Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 357706 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #105 : 30. desember 2006, 21:08 »
Vanskelig å si uten å se deg trene egentlig. Kan du ikke stikke innom Bjølsen for en bøyøkt?

Dette kan vel komme av flere ting. Knærne frem i bunnen? At knærne går inn?

Det er dette jeg frykter. At det skranter på teknikken. Vil veldig gjerne få noen til å se på teknikken min. Tar gjerne en økt på Bjølsen eller evt legger ut en video. Takk for tilbudet. Setter veldig pris på det. Noen steder der det er en GRUNDIG gjennomgang av feil\riktig teknikk, annet enn et gif bilde fra exrx.net?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Thor, made by Crom
« #106 : 30. desember 2006, 21:46 »






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Thor, made by Crom
« #108 : 30. desember 2006, 22:48 »
Det er dette jeg frykter. At det skranter på teknikken. Vil veldig gjerne få noen til å se på teknikken min. Tar gjerne en økt på Bjølsen eller evt legger ut en video. Takk for tilbudet. Setter veldig pris på det. Noen steder der det er en GRUNDIG gjennomgang av feil\riktig teknikk, annet enn et gif bilde fra exrx.net?

Vi starter opp igjen den 4. på Bjølsen. Jeg personlig er en vandrende teknisk katastrofe, men vi har mange gode teknikere der! Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #109 : 31. desember 2006, 13:00 »
Vi starter opp igjen den 4. på Bjølsen. Jeg personlig er en vandrende teknisk katastrofe, men vi har mange gode teknikere der! Grin

He he. Den er grei. Du har nok ikke dårligere teknikk enn meg, da det eneste jeg tenker på er rett rygg, dypt nok og opp igjen. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #110 : 02. januar 2007, 22:25 »
Tirsdag 2 Desember

Triceps/ Skuldre

Smalbenk

1x6 130 kg Fikk en "strekk" i latsen etter 6 rep, så jeg måtte legge fra meg stanga.
1x8 130 kg Tungt

Pushdown med stang

3x15 Alle platene + 14 kg Lett

Pushdown med tau

3x8 Alle platene Greit

-------------

Sidehev

1x12 17,5 kg Greit
2x10 17,5 kg + Dropset med 10 kg Greit

Militærpress i smith

3x12 40 kg + stang Greit

Sidehev Foroverlent

3x15 10 kg Lett

En fin økt. Morsomt at serier på 130 gikk såpass greit i smalbenk. Var knall å kjøre flere reps på militærpress. Fikk skikkelig trykk i skuldrene. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #111 : 03. januar 2007, 17:34 »
Onsdag 3 Januar

Rygg

Markløft

1x6 170 kg Lett
1x5 200 kg Greit
1x8 230 kg Tungt  Grin Moro

Nedtrekk

2x12 Alle platene + 10 kg Greit
1x10 Alle platene + 10 kg Greit

Sittende roing bredt grep

2x15 Alle platene Greit

Hantelroing

2x12 47,5 kg Greit

Hadde tenkt å kun ta en femmer på 230 i markløft i dag, men det ble en åtter. Smiley Meget fornøyd med dette. Vet det ikke er veeeldig tungt, men er imponert av meg selv ettersom det er et halvt år siden vi begynnte. Flex tok 2 åttere på 200 i dag som er meget imponerende. Moro når vi får til mer enn vi tror vi klarer.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Thor, made by Crom
« #112 : 03. januar 2007, 18:36 »
Utrolig bra!

105/107,5 kg foran meg i raw mark nå Shocked Tongue






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #113 : 03. januar 2007, 23:35 »
Utrolig bra!

105/107,5 kg foran meg i raw mark nå Shocked Tongue

Smiley nå har du noen år på deg da!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #114 : 05. januar 2007, 18:37 »
Fredag 5. Januar

Bryst\ Triceps

Hantelpress skrå

1x12 65kg Greit  Grin
1x7 65kg Tungt Sad Eier ikke utholdenhet visstnok
1x8 57,5 + Dropset 27,5kg Flies Greit

Crossover øvelse


1x15 4 plater fra bunn Lett
1x10 Alle platene Greit
1x12 2 plater fra bunn Greit

Smal benk

1x10 90 kg tungt
2x8 90 kg tungt

------------

Pushdowns med stang

1x25 Alle pletene + 20 kg Greit
2x15 Alle platene + 20 kg Greit

Pushdowns med tau

3x20 Alle platene. Semistrict. Greit

Overhead dumbell extension

1x12 35 kg Tungt

Tung dag i dag. Ble helt utkjørt etter de to første øvelsene. Allikevel klarte jeg en 12 rep på 65 kg i skrå hantelpress, så jeg er fornøyd med dette. Tror det var tungt fordi jeg jobbet i går. Gikk også mye ute i dag. Skal bli bra med mindre jobbing framover. Får fokusert mer på det som betyr noe. Smiley

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Thor, made by Crom
« #115 : 05. januar 2007, 18:53 »
hadde vært interessant å sett fysikken til en som løfter så sykt tungt som du gjør! bilder på vei snart? Smiley og kunne du fortalt litt om treningshistorien din + hvordan løftene og kroppen har utviklet seg år for år? keep it up!
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #116 : 05. januar 2007, 18:56 »
hadde vært interessant å sett fysikken til en som løfter så sykt tungt som du gjør! bilder på vei snart? Smiley og kunne du fortalt litt om treningshistorien din + hvordan løftene og kroppen har utviklet seg år for år? keep it up!

