok.

Jeg tar gjerne i mot kritikk og forslag til hvordan målene skal nås. jeg vet jeg må spise, så den informasjonen trenger jeg ikke Wink eventuelt type treningsmetode som anbefales etc.. dette skal jeg forøvrig diskutere grundig med kim i ferien
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #268 : 28. november 2007, 16:36 »
Jeg er ganske sikker på at 105 går opp i benk og 150 har du nok inne i mark nå. Det eneste som kan felle deg nå er vel en god formsvikt eller sykdom. Nå skal det sies at jeg ikke er en guru innen knebøy, men kan jo prøve å komme med noen tips hvis jeg skulle komme på noe fornuftig. Smiley

Målene du har satt deg fram mot sommeren 08 er også realistiske, men kroppsvekt er vel ikke noe man behøver å fokusere så på. Blir man sterkere og føler fysikken er tilfredstillende betyr ikke 88 eller 91 noe til eller fra. Det er jeg for øvrig sikker på at du er enig i, men ville bare nevne det likevel. Smiley

Din oppgave framover blir jo å holde motivasjonen oppe og ikke bli lei og umotivert pga en dårlig økt eller periode. Det tar tid å oppnå resultater, men du verden så deilig det er når man først når målene sine. Det kan være greit å justere målene underveis alt avhengig av hvordan treningen går fram mot sommeren, men det finner du ut av. Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Torgeirs treningsdagbok
« #269 : 28. november 2007, 17:25 »
Ja, jeg tror nok jeg har ca. 105 skal gå greit.. samtidig vet jeg hvor surrete det kan bli når man skal reise hjem og alt mulig. Blir alltid litt rotete rundt feriestart.. må jo få ordnet meg inn på pro-gym også. Håper prisene er pene der Smiley 150 i mark får jeg jo virkelig håpe er inne, det bør det være. Evt bør det være inne pr. første januar.

I forhold til vektøkning er det ikke vektøkninga i seg selv forsåvidt. Men jeg er en tynn kis, og jeg vil få litt mer masse på. Jeg ønsker ikke å være noen lettvekter, som BI-reklamen sier. Det viktigste er dog at jeg blir sterkere. Og det er jo forsåvidt gøy å løfte mest mulig på lavest mulig vekt. Men da jeg ikke skal delta i noen konkurranse, er det jo bare å bygge i vei.

Så få vi satse på at formen holder seg ja. Jeg har ikke trua på at jeg skal bli syk denne vinteren, og motivasjonen skal holdes oppe. Formsvikten jeg fikk i jula i fjor var jo bare helt utrolig, og den tok meg svært hardt på senga Tongue la ikke det gjenta seg, for sånn vil jeg faen ikke ha det
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!