Skrevet av Emne: Hva hadde du synes om at damen din...  (Lest 16427 ganger)

Utlogget mmg800

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 91

Sv: Hva hadde du synes om at damen din...
« #45 : 12. juni 2007, 08:50 »
Man skal liksom være trofast da... Hue og ræva ut ellers. Viss man virkelig elsker noen er de trofast.
You can always get stronger.

Utlogget Zuul

Sv: Hva hadde du synes om at damen din...
« #46 : 12. juni 2007, 08:52 »
Er det noen som vet om HSV 1 og 2 kan kureres?


Herpes simplex

Herpes er en virussykdom som rammer hud og slimhinner. Det finnes to undergrupper av herpessykdommen; 1 og 2. Begge kan finnes både som infeksjon i munnhulen og på genitalier (kjønnsorganer).

Av Dr. Helge Bengtsson
Herpes simplex

Herpes simplex

Herpes er den alminneligste årsak til munnbetennelse hos barn. I 30 års alderen har minst 50% av alle hatt herpes infeksjon en eller flere ganger.

Herpes er liksom andre virussykdommer smittsomt. Det er ikke en alvorlig sykdom.

Første gang herpessykdommen kommer er det ofte et stort væskende utslett med blemmer m.m.. Dette utslettet er besværlig og kan gi anledning til svie, stikking og gjør ofte vondt. Dette varer et par uker. Etterpå får ca. halvparten av pasientene ikke utslett igjen. Den andre halvparten får utslett periodevis fra en gang i måneden til en gang annet hvert år og da ofte et mye mindre utslett med lite blemmedannelse. De alminneligste steder hvor dette utslettet sitter, er på penis, kjønnslepper og ved munnen.

1/3 av alle mennesker har et slik "forkjølelsessår" som de får en gang i mellom. Et herpesutbrudd kan utløses og forverres av forskjellige faktorer f.eks. forkjølelse, sollys, menstruasjon og overanstrengelse.

Herpessykdommen kan ikke kureres, men kan mildnes og kan gå bort fortere hvis det brukes tabletter (Aciclovir, Valtrex med flere) eller antiherpesviruskrem (f.eks. Vectavir). Det kan bli aktuelt med lokalbedøvelsesalve og kortisonkrem lokalt.

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Hva hadde du synes om at damen din...
« #47 : 06. juli 2007, 00:05 »
trur jeg synes det hadde vært greit egentlig, hvis jeg hadde fått lov å kline med hu også ;p
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Hva hadde du synes om at damen din...
« #48 : 06. juli 2007, 00:06 »
trur jeg synes det hadde vært greit egentlig, hvis jeg hadde fått lov å kline med hu også ;p

Du koser deg med å svare på alle disse gamle trådene?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!