Skrevet av Emne: kennyos cardioverden, og tilværelse som småbarnsfar :)  (Lest 278250 ganger)

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Du har mange artige historier på lager Grin

Og referert til siste post: Steike så mange som trur dei kan ta ei pille og nermast implodere ned i anstendig vektklasse for tida. Har høyrt unnskyldngane: "Orkar ikkje", "gidd ikkje", "har ikkje tid" så altfor ofte, og når det kjem til alt så er det alltid TV-titting som står på programmet...  what
Og når neste spørsmål om slankekur kjem...

...."Ja, sjølvsagt kan du få eit tips til å gå ned vekt av meg, det er utrulig genialt om eg må få seie det sjølv, vent litt så skal eg skrive ned" *Skrible på lapp*....

...ET MINDRE, TREN MEIR!
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Hehe, mitt liv = deres underholdning!  Grin

Ja, det er et godt poeng det der. Tror jeg skal skrible med feit tusj på en lapp neste gang jeg og! 4 ord, så enkle, så sanne!

PS. Har skaffet meg "Engelsk Bil" med Ø. Sunde nå. Spiller den i bilen hver gang jeg kjører og ler like godt hver gang!  Grin Og ja: Citroën'en fungerer helt perfekt!  Grin

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Fantastisk Grin "Og franskmenna lager de rareste biler, som ruster og skrangler og lekker som siler. Jeg satt igjen til slutt med en våt sigar, på en vegg full av verktøy som ingen andre har" Cheesy

Citroën har fantastisk comfort, men vår har skrudd elektronikk Tongue
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Trodde det var "en bag full av verktøy" osv... Mulig jeg hørte feil, mannen er jo så rappkjefta at det ikke alltid er godt å få med seg alt.  Grin

Vet at de hadde noen dårlige plast-koblinger som ikke tålte så godt det norske klimaet for en stund siden. Kjenner til en taxisjåfør som kjøpte en XM og fikk alle disse byttet ut før han begynte å bruke den. Aldri noe trøbbel med den da!  Smiley

Du får se det positive i det: Du får en komfortabel OG underholdende tur, når vinduene går opp og igjen av seg selv.  Grin

Det var ikke SÅ gøy da dette skjedde midt på en snøfokkete vinterdag på Dovrefjell med en kompis som hadde C5, serie 1. Men desto morsommere for oss andre å høre om det!  Grin

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

01.06.2007:

Trening:

-Sykle til jobb. 11km. Tid.: 23 min. Puls snitt / max: 153 / 171
-Sykle fra jobb. 11km. Tid: Puls snitt / max:

Kost:

-Frokost: Som i går, men med kalkunskinke som pålegg.


*Ingen gamle, sinte damer i dag. I alle fall ikke TIL jobben.  Grin

**Ser av loggen at snittpulsen på jobbsyklingen har falt. Lå på rundt 170 i snitt i fjor høst/vinter da loggingen begynte. Nå ligger den mellom 150 og 160 stort sett. Et bra tegn, men sliten og støl er jeg da uansett... Helsikes bakker!  Grin

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Nytt motbakkelpp i Bergen: http://www.bt.no/sport/article366312.ece

den siste kilometeren har en stigning på hele 27 grader.  woot

Skal ikke prøve meg på dette i år, kanskje til neste år eller noe. Satser mest på Stoltzen selv, men dette ser "gøy" ut og Ulrkiken er jo et flott og "rått" fjell!  Grin

Smerte er herlig!  headbang  Grin

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
27 grader.... det er nesten så bratt som et hustak det..... Shocked

Takke meg til det flate østland, eller kanskje jeg skal bli dansk... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Hehe, har jo trasket opp dit av og til selv. Men visste ikke at det var SÅ bratt der! Og i en hel km da... Men du verden for en flott utsikt fra toppen!  Cheesy

Østlandet? Tja, har jo syklet litt der borte (og skal vel snart over igjen) og jeg må jo si at laaaaaange seige bakker med liten stigning ikke skal undervurderes heller! I alle fall ikke i motvind.  Angry

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Grin

Sant nok. Og utsikter fra dette fjellet er slettes ikke ille. Selv jeg har vært der, riktignok for en del år siden.

