Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 357727 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #975 : 26. juli 2008, 12:40 »
Hvordan var turen på Besseggen? Tenker da på både opplevelse, tilkomst, utsikt, "køgåing" og ikke minst om det var tungt så det kan kalles trening?

Tungt var det. Iallefall for meg! Smiley Var mye brattere enn det jeg forestilte meg. Opplevelsen var uslåelig. Det ligger jo i Jotunheimen, så det var mye å se på. Tilkomsten var også god. Noe merkelige rutetider mtp båtene som tar deg til startpunkt, men det er en planleggingssak. Utsikten var upåklagelig.

Køgåing var det. Det er mye turglade mennesker oppover der, og dette innebar også mange forvillede turister, som virkelig hadde overvurdert gåevnene sine. Om turen var trening, blir en meget subjektiv bedømmelse. For meg var det tungt. For dere fjellgeiter, vet jeg ikke. Rekorden over hele eggen er 1 time og 50 minutter. Det er vel egentlig bare å begynne å jogge opp fjellsiden, så blir det nok trening etterhvert. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Thor, made by Crom
« #976 : 26. juli 2008, 12:48 »
Høres forlokkende ut! Parkerer man ved "mål" og tar annen transport til båten, eller bør man være flere og ha to biler? 

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #977 : 26. juli 2008, 15:07 »
Tøff hund og kanonform på mannen i baywatchantrekket.

Møtte du noen med større biceps enn deg på fjelltur?
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #978 : 26. juli 2008, 17:19 »
Høres forlokkende ut! Parkerer man ved "mål" og tar annen transport til båten, eller bør man være flere og ha to biler? 

Man parkerer ved mål. Der går båten også fra. Man kjører denne båten til "andre siden av eggen", og går eggen tilbake. Smiley Båten tar alle som vil være med.

Tøff hund og kanonform på mannen i baywatchantrekket.

Møtte du noen med større biceps enn deg på fjelltur?

Takk store mann! Hunden er ikke så tøff som hun ser ut som. Men en meget kosete familiegris.

Angående biceps; nei. Smiley Mye dvaske mennesker.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Thor, made by Crom
« #979 : 26. juli 2008, 20:38 »
Takk for det Daniel! Og takk for poseringstrening sist! Smiley

-----

Morgenkardio idag. Litt rolig intervalltrening. 1 time og 15 min. Snittpuls 128.
Bare hyggelig! Skal nok få trent mye posering.trenger det jeg og.Prøvde idag jeg, samtidig som Andre tok formbilder av meg. Var litt rusten,men, så ganske greit ut, noen kg flabb må av ennå på meg men...
Sender noen pics på mms idag eller imorgen,MÅ få spist litt nå, vært så varmt idag,så ikke hatt store matlysten,på annet enn is egentlig.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Thor, made by Crom
« #980 : 27. juli 2008, 20:04 »
Man parkerer ved mål. Der går båten også fra. Man kjører denne båten til "andre siden av eggen", og går eggen tilbake. Smiley Båten tar alle som vil være med.


Takker. Denne turen frister!  Smiley

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #981 : 29. juli 2008, 11:20 »
Bare hyggelig! Skal nok få trent mye posering.trenger det jeg og.Prøvde idag jeg, samtidig som Andre tok formbilder av meg. Var litt rusten,men, så ganske greit ut, noen kg flabb må av ennå på meg men...
Sender noen pics på mms idag eller imorgen,MÅ få spist litt nå, vært så varmt idag,så ikke hatt store matlysten,på annet enn is egentlig.


mms?

Takker. Denne turen frister!  Smiley

Blir nok en ny tur på meg så fort som mulig. Mange som har lyst til å dra... Smiley


--------------------------

En times gåtur i dag. Snittpuls 143. Det er veldig rart, for jeg jogget ikke en eneste gang i dag. Og pulsen var høyere enn sist hvor jogget masse. Merkelige greier.

Ellesr sliter jeg litt med krampetendenser foran på leggen. Starter alltid i oppoverbakke, og går stort sett oppover i 35 min. Så bærer det nedover etter dette. Kanskje dette er problemet? At jeg starter "rett på"?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Thor, made by Crom
« #982 : 29. juli 2008, 11:30 »
Tungt var det. Iallefall for meg! Smiley Var mye brattere enn det jeg forestilte meg. Opplevelsen var uslåelig. Det ligger jo i Jotunheimen, så det var mye å se på. Tilkomsten var også god. Noe merkelige rutetider mtp båtene som tar deg til startpunkt, men det er en planleggingssak. Utsikten var upåklagelig.

