Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 357660 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #285 : 14. mars 2007, 09:04 »
nja tja så der.. Trener på brannstasjonen nå så er litt begrensninger. Pluss at det har hvert litt sykdom i det siste. Mye av og på. Trente for første gang på 2 uker igår. Er sinnsykt støl i biceps faktisk. Noe jeg ikke kan huske jeg har hvert siden jeg begynte å trene. Film litt til så kan jeg redigere og laste opp om du/dere vil. Møtte alex syklende for en liten stund siden hehe. Hvor bor dere om dagen ?

På brannstasjonen? Ved vardenbakken? Har aldri vært der. Bra at du har blitt frisk igjen da. Mye sykdom nå. Jeg blir sjelden syk, men jeg skader meg hele tiden, så det får bli min unnskyldning.. Smiley Hyggelig at du kan redigere, men jeg hadde lyst til å prøve litt selv først i hvertfall. Har aldri gjort det før. Men har sett filmen din, og det virker som du kan mye om det. Kanskje jeg spør deg om noen tips. Men først må vi filme litt ja..  Smiley

Alex flyttet faktisk for en uke siden til et bofellesskap på Frogner. Jeg har kjøpt leilighet og flytter inn der om to uker. Ved St. Hanshaugen, så da har jeg kort vei til alt. Gleder meg sykt.

Har du noen planer for fremtiden da? Skal du stille? Eller trente du deg ned, fra du var i form?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

Sv: Thor, made by Crom
« #286 : 14. mars 2007, 16:36 »
Er ikke noe heksekunst å redigere hvis du bruker windows movie maker(trenger ikke noe mer for sånne trenings filmer) veldig lett rett frem prg. Det som tar tid er å klippe til det du vil ha ( tar lang tid om du har mye film materiale) få det til å passe til musikken om du gidder og sist men ikke minst pcer som henger seg opp. furious

Er skjelden syk, men har balla seg litt opp det ene etter det andre i det siste. Nei stille kan jeg ikke se for meg at jeg skal i nærmeste fremtid. hehe nei trener meg ikke ned heller er jo hypp på å være i form  hele tiden men blir litt vannskelig når jeg trener  1 1/2 time thaiboxing før jeg går på brannstasjonen (som mangler mye utstyr). Har også falt helt ut av spise rytmen. Blitt helt håpløs på den fronten ikke noe kosttilskudd 3måltider om dagen ja, blir nesten litt fleu. Drikker jævelig mye melk da så kanskje det som gjør at jeg egentlig holder formen relativt greit det jeg merker mest på er styrken. Den raser ned, hvertfal i tunge base øvelser. Skal skjerpe meg fra neste uke da blir det orden på maten hvertfal.
alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #287 : 14. mars 2007, 16:55 »
Det er bra. Du MÅ jo ikke spise 8 ganger om dagen da. Mye rare dietter som fungerer. Nasser El Sonbaty spiste .feks ufattelig lite proteiner.

Sitat
Q: Do you belive in massive amounts of protein (ie, 1.5gr per lb. of body weight or more), why or why not?
N: Everyone has different DNA and a different gene pool and different metabolism. I belong to the group-type who can maintain my size by not having protein for weeks. To put size on, I do not need more than 100gr of protein daily. High protein intake for me is only important during my pre contest diet.

Det dummeste man gjør er å gi opp i perioder fordi man har et dårlig kosthold og slikt. Men du var jo i bra form, så der burde ikke være så alt for vanskelig å komme dit igjen.

Jeg prøver meg på en deff nå. Men det er kjedelig å miste styrke også. Prøver jo å opprettholde dette. Så det ender sikkert med en skade snart. Smiley Neida, håper ikke det. Regner med å gå ned rolig framover, og samtidig prøve å opprettholde styrke.

Vi får se hva det blir til.  Smiley

Ang redigering så må jeg gjøre det når jeg har tid. og det er jo aldri. Masterår er tunge greier. Mye lesing og innleveringer. Ser forresten søsteren din på skolen av og til. MEn hvis det kommer noe film så skal jeg si ifra.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

Sv: Thor, made by Crom
« #288 : 14. mars 2007, 18:47 »
Neida jeg gir ikke opp.. jeg trener mer en før jeg bare spiser mye mye mye mye dårligere og er ikke noe redd for å miste litt muskler for jeg veit at jeg lett får dem tilbake bare ved å kjøre på med en liten bulk.  Skal deffe selv, føler meg nesten litt sånn som noen av jentene på forumet som egentlig ikke trenger å deffe, men deffer for det.

Tanken ligger i at deffen er den eneste måten jeg klarer å få struktur på maten igjen. For bulk er ikke aktuelt nå. Kommer til å spise mer på deffen en nå da bare mer riktig.

hehe ja kjipt det der med deff.. Du er kongen på stranda men homsen på gymmet  lol

For min del så går jeg bare ned i de tunge base øvelsene når jeg deffer.. Andre øvelser går jeg bare litt ned i.