Det artige med østlandet er at om man legger ut på virkelig lange sykkelturer så kan vinden snu så ofte at man har motvind hele turen..... what

Forøvrig, det er ingenting som slår elgjakt i Sauda !! De fjella der er opp, og ned, opp og ned, opp og ned og slik bare fortsetter det ! Den sauda-elgen må være en seig utgave av Bjørn Eidsvaag der den tusler omkring og synger sjalla-la Angry
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Hehe, motvind = ekstra trening! På den annen side, har jeg jo erfart at disse lavintensive turene som man hovedsakelig bør trene om man skal bli en god syklist, slett ikke alltid er så lette å gjennomføre. Er det motvind, spretter pulsen i været, er det bakker spretter pulsen i været, og: Er det medvind eller nedoverbakker spretter også pulsen i været av 2 grunner: 1. Adrenalinkicket når farta blir himla høy. 2. Man tråkker litt ekstra på for å virkelig ha god fart ut over flaten eller inn i neste oppoverbakke.  Grin

Dette er vel en av grunnene til at jeg ikke er med i noen sykkelklubb. Den kommunikasjonen mellom hjernen, pulsklokka og hjertet svikter totalt!  Undecided Hjernens "gode" side sier: "Nå bør du lytte til pulsklokka og ta det med ro. Det er langt igjen og du skal holde hele veien". Den "onde" siden sier: "Kom igjen! Hva pokker er vitsen med å drøle avgårde når du har så mye mer på lager! Du KAN jo sykle fortere, så bare kom igjen!"

Som regel vinner den "onde" siden.  Undecided

Sauda-elg jaktingen høres lite gunstig ut... Man tager en sikkert flott tur, for å så knerte en elg som man må drasse med seg hele veien tilbake. Og når den skal spises, er kjøttet så himla seigt grunnet alle bakkene at det blir det rene skjære tyggemaraton ut av det!  what  Fordelen er jo at når pulsen din er høy av all opp-og-ned gåingen er elgen et såpass stort dyr, at du fortsatt kan klare å treffe den med børsa til tross for all skjelvingen.   Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

en fryd å lese loggen din!! Smiley

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Må jo si takk i like måte!  Smiley

Greit å skrible ned litt knask, selv om ikke alt angår treningen. Har man Altzheimer light er en slik logg et must!  Wink

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Hehe, mitt liv = deres underholdning!  Grin

Ja, det er et godt poeng det der. Tror jeg skal skrible med feit tusj på en lapp neste gang jeg og! 4 ord, så enkle, så sanne!

PS. Har skaffet meg "Engelsk Bil" med Ø. Sunde nå. Spiller den i bilen hver gang jeg kjører og ler like godt hver gang!  Grin Og ja: Citroën'en fungerer helt perfekt!  Grin

Skulle lagd eit album med sanger spesielt for bilturar Grin

Her blir det eg kjem på i slengen:

Engelsk bil
Kaptein snutebil
Bilen min er fin som faen
Super ss rally GT
Gammal amazon
Forbikjøring
Camipingvogna

Og eit par av metallica som passer på vegen må jo sjølvsagt med Wink

Wherever i may roam
Turn the page

Car-songs, ultimate collection Grin
 
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Med forbehold om huskefeil (som alltid...) går teksten på en sang noe slikt:

"Bilen min er fin som faen. Spinner på første, spinner på an'en. Med vrengte felger og radialdekk, ligger'n på veien som en hissig flekk. ---trallalla husker ikke teksten---. For jeg har super ss rally gt fastback hardtop sprint"

Altså "Bilen min er fin som faen" og "Super SS rally GT" er samme sang.  Wink

Forøvrig må "Påsketur" føyes til på lista!  Grin

Øystein Sunde FTW!  headbang

Og joda, Metallca ruler også. Men det er ikke sambo helt enig i....  Wink

"Enter Sandman" er forøvrig min "vrenge høyttalerne" favoritt her!  Grin

Edit: Jaaaaa! Nå kom jeg på det. Tekst-hullet skal være: "Sier du noe gærn't om bilen min, da blir jeg jaggu sint!"

*Tralle og glise*

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Jeg for min del må innrømme at de sjeldne gangene jeg befinner meg på svingete vestlandsveier som egentlig bare er ment for en halv bil, og "Eye of the Tiger" kommer i spilleren - ja da får veien tilsynelatende betydelig mer plass med en gang i takt med at farten øker smådrastisk ... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!