Skrevet av Emne: Trening med kroppsvekten en periode!  (Lest 669 ganger)

Utlogget t0bbE

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

  • Tynnj!
Trening med kroppsvekten en periode!
« : 07. november 2006, 17:03 »
Hei! Blir en periode nå jeg må trene med kun kroppsvekten. Så lurer litt på om det er mulig å vokse noe særlig med armhevinger\situps ol.? isåfall på hvilke reps\serier skal jeg ligge på om jeg tar 107kg i benk?
Er klar over at det er to forskjellige ting med utholdende armhev og tung benk, men om noen hadde et par tips ville det vært supert!:D takker og bukker for svar...
Maten nytes best når den blir slukt!

Kim Dalen

  • Gjest
SV: Trening med kroppsvekten en periode!
« #1 : 07. november 2006, 17:52 »
Du vil nok ikke vokse noe merkverdig, desverre. Men litt trening er da bedre enn ingen.

Utlogget slappen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

SV: Trening med kroppsvekten en periode!
« #2 : 07. november 2006, 18:01 »
Armhevninger kan gjøres tyngre ved å heve beina, eller få en treningskamerat til å holde beina dine så høyt som du føler for.
Ellers kan du jo ta chin ups, hang ups osv. Dersom du klarer mange kan du hive på deg en sekk med bøker eller noe lignende i. Det samme gjelder for sit-ups. Dips er også en øvelse som kan være ganske tung bare ved bruk av kroppsvekt, eller så kan du hive deg en sekk der også.

Gå til:  

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

Proteinrike tacolefser

Trening21.11.202030

Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.