Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 357744 ganger)

Utlogget Orion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Thor, made by Crom
« #1245 : 05. oktober 2008, 19:20 »
Joda! Sa ikke jeg det akkuratt?

Stilte i CB 180+ han.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Thor, made by Crom
« #1246 : 05. oktober 2008, 20:28 »
Noen sted man kan finne bilder av vargen? Tongue
Hvilken plassering ble det?  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1247 : 06. oktober 2008, 08:14 »
Hei og takk alle sammen! Smiley

Jeg kom desverre ikke med i finalen. Og det med rett grunn! Jeg er jo rookie i dette gamet, og gjorde nok noen feil mot slutten som ødela mye. Jeg visste jo "ingenting" selv og fulgte egentlig bare råd til en mann som gjorde det han kunne hva gjelder å få meg ned i vekt til innveiing. Og det klarte han jo! (med 200 gram. Grin)

Men det gikk på beksotning av en hel del, og jeg bommet totalt der jeg skulle gjort mine saker best. Det endte opp med en blautfisk av en Thor-Christian på scenen. Massen og harmonien har jeg fått tilbakemeldinger om var veldig bra, og det tar jeg med meg videre. Det som manglet var hardhet og poseringsteknikk og dette er jeg fullstendig klar over. - Etterpåklokskap er allt bra, gitt man bruker det konstruktivt.

Jeg har allerede fått tilbud om oppfølging videre, med muligens støtte produktmessig. Og det tar jeg som et klart signal på at jeg har gjort mye bra dette året treningsmessig. Jeg hadde satt som mål i 2009 og løpe marathon i New york, noe jeg regner med å etterfølge. Dog, frister det jo også en plan for konkurranse i 2009, men vi får se om ikke dette blir i 2010 hvor jeg tar marathontreningen som et forsøk på å holde vekten rimelig lav. Men da blir dietten annerledes, med mer fokus på de områdene som faktisk utgjør en vesentlig forskjell.

Jeg har lært så utrolig mye i denne dietten, både hva gjelder rent teknisk diett- og treningsmessig, men kanskje mest hva jeg er i stand til å gjennomføre bare jeg vil det nok. Og dette tar jeg selvsagt med meg videre. Mest av alt har jeg funnet ut hvor mye mennskene rundt meg betyr, noe som ofte blir neglisjert når hele livet handler om å telle kalorier, ut og inn (uten at jeg angrer på dette). En eventuell neste diett skal jeg modifisere kraftig - hva gjelder prioriteringer. Som sagt, mye kunne vært gjort annerledes.

Hva gjelder bilder får jeg nok dette snart av de som kom på forbedømmingen og tok bilder. De gleder jeg meg til å se selv! Smiley Film er også blitt tatt. Skal legge ut det jeg klarer. Smiley

Ellers var det utrolig hyggelig å hilse på alle de som huket tak i meg disse dagene, Egil, Kikki, David, Kristine og alle andre. Og Loco! Jeg angrer så sykt på at vi ikke fikk møtt deg. Det at du faktisk kom ned med mat til oss viser bare hvor god du er (og må være). Vi ser deg som et etrolig fint menneske som vi håper å se mer av. Du er alltid velkommen hjem til oss, noe jeg håper du drar nytte av snart! Tusen takk for det du har gjort og sagt!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1248 : 06. oktober 2008, 08:28 »
Og så må jeg også si at jeg er utrolig fornøyd! Jeg gjorde alt det jeg kunne gjøre. Dette gjør det lettere for meg å se tilbake uten å føler at noe er ugjort. At konkurrentene mine er bedre enn meg og går videre - er derfor bra og helt rettferdig. Som sagt, jeg gjorde det jeg kunne, og det var jo målet mitt med hele prosessen. Takk igjen til alle som har fulgt med og backet meg opp. Dere skal vite at det har betydd mer for meg enn jeg faktisk skjønte selv der og da, men det er utrolig klart nå. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: Thor, made by Crom
« #1249 : 06. oktober 2008, 09:51 »
Gratulerer så mye! Bra at du er fornøyd!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1250 : 06. oktober 2008, 10:59 »
Gratulerer så mye! Bra at du er fornøyd!

Tusen takk Rasmus! Ja, det er mange som lurer på om jeg _egentlig_ er fornøyd. Jeg er det. Jeg gjorde ALT hva jg kunne, og konkurrentene var bedre enn meg. Ingenting er derfor ugjort, og jeg kan se tilbake med stolthet over at jeg gjorde det jeg kunne. Smiley Jeg vet jeg har gode muligheter hva gjelder masse og harmoni, så dette har jeg jo fått bektreftelse på. Jeg trenger vel bare å bli flinkere på å prikke form, så dette er jo en utrolig fin erfaring. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

bjornen5

  • Gjest
Sv: Thor, made by Crom
« #1251 : 06. oktober 2008, 11:11 »
Gratulerer med en fin innsats, og et tonn med erfaring   biggrin
Bare det å stille er en seier i seg selv.. Nå er det bare å bruke erfaringen du har dratt på å bli bedre til neste gang.. Kanskje vi ses på en scene en gang i fremtiden???

