Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 358785 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2010 : 08. mai 2009, 18:19 »
Rygg og bakside skuldre med Loco i dag.

Masse nye apparater på gymmet. Juleaften!

Nedtrekk bredt grep
Nedtrekk smalt grep
Sittende roing
T-bar bredt grep
T-bar smalt grep
Latsdragmaskingreie

7 sett på bakside skuldre til slutt.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Thor, made by Crom
« #2011 : 08. mai 2009, 21:52 »
Rygg og bakside skuldre med Loco i dag.

Masse nye apparater på gymmet. Juleaften!

Nedtrekk bredt grep
Nedtrekk smalt grep
Sittende roing
T-bar bredt grep
T-bar smalt grep
Latsdragmaskingreie

7 sett på bakside skuldre til slutt.

gleder meg til og trene rygg neste gang nå, skal forbedre den skikkelig frem imot høsten. time to GROW!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2012 : 08. mai 2009, 22:39 »
gleder meg til og trene rygg neste gang nå, skal forbedre den skikkelig frem imot høsten. time to GROW!

Jepp! Bare å glede seg nå. Skikkelig fin den som er nede ved hantlene. Ro, ro, ro, ro og ro.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2013 : 09. mai 2009, 13:39 »
Armer i dag tidlig. 35 minutter..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: Thor, made by Crom
« #2014 : 09. mai 2009, 13:48 »
Hvordan trener du egentlig, TC?
- Hvor mange ganger i uka per muskel?
- Antall øvelser per muskel, Reps og sett?
- Progresjon?


Utlogget bittelill

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: Thor, made by Crom
« #2015 : 09. mai 2009, 19:51 »
Min Thor!!! Idag var jeg litt flau, og VELDIG, veldig stolt...  biggrin

Lille Thor løp en tøff etappe på Holmenkollstafetten i dag.
Og han var heeelt rå, for en fart han hadde opp siste bakken.  woot
Jeg er virkelig imponert.

litt flau skrev jeg vel også? Jo, når han var ferdig kommer han tilbake til oss i heiagjengen. Og allerede på vei til oss kunne jeg se at den kroppen i kondomdrakt ikke går ubemerket hen. Mange blikk på han, og når han endelig når oss, slår han ut med armene og sier: "DETTE VAR LETT, DET ER SÅÅÅ LETT, DET ER ET BARNELØP, LETT BARNELØP!! JEG LØP FORBI ALLE SAMMEN.. JEG TOK SERIØST IGJEN ALLE SAMMEN!!"

Dette roper han ut, og gjentar flere ganger mens han står med pump i begge ben og svetteringer under armene..   :Smiley

Det var så rått i sluttspurten, og jeg har bevis også. Skal sies at filmen er feil vei, og kamerakvinnen litt ustø på armen. Men her er den. (Må advare for høyt volum fra heingen)

http://s304.photobucket.com/albums/nn198/lillen86/?action=view&current=Video012.flv

Min treningslogg:

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,48765.0.html

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #2016 : 09. mai 2009, 20:00 »
Haha vanvittig bra!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Thor, made by Crom
« #2017 : 09. mai 2009, 20:19 »
Faen for en rå fart på gutten da!!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Thor, made by Crom
« #2018 : 09. mai 2009, 21:10 »
Haha! Honnør!

Utlogget LoC0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 245
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 245

Sv: Thor, made by Crom
« #2019 : 09. mai 2009, 22:05 »
Som jeg skrek der.. du er helt rå og tar alle!!! Cheesy hahahahahaha! Fantastisk Thor Cheesy
Maxium effort!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2020 : 10. mai 2009, 00:06 »
Ha ha. Barneløp!

De var et godt disponert løp. Måtte holde igjen litt i de bratteste bakkene, men da hadde jeg masse å gi på med mot slutten. Løp forbi en hel haug med folk. Det var digg, da jeg er rimelig konkurransefokusert...


Før start heiv jeg i meg koffeinpiller. Det var kanskje ikke dumt, men heller ikke alt for lurt. Jeg ble helt rar, og følte meg svært "viril". Stod og trippet før start og ventet på mannen på mitt lag med stafettpinnen. Så bar det av sted. I starten løp jeg forbi en hel haug med folk, og trodde jeg hadde åpnet for hardt. Så kom bakkene. Oppover bar det, og her løp jeg så lett og ledig som det går an med 105 kilo presset inn i en løpetrikot.

Ble litt redd når jeg merket at pumpen begynte å komme i beina, men så kom jeg opp på toppen etter tre ulike stigninger, hvorav en var rimelig bratt. Da hadde jeg sikkert løpt en 700 meter. Da var det vel egentlig å slippe helvete løs inne i meg, og dra fordel av koffein og en ellers strømlinjeformet kropp. Grin Løp det jeg hadde å gi på med, og det gikk mye fortere enn jeg hadde trodd. Dette resulterte i total adrenalinkick, noe som Lill og Loco fikk erfare. Det ble noen forskrekkede mennesker når jeg kom løpende, skrikende BARNELØP, DET ER SÅ LETT! "Litt" påvirket av Northug.

Moro var det, og jeg anbefaler alle som kan bli med på noe sånt, å melde seg på. Skikkelig mestringsfølelese på slutten der. Smiley

Hvordan trener du egentlig, TC?
- Hvor mange ganger i uka per muskel?
- Antall øvelser per muskel, Reps og sett?
- Progresjon?



