Skrevet av Emne: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !  (Lest 47068 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #240 : 10. juli 2007, 18:06 »
Vil takke fer at jeg fikk bli me å vare endel av crewet rundt stevne, va utruli arti å få jobbe ilag me Egil, Kikki, Reidar og Gym 2000, Svend å Lene og så mange flere!
Det va utruli arti å få muligheten til å møte deler av verdenseliten, å få prata me dem Smiley

Men d største fer me va faktisk å møte Svend Karlsen, han e i mine øyne den strongman med den største personeligheten gjennom tidene! Har allti hatt lyst til å møte ham siden jeg såg han på tv da jeg var "ung"  Grin

Ellers imponerte Espen å Richard meg! Blir arti å følge me de to fra trønderbataljonen fremover   Wink

Det ser nå ut til at det største var å møte Helene Rask? Det stod i media i dag at hun er singel, men var det før profilbildet?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #241 : 10. juli 2007, 20:07 »
Det ser nå ut til at det største var å møte Helene Rask? Det stod i media i dag at hun er singel, men var det før profilbildet?

Neida, jeg har samme bildet av Dobbermann og svend, men det ville jeg ikke sende til Dobbis.... Smiley

Utlogget Bonde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

  • Lifting steel has got a sex-appeal
Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #242 : 10. juli 2007, 22:57 »
Jeg kan skjønne Pudzianowski, jeg. Han hadde nettopp kjørt en helvetes tøff konkurranse, og allerede før han hadde klart å komme seg tilbake til utøverrommet etter siste øvelse ble han overfalt av fans. Mannen var varm, svett og sliten, hadde ikke spist på mange timer og han trengte vel sannsynligvis litt tid for seg selv. Han er tross alt ikke mer enn ett menneske, han heller.

På utøverrommet fikk han heller ikke fred, for der sto det folk og maste ved inngangen, det sto folk og banket på vinduet rett ved siden av ham, han ble tatt bilde av der han egentlig skulle fått fred.... fansen viste ikke akkurat så veldig mye respekt, synes jeg.

Og selv om han er "Super-Mario" så kan det være mannen var sliten. Han konkurrerer sykt mye - for eksempel hadde han en ny konkurranse i går ettermiddag, mindre enn ett døgn etter forrige.

Jeg opplevde ham ikke på noen måte "ufin" mot noen av de andre utøverne.. i hvertfall ikke det jeg så.

Bra at det var situasjonen som gjor at han var stressa, og at han ikkje er slik tilvanleg. Satte ein dempar på inntrykket av ein STOR Strongman, som eg før har sett har showa og ledd på andre konkar. Kan sjønne at han var stressa når du forklarer det slik!
GO PUDZIANOWSKI!

Utlogget OSL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

  • Team strongman Roy Holte
Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #243 : 10. juli 2007, 23:15 »
Det ser nå ut til at det største var å møte Helene Rask? Det stod i media i dag at hun er singel, men var det før profilbildet?

hehe......jeg må innrømme at d va arti å møte ho helene å ja;)
Sponset av:
INTERNUTRITION

Steiksver - Blid og Sterk


Utlogget Lene Alexandra

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 175

  • Viking Power
Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #244 : 10. juli 2007, 23:17 »
Kjære alle sammen som medvirket på Svend Karlsen Viking Power Challenge 2007 !

Kan være fristende å si, ingen nevnt, ingen glemt når det på det meste var 80 personer innvolvert som hadde helt spesifikke oppgaver for helge !

Men det går ikke......aldri før har vi sett et crew som har fungert bedre.Med Egil og fruen i spissen var det liksom i boks fra første stund !. Ola, Reidar, Gym 2000 gjorde en innsats som står til 1000 i stil. Vi satte ny rekord folkens-med 7 øvelser på 3 timer innlagt 3 pauser er helt fantastisk. Guttene hadde ryddet alt utstyret og dusjeg til kl.19.30. 30 minutter før middag.......Helt utrolig !

Etter å ha planlagt dette i 1 år var det ubeskrivelig å sitte igjen med en sånn følelse som Svend og jeg faktisk har nå. Alle utøvere , utenlandsk tv crew og super serien skrøt uhemmet av oss alle !
Dette lover bra for fremtidige strongman stevner i Norge !

Som Reidar skrev-dette var utrolig bra-men kjenner jeg dere riktig kommer det enda mer neste gang. Sant nok-vi vil alltid prøve å forbedre oss-man lærer hele livet !

Vil igjen bare få takke alle i crewet til Viking Power Production !

Dere er The Dream Team !!!!

Love U all !

Svend Viking & Lene Alexandra
Lene Alexandra Karlsenwww.viking.mobilblogg.no

Utlogget strongmann

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #245 : 11. juli 2007, 00:07 »
Jævelig bra show:D Var det første strongmanstevnet jeg har vært på og det var noe av det feteste jeg har opplevd! Når strongman sangen startet og gutta kom opp av gulvet og det var lys og røyk fikk jeg gåsehud til de tusner, var helt rått å se på!

MEn hvor i helvete får man tak i hele strongman sangen? hehe

Utlogget ohlol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 142
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 142

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #246 : 11. juli 2007, 00:23 »
MEn hvor i helvete får man tak i hele strongman sangen? hehe

Har jeg og lurt på..

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #247 : 11. juli 2007, 11:40 »
Viking Power Productions har kjøpt rettighetene til å bruke den som stevne-theme.

Tror den er utgitt i en "softere" versjon i sørafrika eller noe... Jeg har prøvd å finne den både på limevire og torrenter og annet ulovlig, men uten hell.. hehe

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #248 : 18. juli 2007, 12:58 »
Lite klipp av Mariusz i viking pressen..

http://youtube.com/watch?v=1ayyJ2g40SY
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #249 : 18. juli 2007, 15:06 »
Who is the best?? Mariusz is!!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #250 : 18. juli 2007, 15:09 »
Lite klipp av Mariusz i viking pressen..

http://youtube.com/watch?v=1ayyJ2g40SY

Hvem var det til høyre? Så ut som om han holdt et høyere tempo enn Mariusz, ihvertfall til å begynne med.

Ellers synes jeg det er på høy tid at 'Big Z' får prøve seg på WSM-tittelen igjen. Mariusz dominerer WSM, men Zydrunas knuser ham likevel når de møtes på Arnold Classic.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #251 : 18. juli 2007, 15:09 »
Jaroslaw Dymek. Slo Mariusz også med 3 rep tror jeg.. Smiley

Utlogget Zuul

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #252 : 18. juli 2007, 15:11 »
Hvem var det til høyre? Så ut som om han holdt et høyere tempo enn Mariusz, ihvertfall til å begynne med.

Ellers synes jeg det er på høy tid at 'Big Z' får prøve seg på WSM-tittelen igjen. Mariusz dominerer WSM, men Zydrunas knuser ham likevel når de møtes på Arnold Classic.

Det har jo litt med øvelser å gjøre også. På Arnold er det vel mer rene press, dra og bøy øvelser, som krever ren råstyrke. og der er vel Zydrunas en klasse vassere, men han sliter vel gjerne mer når det skal gåes og løpes

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #253 : 18. juli 2007, 15:18 »
Han sliter vel egentlig ikke noe spesielt, ikke som f. eks. Glenn Ross. Like rask som Mariusz er han ikke, men han er såpass mye sterkere at jeg vil påstå at han jevnt over er en bedre strongman.

Utlogget Zuul

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #254 : 18. juli 2007, 15:27 »
Joda, det tror jeg også. Tror uansett han er sterkest, om det er det man ser etter

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!