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Thor, made by Crom
« #1252 : 06. oktober 2008, 11:20 »
Så bra at du er fornøyd! Gratulerer med første stevne gjennomført. Nå har du vel dratt på med litt karbohydrat iløpet av dagene? Cheesy Hva skjer til neste stevne? Opp i vekt og stille i -100kg?
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1253 : 06. oktober 2008, 12:46 »
Gratulerer med en fin innsats, og et tonn med erfaring   biggrin
Bare det å stille er en seier i seg selv.. Nå er det bare å bruke erfaringen du har dratt på å bli bedre til neste gang.. Kanskje vi ses på en scene en gang i fremtiden???

HELT enig! Og med tilbakemeldingene jeg fikk etterpå ga dette mersmak! Vet ikke hva det blir da, men noe blir det nok. Smiley

Så bra at du er fornøyd! Gratulerer med første stevne gjennomført. Nå har du vel dratt på med litt karbohydrat iløpet av dagene? Cheesy Hva skjer til neste stevne? Opp i vekt og stille i -100kg?

Vel, snakket med en muligens samarbeidspartner. Og vi kom frem til at å gå på diett, for å "treffe" en vektklasse, er ikke bra. Jeg måtte gjøre ting mot slutten der som herpet form og motivasjon helt, noe som jeg ikke ville gjort igjen. Tror jeg blir for stor for CB om 1-2 år uansett, så da blir det vel -100. Jeg kommer nok til å trene pent og ryddig fremover, med litt mer fokus på allsidighet og distanse. Så får vekta være det den blir. En ting er sikkert; hvis jeg skal være med neste gang blåser jeg i vekt. Da skal jeg i så go form som mulig, så får jeg heller melde meg inn i det jeg kan melde meg inn i. Måtte dette være bygging -100. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Thor, made by Crom
« #1254 : 06. oktober 2008, 13:57 »
Jeg var veldig stolt da du gikk ut på scenen...

Du har stått på, trent, diettert og gjort alt du kunne for å komme i form! Det står det umåtelig stor respekt av!
At det ikke holdt denne gangen er bare en bagatell! Det viktigste er arbeidet du har vært igjennom og erfaringene du har høstet!

Loco er forresten en fantastisk venn, som stiller opp for alle!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Thor, made by Crom
« #1255 : 06. oktober 2008, 14:15 »
Vel, snakket med en muligens samarbeidspartner. Og vi kom frem til at å gå på diett, for å "treffe" en vektklasse, er ikke bra. Jeg måtte gjøre ting mot slutten der som herpet form og motivasjon helt, noe som jeg ikke ville gjort igjen. Tror jeg blir for stor for CB om 1-2 år uansett, så da blir det vel -100. Jeg kommer nok til å trene pent og ryddig fremover, med litt mer fokus på allsidighet og distanse. Så får vekta være det den blir. En ting er sikkert; hvis jeg skal være med neste gang blåser jeg i vekt. Da skal jeg i så go form som mulig, så får jeg heller melde meg inn i det jeg kan melde meg inn i. Måtte dette være bygging -100. Smiley

Nei, jeg tror også det ødela litt for deg, alt det stresset med å treffe på vekta. Men kjempeinnsats uansett! Jeg venter på bilder Grin
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Thor, made by Crom
« #1256 : 06. oktober 2008, 14:21 »
Kjempebra innstilling Vargen  2thumbsup
Venter spent på bilder ja  Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1257 : 06. oktober 2008, 14:48 »
Jeg var veldig stolt da du gikk ut på scenen...

Du har stått på, trent, diettert og gjort alt du kunne for å komme i form! Det står det umåtelig stor respekt av!
At det ikke holdt denne gangen er bare en bagatell! Det viktigste er arbeidet du har vært igjennom og erfaringene du har høstet!

Loco er forresten en fantastisk venn, som stiller opp for alle!

Takk Egil. Det samme kan jo sies om deg. Det merkes godt, i mange rekker, din tilstedeværelse. Utrolig hyggelig å bli kjent med deg og Kikki. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1258 : 06. oktober 2008, 14:50 »
Nei, jeg tror også det ødela litt for deg, alt det stresset med å treffe på vekta. Men kjempeinnsats uansett! Jeg venter på bilder Grin

Takk!

Kjempebra innstilling Vargen  2thumbsup
Venter spent på bilder ja  Cheesy

Venter selv jeg! Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #1259 : 06. oktober 2008, 14:57 »
Når det gjelder New York maraton, så kan jeg det meste om å ikke forberede seg til lange løp - så bare å spørre Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!