Køgåing var det. Det er mye turglade mennesker oppover der, og dette innebar også mange forvillede turister, som virkelig hadde overvurdert gåevnene sine. Om turen var trening, blir en meget subjektiv bedømmelse. For meg var det tungt. For dere fjellgeiter, vet jeg ikke. Rekorden over hele eggen er 1 time og 50 minutter. Det er vel egentlig bare å begynne å jogge opp fjellsiden, så blir det nok trening etterhvert. Smiley

Besseggen er fantastisk flott! Har selv gått den mange ganger, men stort sett holdt meg til før og etter den verste sesongen. Det er en del folk der da også, men ikke verre enn at en får en viss villmarksopplevelse ut av det.
Min subjektive mening er at dersom en ikke opplever den turen som noe ala ei treningsøkt - så er en i for god form! Dersom en føler for å få mer syre så får en gå den med full oppakkning Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #983 : 29. juli 2008, 11:37 »
Besseggen er fantastisk flott! Har selv gått den mange ganger, men stort sett holdt meg til før og etter den verste sesongen. Det er en del folk der da også, men ikke verre enn at en får en viss villmarksopplevelse ut av det.
Min subjektive mening er at dersom en ikke opplever den turen som noe ala ei treningsøkt - så er en i for god form! Dersom en føler for å få mer syre så får en gå den med full oppakkning Wink

Jepp! Jeg hadde en stor tursekk med meg, og det gjorde susen. Noen andre liknende turer som man kan ta på en dag eller to, fra østlandet?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #984 : 31. juli 2008, 19:51 »
Når trer jeg at jeg nettopp fikk "litt" føling. Gikk med hunden min etter trening i dag. Egentlig svært rolig. Plutselig fikk jeg puls på sikkert 200, svettet som et helvete, og begge hendene mine skalv ukontrollerbart. Ble egentlig livredd. Måtte sette meg ned 4 ganger på veien hjem.

Spiste en skje med peanøttsmør, og 3 riskaker med en gang jeg kom inn døren. Tok på meg pulsklokken for å monitorere. Pulsen gikk fra 150 til 55 som den er nå. Skumle greier.

Edit: 48 nå..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Thor, made by Crom
« #985 : 31. juli 2008, 20:06 »
I og med at du er på diett, så er dette faktisk ganske vanlig.
Hadde en fem-seks ganger slikt i vinter .. Det er grusomt skremmende i starten. Men du vet du er på rett vei hvertfall Wink

Stå på.. Ingen fare, om du får det igjen ( ofte) ; få deg en spisedag Smiley
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #986 : 31. juli 2008, 20:28 »
I og med at du er på diett, så er dette faktisk ganske vanlig.
Hadde en fem-seks ganger slikt i vinter .. Det er grusomt skremmende i starten. Men du vet du er på rett vei hvertfall Wink

Stå på.. Ingen fare, om du får det igjen ( ofte) ; få deg en spisedag Smiley

Yep! Men skummelt. Smiley

Spisedag er ikke før søndag. Det får briste eller bære. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Thor, made by Crom
« #987 : 01. august 2008, 14:46 »
Formen bedre i dag ?
Ingen skjelvinger ? Får ha frøkna med deg å holde deg i handa på turene Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #988 : 01. august 2008, 14:53 »
Formen bedre i dag ?
Ingen skjelvinger ? Får ha frøkna med deg å holde deg i handa på turene Wink

Bedre ja, takk. Men nå har jeg ikke trent enda da. Det kom jo ikke før etter trening i går.

Fruen er på ferie, så jeg får spørre Tommi i stedet... Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Thor, made by Crom
« #989 : 01. august 2008, 15:18 »
Bedre ja, takk. Men nå har jeg ikke trent enda da. Det kom jo ikke før etter trening i går.

Fruen er på ferie, så jeg får spørre Tommi i stedet... Grin

hmmm Tommi .. Vel, er han mindre shaky for tida ??
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!