Var en tur innom BI idag. SÅ Stanus traskende rundt hehe.
Hva studerer du? Er ferdig elektro ingeniør selv må bare ta opp et java fag og matte 300
alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #289 : 14. mars 2007, 20:06 »
Onsdag 14. Mars

Rygg

Markløft
2x8 50kg Pøh
2x8 90kg Pøh
1x8 130kg Pøh
1x5 160kg Lett
1x5 200kg Lett
1x8 230kg PANG  Grin
1x12 190kg Tungt Grin

Sittende roing bredt grep

2x15 Alle platene Greit

Nedtrekk
3x8 Alle platene Ett sett med dropset

Sittende roing smalt grep
2x15 Alle platene Greit

Ho ho ho. Ble kvalm og god. Deilig å se at det går selv om 12 kilo er borte. Men dæven de to siste reppene var tunge. Morsomt at det gikk en 12'er på 190 etter 230x8. Sier meg godt fornøyd! Cheesy

Nå skal jeg kose meg med diettmat og Lost.  biggrin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Thor, made by Crom
« #290 : 14. mars 2007, 20:08 »
Satan!

Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #291 : 14. mars 2007, 20:11 »
Neida jeg gir ikke opp.. jeg trener mer en før jeg bare spiser mye mye mye mye dårligere og er ikke noe redd for å miste litt muskler for jeg veit at jeg lett får dem tilbake bare ved å kjøre på med en liten bulk.  Skal deffe selv, føler meg nesten litt sånn som noen av jentene på forumet som egentlig ikke trenger å deffe, men deffer for det.

Tanken ligger i at deffen er den eneste måten jeg klarer å få struktur på maten igjen. For bulk er ikke aktuelt nå. Kommer til å spise mer på deffen en nå da bare mer riktig.

hehe ja kjipt det der med deff.. Du er kongen på stranda men homsen på gymmet  lol

For min del så går jeg bare ned i de tunge base øvelsene når jeg deffer.. Andre øvelser går jeg bare litt ned i.

He he. Ja, jeg burde gå ned jeg og, men nekter å gi meg i marken. Knebøy har faktisk gått opp, men det er vel delvis fordi jeg ikke har trent det noe særlig før.  Jeg og Alex har derimot lovet oss selv og ta det roligere fremover, ettersom vi ber om skader slik vi holder på. Men så lenge teknikken er der så kjører jeg på.

Sitat
Var en tur innom BI idag. SÅ Stanus traskende rundt hehe.
Hva studerer du? Er ferdig elektro ingeniør selv må bare ta opp et java fag og matte 300

Ja han går der tror jeg. Ser han aldri så jeg er ikke sikker. Tar master i leadership and marketing. Det er igrunn idiotisk da jeg er imot å ta en udannelse på ledelse. Cheesy Men det åpner mye dører å gå på den skolen, så jeg får bare takke pent når jeg er ferdig. Ett år igjen til sommeren nå..

Moro at du blir ferdig snart med utdannelse da. Bra å se at andre lykkes. Alex går på Westerdals.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #292 : 14. mars 2007, 20:12 »
Satan!

Grin


Takk! Skulle se jeg var glad når det gikk! Skalv i 5 minutter etterpå. Har gledet\gruet meg nå i en uke. Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Thor, made by Crom
« #293 : 14. mars 2007, 20:16 »
VIKING POWER  >Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #294 : 14. mars 2007, 20:21 »
VIKING POWER  >Cheesy

He he.  Takk I.P! Ja! Aporopos viking power. Fikk vite at jeg skal på kino med en viss vikingpower-svend neste uke. Håper ikke jeg må sitte ved siden av han. Da blir det ikke plass til lille meg. Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

bjornen5

  • Gjest
Sv: Thor, made by Crom
« #295 : 15. mars 2007, 10:43 »
VIKING POWER  >Cheesy
Satan!

Grin


Imponert   >Cheesy

Ser jo ut som deffen funka som faen... På alle måta, og da e jo alt som det skal Wink

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Thor, made by Crom
« #296 : 15. mars 2007, 11:01 »
He he.  Takk I.P! Ja! Aporopos viking power. Fikk vite at jeg skal på kino med en viss vikingpower-svend neste uke. Håper ikke jeg må sitte ved siden av han. Da blir det ikke plass til lille meg. Grin

Han er ikke sååååå stor, han Svend. Bare litt liksom....
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

bjornen5

  • Gjest
Sv: Thor, made by Crom
« #297 : 15. mars 2007, 11:24 »
Han er ikke sååååå stor, han Svend. Bare litt liksom....

Å jo da biggrin
Skulle på mitt første NM i BB i herrens år 1999 eller noe sånt.24 år, 80kg og spagetti arma Smiley
Svend og Jostein Ø satt 2 rader forran, skulder ved skulder med 1 tomt sete i mellom.
Så joda. Svend e stor...

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: Thor, made by Crom
« #298 : 15. mars 2007, 11:29 »
Har nok blitt en del mindre etter han slutta i fjor.. Men Stor med stor S er han nok enda!  >Cheesy

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #299 : 15. mars 2007, 19:24 »
Imponert   >Cheesy

Ser jo ut som deffen funka som faen... På alle måta, og da e jo alt som det skal Wink

He he. Ja, tusen takk. Det var skikkelig deilig å vite at det er mulig.. Smiley Begynner å bli grundig lei maten. Lurer på om jeg skal forandre litt når jeg skal ned i kalorier. Det gjør jeg 1. April.

Han er ikke sååååå stor, han Svend. Bare litt liksom....

Har nok blitt en del mindre etter han slutta i fjor.. Men Stor med stor S er han nok enda!  >Cheesy

Ja, skjønte han var blitt endel mindre. Blir interessant å se hvordan han er nå. Han har vel trent seg ned en del. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!