Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 358433 ganger)

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Thor, made by Crom
« #870 : 31. mai 2008, 09:44 »
Jo, men nå ligger jeg såpass høyt at det ville vært rart om vekta skulle gått ned. Smiley Skal nok opp noen kilo til før det stabiliserer seg. Hensikten er vel egentlig bare å spise nok ren mat, men ikke legge på meg for mye. Så blir det ned, ned, ned i juli. Smiley

Spisedag i dag ja, men ikke før etter kl 1800.
Gjort dette selvfølgelig. Tror jeg fester lit til Tommi, og går ned på proteininntaket. Ikke noe grunn til at jeg skal ligge opp mot 400 gram, når Tommi med sine 140 kilo får i seg 450 gram. Dexter, som veier 103, har et inntak på 350, så rundt der er sikkert bra. Smiley
Folk er forskjellige da....kan jo være det er en grunn til at du skal få i deg så mye akkurat nå,for så og kutte ned etterhvert?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #871 : 31. mai 2008, 13:54 »
Folk er forskjellige da....kan jo være det er en grunn til at du skal få i deg så mye akkurat nå,for så og kutte ned etterhvert?

Ja. Men går jo ikke mye ned. eneste endringen er fra 90 gram proteiner om morgenen, til 60 gram. Så skal jeg faktisk legge meg på litt høyere fettinntak, (3 skjeer selolje), samt noen riskaker før trening. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget nilster

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 449
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 449

  • AlbAlbAlb
Sv: Thor, made by Crom
« #872 : 02. juni 2008, 00:18 »
Sværa rygg med god bredde! Lykke til videre =)
Blablabla

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #873 : 02. juni 2008, 12:49 »
Sværa rygg med god bredde! Lykke til videre =)

Takk for det du.. Smiley

Har blitt syk.. Sad Eller, jeg blir aldri syk, men det murrer litt i hals og hodet. Spiller liten rolle for trening, ettersom jeg kan gå og sette meg ned, så det blir bøy om en times tid. Tipper bare kroppen sier ifra om at eksamen, trening, jobbing og lite søvn er blitt tungt. Heldigvis er det ikke kroppen som bestemmer...
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #874 : 02. juni 2008, 18:30 »
http://www.youtube.com/watch?v=_p4RQCnbEc8

Samtidig som jeg sitter og irriterer meg over sår hals, brukte jeg litt tid på youtube. Kom over denne. En egentlig ganske vanlig film om "treningslivet", og kanskje spesielt hvordan en proffbygger lever, dog satt på spissen. Allikevel liker jeg filmen og kan vel begrunne dette med at man på en måte kjenner seg igjen i ønsket om å prestere.

Jeg registrerer samtidig at den "eldre" garde alltid mener at man bør leve livet, og ikke fokusere all tid på trening. Noe jeg forsåvidt sier meg meget enig i. Selv går det sikkert litt over stokk og stein når jeg er på mitt mest motiverte. Allikevel rasjonaliserer jeg dette med lidenskap, glede og iver etter alltid å strekke seg etter noe bedre.

Satt og tenkte over ordene som blir nevnt først i filmen; desire, intensity, pain. Dette er ord som sikkert dukker opp uansett gren av vekttrening. Styrkeløft, strongman eller BB. Kjennetegn er uansett det å ofre andre interesser for treningen. Dette er kanskje spesielt fremtredende ettersom det hemmer deg i å nyte livet, noe andre ser på som utenkelig, feilprioritering, men kanskje av og til imponerende.

For min egen del passer dette synet godt med et pietistisk livssyn. Det å ofre glede, for noe man virkelig tror på, er faktisk en glede i seg selv. Utenomforstående vil gjerne kalle dette blindhet, slik jeg kaller de opprinnelige pietister den tiden de levde. Det er egentlig dette paradigmet jeg funderer over. Kan jeg\ vi ta feil? Kanskje kan det være vi treningsnarkomane (om jeg får lov til å innlemme meg i en slik eksklusiv klubb), er blinde på vår egen glede? Kanskje er livet bedre, hadde synet på hva glede virkelig var, inntruffet.

Personlig tror jeg det hjelper å reflektere litt over hva man selv legger i treningen og livet sitt. Så lenge man har overblikk nok til å evaluere sin egen posisjon, kan man endre det dithen man vil. Og akkurat nå trives jeg godt med hvordan jeg lever. Det er vel nettopp derfor man ikke skal forsøke å råde en nybegynner til å legge ut på samme opplegg som den mest ivrige atleten har satt seg fore. Man må på en måte finne gleden først. Ellers brenner man seg.

Skulle godt fortalt dette til enhver person som spør meg hvordan man "orker" å dra på trening hele tiden.