Skal skrive litt om dette i morgen. Har forferdelig dårlig tid nå. Smiley Hyggelig å få dele dette. Bilder får vi se på. Har lyst til å snekre sammen en video. Så gi meg bare litt tid. Smiley

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #117 : 07. januar 2007, 09:48 »
hadde vært interessant å sett fysikken til en som løfter så sykt tungt som du gjør! bilder på vei snart? Smiley og kunne du fortalt litt om treningshistorien din + hvordan løftene og kroppen har utviklet seg år for år? keep it up!

Da kan jeg skrive litt om hvordan Vargen har eksistert de siste årene. Begynnte å trene siste året på videregående. Startet vel en gjeng på et slitt gammelt studio med en ting for øyet. Og bli ufattelig store. Smiley Trente totalt feil i ett år, men gikk nå på gymmet og trente iallefall. Selv om jeg ikke var den svakeste i min barndom var det jeg som hadde tregest progresjon enn de jeg trente med. Slet i benken veldig husker jeg, mens mine kompiser økte og økte. Tror jeg trente med ca 50 eller noe. Husker ikke helt. Dette ga meg derimot bare enda høyere motivasjon for å fortsette. Etterhvert skjedde det saker og ting. Kunnskapen om kosthold og trening økte, og jeg så hva jeg gjorde galt tidligere. Dette bidro til at det gikk fremover med treningen og at jeg bare ville lære mer. Siden har jeg aldri hatt mine tvil på at kontinuitet og kunnskap er veien til rom. Ihvertfall på dette forumet.

Gå inn på et gym, og man vil se 90% av mosjonistene trene der helt uregelmessig, og også uten å vite hva de driver med eller hvorfor. Så spør de seg selv hvorfor man ikke går opp. Kunnskap og kontinuitet.

Dro til militæret hvor treningen tok over helt. Her kunne man ha full fokus på det man måtte ønske, og i mitt tilfelle betydde dette kosthold og treningsmetoder. Flyttet omsider til Oslo, hvor Sats var neste alternativ. Fant raskt ut at dette ikke var noe for meg, da mine treningsrutiner ikke samsvarer med hva Sats har som tilbud. Derfor gikk jeg raskt over til Karl johan Fitness som jeg trener den dag i dag. Trives greit der. Vet faktisk ikke om et gym i Oslo som har tyngre manualer. 85kg er de tyngste de har, selv om de ligger støvet ned inne på et kott. Har forsøkt meg på 75 kg, så får se om ikke jeg skal blåse litt på 85 også når tiden tillater det. Har bodd litt i England grunnet utdanning, så har hatt et lite treningsopphold der også.

Spiser semistrict, og er åpen for det meste av treningsfilosofi. Det dummeste jeg vet er personer som hevder de er utlærte. Tror man at man kan det meste, har man ikke nok kunnskap til å begripe hvor mye det er å kunne.

Føler nå at jeg har bygget meg en fin ramme som jeg kan bygge videre på selvfølgelig. HAr bulket meg opp denne høsten hvor målet har vært masse sunn mat hver tredje time. UTen å legge på meg for mye unødvendig. I denne perioden har jeg og treningskompisen min forsøkt å trene tungt, 8-15 reps, og ca 2-3 øvelser per muskelgruppe.For meg har dette fungert veldig bra. Var oppe på ca 121kg rett etter jula. Er ikke blitt feit av den grunn. "Skimter" ruter på magen på morgenen, og håper dette ikke er synsbedrag. Trives veldig med den formen jeg har nå, men skal forsøke en deff nå på våren. Deretter skal jeg opp igjen til høsten, for senere å knuse det jeg har av rekorder. Føler ikke jeg orker mer volum nå, da det går utover alt det hverdagslige. 50+ cm armer er det mange fordeler med, men også ulemper.  Blir derefor spennende å se hvilken vekt jeg lander på til våren, samt hvilke mål jeg har da. Skal måle det som passer seg å legge ut på forumet, Smiley og gjøre det samme på sommeren. Tenkte å måle i kveld.

Hvis det er noe mer man lurer på så er det bare å spørre. Jeg syntes det er trivelig å dele min erfaring og kanskje spre det lille jeg besitter av informasjon og kunnskap.





The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Thor, made by Crom
« #118 : 07. januar 2007, 10:47 »
Fantastisk styrke på deg!!

Både gøy og motiverende å lese dagbøkene til de som trener noe annet enn tradisjonelle styrkeløft-program og lykkes så bra styrkemessig!!

Skal ikke undervurdere en tung 12er lissom Grin

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #119 : 07. januar 2007, 10:54 »
Fantastisk styrke på deg!!

Både gøy og motiverende å lese dagbøkene til de som trener noe annet enn tradisjonelle styrkeløft-program og lykkes så bra styrkemessig!!

Skal ikke undervurdere en tung 12er lissom Grin

Tusen takk. Hyggelig å høre.  blush

Jeg har veldig sansen for utsagn som Mr. Styrkeløft m. fler "profeterer". Mindre teori, mer trening. Jeg er bevisst troende av at hvis man gjør sitt ytterste HVER ENESTE TRENINGSØKT, så vil progresjonen komme. Det finnes ingen bedre treningsmetode enn å gjøre sitt ytterste, noe mange styrkeløftere tror jeg kunne tatt til seg. Det blir et virrvar av treningsmetoder, restitusjonsplaner, etc som man må forholde seg til. Det viktigste man gjør er å komme seg på treninga å løfte de elskede kiloene! Smiley Av og til lurer jeg på om mange noen ganger unnskylder tafattheten med å lure seg selv med "lette" treninger.

Give your utmost, and you will prosper.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!