Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 357739 ganger)

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Thor, made by Crom
« #2760 : 18. april 2020, 17:01 »
Hører at han trener på Haralds og satser rimelig seriøst. Ligger på rundt 128 kg i bra form!


Jeg er ingen spion, kun aktiv utdøver!

Jeg så faktisk VargThor på Rignes Park i januar! Han har dermed slutta på haralds. Han var i sykt tørr form, så ut som om han hadde gått på diett i 2 år, striper gjennom den trange t-skjorta, men veide maksimalt 99 kilo, så har nok deffa siden 2012 og Haralds.
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #2761 : 18. april 2020, 19:58 »
Jeg er ingen spion, kun aktiv utdøver!

Jeg så faktisk VargThor på Rignes Park i januar! Han har dermed slutta på haralds. Han var i sykt tørr form, så ut som om han hadde gått på diett i 2 år, striper gjennom den trange t-skjorta, men veide maksimalt 99 kilo, så har nok deffa siden 2012 og Haralds.

Takk som spør. Jeg tror han fortsatt holder på med den kotesedietten fra 24.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #2762 : 18. april 2020, 20:02 »
Han sa ihvertfall det til meg når jeg hentet Prior eggehvitepulver hos ham i desember i fjor. Tror ikke han hadde hund da, selv om det var noe hundehår på teppet i gangen.

Edit: Når jeg tenker etter så skulle han flytte til et nytt hus hvor det var tregulv slik at han kunne gå barbeint. Litt usikker på hundehårene. Men det var gym der i kjelleren, så tipper han er i bra from.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Thor, made by Crom
« #2763 : 18. april 2020, 20:08 »
Han sa ihvertfall det til meg når jeg hentet Prior eggehvitepulver hos ham i desember i fjor. Tror ikke han hadde hund da, selv om det var noe hundehår på teppet i gangen.

Edit: Når jeg tenker etter så skulle han flytte til et nytt hus hvor det var tregulv slik at han kunne gå barbeint. Litt usikker på hundehårene. Men det var gym der i kjelleren, så tipper han er i bra from.


Jeg er ingen hundetrener, kun aktiv utdøver (tidligere) Allikevel vet jeg at VargThor ikke lenger har hund. Den gikk dessverre bort til de evige jaktmarker for mange år siden. Det var en bra hund.
Nå har han ikke hund, han har nemlig ny hun. Hun nye har barn, men skal ned i vekt. Løper 3000 meter hun. Uvisst hvorfor.

Han er ikke i bra form, han er tørr som sand. Ekstremt tørr form og 99 kilo. Se for deg det da!
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #2764 : 18. april 2020, 20:11 »
Takk for nyttig info. Honnær!
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!