Hei Rasmus!

Jeg trener igjennom kroppen en gang i uken.

Tirsdag: Bryst og forside skuldre
Onsdag: Bakside lår, legger
Thorsdag: Rygg og bakside skuldre
Lørdag: Bein
Søndag: Armer.

Kardio i 45-60 minutter hver dag, relativt mye raskere enn mange andre på min vekt vil jeg tro. Mye jogging.

Antall øvelser varierer, men ligger vel på 15 arbeidssett på store muskelgrupper (ben, rygg), 12 arbeidssett på bryst, og 6-8 arbeidsset på armer. Smiley Men som sagt så varierer dette. Cluet bak min trening er at jeg svært sjeldent sluntrer unna. Og effektiviteten er som regel høy. Med andre ord, trener jeg når jeg trener. Smiley

Av progresjon har jeg økt bra i det siste. Dette har nok noe med kostholdet vil jeg tro. Har ikke brukt noenting av tilskudd siste 3 mnd, men unntak av whey, og glutamin meget sporadisk. Allikevel har jeg fått meget bra fremgang i alt. Dette må ene og alene skyldes hvile, meget strikt kosthold, samt mye kardio.

Dette har kroppen min respondert bra på.

Av kosthold spiser jeg verken ris, pasta, poteter, brød eller andre kornprodukter. Kun magert kjøtt, frukt, grønt og olje.

Bare spør mer spesifikt derom du lurer på noe som krever litt mer detaljert forklaring. Uansett tror jeg hvile, variert og konsekvent trening, samt bra kosthold er det som fungerer på meg. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2021 : 10. mai 2009, 11:38 »
Kardio i dag tidlig. 55 minutter med relativt høyt tempo. Krysset Oslo på kryss og tvers, uten å bevege meg på feil side av elven selvsagt. Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget smoothoperator

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Thor, made by Crom
« #2022 : 10. mai 2009, 14:11 »
Har ikke fått sett videoen enda da nettet på skolen her ikke er så bra, men veldig imponert!!

Føler du at kardioen isolert sett har gitt deg en ekstra puff i styrkerommet selv når du er restriktiv med kcaloriene (om jeg husker så er vel du på semi-diett?). Har hatt lyst til å begynne med noen ukentlige løpeturer i frogner parken men har foreløpig ikke klart å funnet tiden til det. Er i så dårlig form at det å gå opp trappene til bibloteket på BI er et lite prosjekt. Har begynt i det små med å gå ned, og ta heisen opp Cheesy

Må legge til at skiltinga var vanvittig rævva under løpet igår!! Jeg brukte nærmere en time hjem til smestad fra nydalen igår da omtrent alle veiene var sperret av, og det ikke sto noe skilt om hvilken rute man skulle følge. Talentløst!!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2023 : 10. mai 2009, 14:53 »
Har ikke fått sett videoen enda da nettet på skolen her ikke er så bra, men veldig imponert!!

Føler du at kardioen isolert sett har gitt deg en ekstra puff i styrkerommet selv når du er restriktiv med kcaloriene (om jeg husker så er vel du på semi-diett?). Har hatt lyst til å begynne med noen ukentlige løpeturer i frogner parken men har foreløpig ikke klart å funnet tiden til det. Er i så dårlig form at det å gå opp trappene til bibloteket på BI er et lite prosjekt. Har begynt i det små med å gå ned, og ta heisen opp Cheesy

Må legge til at skiltinga var vanvittig rævva under løpet igår!! Jeg brukte nærmere en time hjem til smestad fra nydalen igår da omtrent alle veiene var sperret av, og det ikke sto noe skilt om hvilken rute man skulle følge. Talentløst!!

Hei du!

Ja, jeg kan ikke forstå annet. Etter at jeg begynnte med kardio har i hvertfall ikke styrken gått noe særlig ned. Mulig ettersom vektne har blitt endel lavere at ikke styrken er like høy, men jeg er absolutt troende på at dersom man klarer å opprettholde et kalorinivå som ikke gjør at vekten raser, så tror jeg styrken bare har godt av dette. Nå skal det sier at jeg forsøkte å igangsette en diskusjon om dette i Einar Gilberg sin logg, og de var der av en annen oppfatning.

Trappene på BI ja. De var en killer. Når jeg gikk på BI så var jeg i en periode hvor jeg ikke brydde meg noe sørlig om vekt. Da veide jeg 126. Mon tro hvor mye jeg hadde veid hvis jeg gikk inn for å gå opp i vekt. Grin Uansett var trappene udiskutabelt å unngå. Hei var alltid løsningen. Smiley

Og skiltingen under løpet var vel ikke til stede som du nevner. Tipper det var mange som forarget seg over dette.

Angående løpeturer i frognerparken så er jo dette bare helt ypperlig! Nå begynner det å bli varmere, så da er det vel egentlig bare å komme seg ut. Personlig liker jeg å løpe tidlig på morgenen slik 0630, når det ikke er noen mennesker ute. Når det er varmt nok til dette, er det pent lite som slår morgengry på 15 grader under morgenkardio for min del. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2024 : 10. mai 2009, 19:59 »
Bein med Lill i dag

Lett oppvarming i lårcurl
Frontbøy for reps
Hacklift opp til 350 kilo (dype)
Omvendt hacklift
Bulgarske utfall

6 sett på hamstrings tilslutt.

Alt var lett, lett, lett.

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!