Jeg skal ikke si jeg ikke ser alternativet - det er bare ikke like fristende.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #875 : 02. juni 2008, 20:38 »
Kloke ord. Smiley

Jeg har alltid lurt på hva de mener med "å leve livet". Er ikke det å gjøre det man har lyst på?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Thor, made by Crom
« #876 : 02. juni 2008, 20:52 »
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #877 : 02. juni 2008, 20:54 »
Kloke ord. Smiley

Jeg har alltid lurt på hva de mener med "å leve livet". Er ikke det å gjøre det man har lyst på?

Absolutt. Allikevel tror jeg det finnes en misoppfatning med det å gjøre det man har lyst til å gjøre, som det å gjøre alt man har lyst til. Nå har det seg sikkert sånn for mange her inne at for å kunne gjøre 1., så fungerer det ikke å gjøre 4, 5 og 6. Hvis du skjønner..? Smiley

Ofring for meg er ihvertfall synonymt med prioritering av hva jeg virkelig vil. Og det gir meg glede. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #878 : 02. juni 2008, 20:56 »

Nå er`e helga, snart er jeg drita full
raver rundt med spritflaska og glemmer at jeg er et null
leser aldri bøker, og se på TV er jeg lei
jeg liker Zappa, men Zappa liker sikkert ikke meg.

Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #879 : 02. juni 2008, 21:17 »
Må bare spamme litt, når det gjelder syn og mål her i livet. Her er et annet syn på livet ...

http://youtube.com/watch?v=rL_ZNvxsE70&feature=related
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #880 : 02. juni 2008, 21:49 »
Må bare spamme litt, når det gjelder syn og mål her i livet. Her er et annet syn på livet ...

http://youtube.com/watch?v=rL_ZNvxsE70&feature=related

Klassiker den der ja! Smiley Litt russeminner, og andre ting jeg ikke husker. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Thor, made by Crom
« #881 : 03. juni 2008, 15:17 »
Smygtitta litt i boka di, og det så veldi bra ut Smiley Bra form fra de 07 bildene.

Ser ut som du er absolutt på rett vei, selv om jeg ble litt satt ut av alle innleggene om spisedager Grin

Så at du skulle stille i NM til høsten. Hvilken klasse, og hvor høy er du?
Mulig det står her ett eller annet sted, men så det ikke.

Uansett lykke til 2thumbsup Gøy å følge litt med på dere som er så utrolig målretta!
Får nok desverre ikke sett NM i år, siden det går samtidig med VM i BF, og da må jeg nesten reise ned å se på min bedre halvdel, og evt. være smører, håndtlanger, løpegutt osv.
Men kanskje jeg får rota meg ned til SM hvis det passer (om du skal stille der da)
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #882 : 03. juni 2008, 15:34 »
Smygtitta litt i boka di, og det så veldi bra ut Smiley Bra form fra de 07 bildene.

Ser ut som du er absolutt på rett vei, selv om jeg ble litt satt ut av alle innleggene om spisedager Grin

Så at du skulle stille i NM til høsten. Hvilken klasse, og hvor høy er du?
Mulig det står her ett eller annet sted, men så det ikke.

Uansett lykke til 2thumbsup Gøy å følge litt med på dere som er så utrolig målretta!
Får nok desverre ikke sett NM i år, siden det går samtidig med VM i BF, og da må jeg nesten reise ned å se på min bedre halvdel, og evt. være smører, håndtlanger, løpegutt osv.
Men kanskje jeg får rota meg ned til SM hvis det passer (om du skal stille der da)

Takk!

Spisedager ja! Grin Min lidenskap er mat så de dagene der er hellige.

Om det blir noe stilling, så er det i CBB. Den høye klassen. Jeg er rundt 100 nå, på 1.84. Føler formen er bedre enn de bildene, så når\hvis jeg kommer meg ned mot 90 som jeg må veie, (93), så kan det sikkert bli moro.

Hvem er din bedre halvdel om jeg tør spørre? Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Thor, made by Crom
« #883 : 03. juni 2008, 21:56 »
Takk!

Spisedager ja! Grin Min lidenskap er mat så de dagene der er hellige.

Om det blir noe stilling, så er det i CBB. Den høye klassen. Jeg er rundt 100 nå, på 1.84. Føler formen er bedre enn de bildene, så når\hvis jeg kommer meg ned mot 90 som jeg må veie, (93), så kan det sikkert bli moro.

Hvem er din bedre halvdel om jeg tør spørre? Smiley


Lykke til mot NM, blir helt sikkert bra Smiley

Min bedre halvdel:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66816.0
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #884 : 03. juni 2008, 23:00 »
Lykke til mot NM, blir helt sikkert bra Smiley

Min bedre halvdel:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66816.0


He he. Hun ja! Det henger bilde av henne på gymmet mitt. (Tommi sitt) Imponerende merittliste hun har. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!