Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 358361 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #795 : 06. mai 2008, 23:13 »
bake...? Hmm... det er fett, men bare når jeg drikker... Cheesy Så det må bli noe kjøpte greier tror jeg - spes siden det er til frokost!

Mer kalorier ja... Skjønner ikke at jeg har gått ned, ser ikke særlig tynn ut syntes jeg! Når jeg har 100 i benk skal jeg legge ut noen bilder - Før og etter bilder til mini-ketodeffen. Det blir fælt...Smiley

Tror jeg skal kjøre inn til Texburger på lørdag...? De er raffe!

Bilder! Det stemmer jeg ja til. De har liksom ikke blitt det samme etter jeg la ut bilder. Nå må man overgå siste form. Så må man bevise det over nett og. Blir et ekstra dytt i ryggen sånn sett.

Bake! Det er min lidenskap det. Trene, fotball og baking. Grin Tror det er litt terapi for meg å bake. Slapper av da. Kobler ut. Hveteboller er det beste. Blir sikkert det og på lørdag.. Smiley

Bare å jobbe mot 100 i benk. Bra at du har satt deg noen mål. Må nesten gjøre det snart jeg og. (Bortsett fra ned i vekt og % da...)
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Thor, made by Crom
« #796 : 07. mai 2008, 13:38 »
†ja, trenger vel mål du også - selv om jeg tenker at "nei, nå er du ferdig trent" Cheesy

Yep, 100 i benk er målet ja! Men det kan hende jeg når det FØR armane er 42, da blir det konflikt... Deffe før armene er 42? hmmm... - idag dro jeg opp 87.5 i benk, så kanskje det ikke er så lenge til...

FAstelavensboller - hveteboller med krem og jorbærsyltetøy! NAM! SHIT! Bare 3 dager til spisedag!
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #797 : 07. mai 2008, 19:14 »
†ja, trenger vel mål du også - selv om jeg tenker at "nei, nå er du ferdig trent" Cheesy

Yep, 100 i benk er målet ja! Men det kan hende jeg når det FØR armane er 42, da blir det konflikt... Deffe før armene er 42? hmmm... - idag dro jeg opp 87.5 i benk, så kanskje det ikke er så lenge til...

FAstelavensboller - hveteboller med krem og jorbærsyltetøy! NAM! SHIT! Bare 3 dager til spisedag!

Ingen er ferdig trente.. Smiley Ikke i mitt hode iallefall. Ikke at jeg har noe stort behov om å bli større, men jeg har mange ting jeg ønsker å forbedre.. Smiley

Jeg ville ikke deffet før jeg kanskje nådde begge målene? Men det er nå meg. Skulle jeg vært helt enig med deg, ville jeg ikke deffet før kanskje neste vår, og da rekker du nok begge deler. BAre spis mye og ren mat, så blir ikke fettprosenten så gal skal du se..

3 DAGER IGJEN JA! Gleder meg som f. Skal dra på litt på lørdag. Grin

Er også utrolig spent på vekten på lørdag. Jeg har jo lagt meg på ca 400 kcal mer enn tdiligere, men nesten alt i form av fett.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #798 : 07. mai 2008, 20:02 »
Kan jeg spørre om hva å dra til er (dersom det er et kcal/karbs mål)? Smiley Regner du i det hele tatt på antall karbs på en slik dag? (Mulig jeg har spurt før, men jeg er sulten nå og steiker kylling samtidig som jeg skriver Grin)
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #799 : 07. mai 2008, 20:37 »
Kan jeg spørre om hva å dra til er (dersom det er et kcal/karbs mål)? Smiley Regner du i det hele tatt på antall karbs på en slik dag? (Mulig jeg har spurt før, men jeg er sulten nå og steiker kylling samtidig som jeg skriver Grin)

He he, nei. Ikke noe regning av kcals. Vel, har jo slik nesten i hodet mitt hva jeg beveger meg opp mot, og regner med at jeg når 8-9000 kcals. Men å "dra på" er vel å spise ALT for mye, slik at det blir litt dumt. Trenger på ingen måte å spise så mye, men godt er det. Smiley

Det går mest i hveteprodukter, med og uten sukker. Det har vært dager hvor det har vært tyngre å spise, og da sper jeg på med sunt fett... Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Thor, made by Crom
« #800 : 07. mai 2008, 20:46 »
Nei, ingen er ferdig trente, selv jeg har forandret målene jeg hadde med å begynne å trene igjen, men dine mål er svært langt fra mine... Smiley

vente med deff til neste vår ja, det var opprinnelig det jeg tenkte, men jeg syntes flesket kommer faretruende fort. Får ikke målt ordentlig nøyaktig, men tror ifit vekta måler over 17% nå. Det er IKKE FETT! Tror alt er på siden også... Tongue  - styrkemessig burde jeg vel bare kjøre på, men det er rimelig stusselig å gå rundt som en halvfeiting!

Kanskje jeg ikke spiser bra nok? jooo, jeg skulle da det... Må kanskje la det gå litt tid og se åssen kroppen reagerer på sånn kost og sånn trening. Har jo bare holdt på med dette programmet, og denne maten nå et par måneder...
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #801 : 07. mai 2008, 21:19 »
Nei, ingen er ferdig trente, selv jeg har forandret målene jeg hadde med å begynne å trene igjen, men dine mål er svært langt fra mine... Smiley

vente med deff til neste vår ja, det var opprinnelig det jeg tenkte, men jeg syntes flesket kommer faretruende fort. Får ikke målt ordentlig nøyaktig, men tror ifit vekta måler over 17% nå. Det er IKKE FETT! Tror alt er på siden også... Tongue  - styrkemessig burde jeg vel bare kjøre på, men det er rimelig stusselig å gå rundt som en halvfeiting!

Kanskje jeg ikke spiser bra nok? jooo, jeg skulle da det... Må kanskje la det gå litt tid og se åssen kroppen reagerer på sånn kost og sånn trening. Har jo bare holdt på med dette programmet, og denne maten nå et par måneder...

Ikke sant... Men mange mister hodet litt. Tanken blir liksom enten deff - eller etagilde. Ligg godt over kalorioverskudd, men spis rent. Da bygger man, men går ikke relativt opp i %. Sleng inn 1-2 kardio økter i uka. Det er bra for å bygge, samt for prosenten.. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Thor, made by Crom
« #802 : 07. mai 2008, 22:56 »
nettopp! ok. så cardio etter trening 2 ganger i uka?

Og med rent mener du rent kjøtt og fisk og dill, ikke kjøttdeig, hamburgerer, medisterfuck, potetmos og kjøpesupper?

hm, jeg må vel lage en kostplan kanskje.
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget smoothoperator

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Thor, made by Crom
« #803 : 07. mai 2008, 23:26 »
Hvor lenge hadde du trent før du tok din første deff? Og hvor mye hadde du gått opp siden du begynte å trene da?

Motiverende logg i disse dager hvor en prøver å skrape av seg litt fett selv Smiley

Forresten, hvordan ser en typisk treningsøkt ut for deg når du er på deff? Tenker ikke på kg du løfter, men mer totalt antall sett og hvilket rep-område du opererer i?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #804 : 07. mai 2008, 23:40 »
Hvor lenge hadde du trent før du tok din første deff? Og hvor mye hadde du gått opp siden du begynte å trene da?

Motiverende logg i disse dager hvor en prøver å skrape av seg litt fett selv Smiley

Du, min første "seriøse" deff var i fjor. Så da hadde jeg vel med andre ord trent "seriøst" i 6 år. Smiley Hyggelig å motivere.

Sitat
Forresten, hvordan ser en typisk treningsøkt ut for deg når du er på deff? Tenker ikke på kg du løfter, men mer totalt antall sett og hvilket rep-område du opererer i?

Kommer litt an på. Trener relativt få reps, men tungt. Dette er spesielt viktig på deff. Triceps og Biceps vil jeg anta max 5 tunge sett, en gang i uken. Skuldre og bryst max 10 tunge sett. Rygg 12 tunge sett, og ben opp mot 15-16 tunge sett i uken. Men jeg deler opp front og bakside på to dager. Smiley

På alle settene trener jeg mellom 5-10 reps, og legger inn litt droppsett, supersett og annet snacks på ETT av settene. Altså ikke ofte. Smiley
 
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #805 : 08. mai 2008, 14:22 »
nettopp! ok. så cardio etter trening 2 ganger i uka?

Og med rent mener du rent kjøtt og fisk og dill, ikke kjøttdeig, hamburgerer, medisterfuck, potetmos og kjøpesupper?

hm, jeg må vel lage en kostplan kanskje.

Kostplan er det beste. Men du MÅ jo ikke følge den slavisk. Det fine med en plan, er at får en oppfatning av hvor mye det er av næringsemner i forskjellig mat. Og da kan man lett bytte ut fisk med biff, etc.  Smiley

Og resonnementet ditt av ren mat er korrekt. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #806 : 10. mai 2008, 07:47 »
95,6 i dag tidlig. Dvs at jeg har gått ned 1,1 siden sist lørdag, selv om jeg økte kcals med 4-500.. Da øker jeg like mye til neste uke. Alt i form av fett og kanskje litt proteiner.  Smiley

Nærmer meg 4000 jeg da.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget geir23

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

Sv: Thor, made by Crom
« #807 : 10. mai 2008, 08:56 »
oi, det var mye mat:-) digg og kunne spise litt på kcal underskudd også! regnet du på kcal når du lå på overskudd?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #808 : 10. mai 2008, 08:59 »
Forstår jeg deg riktig at du legger deg på 4000 kcal/deg samtidig som du deffer? Shocked
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Thor, made by Crom
« #809 : 10. mai 2008, 09:23 »
4000 kcal? oi, det var mye...

Men det er lørdag! SPISEDAG! Idag veide jeg rett over 84 kg.

Ligger ikke SÅ langt bak idag - jeg har allerede spist en av pizzaene... Cheesy  AH! Nr. 2 er ferdig!
 Food
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!