Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 358316 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #525 : 15. juli 2007, 09:18 »
He he. Takk for det Dangermouse! "Løven" som du i mitt hode er.. Smiley

Herr Havlik er et forbilde ja. Jeg har ikke fantasi på hvor den mannen kunne forbedret seg. Jeg har nok litt for mange genetiske "feil" for å komme på hans nivå, men setter utrolig pris på det du skriver.

TC
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget DangerMouse

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 618
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 618

  • The secret of steel - Its heavy!!!
Sv: Thor, made by Crom
« #526 : 15. juli 2007, 09:24 »
Vi er alle forskjellige mht genetikk og kroppsbygning (AKA løven Grin )
Men at du kan nå omtrent samme muskelmasse som ham...
Det velger jeg å tro fullt å helt. Det er bare å finne veien der (noe som kan være litt vanskelig, men aldri umulig).

Bare tenk deg hvor du er om 3 nye år?? Jeg er storveis optimist jeg... Wink
Min treningslogg - sterke saker
BILDER - Ta en titt Smiley
Maks per 5.7.2006    Mål til jul 2006
---------------------------------------------
KB:  170 kg (180kg)      200 kg
BP:  150 kg (165kg)      170 kg
ML:  170 kg  MÅL NÅDD 200 kg

Er dette mulig? Klart det er Grin

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #527 : 15. juli 2007, 09:26 »
Vi er alle forskjellige mht genetikk og kroppsbygning (AKA løven Grin )
Men at du kan nå omtrent samme muskelmasse som ham...
Det velger jeg å tro fullt å helt. Det er bare å finne veien der (noe som kan være litt vanskelig, men aldri umulig).

Bare tenk deg hvor du er om 3 nye år?? Jeg er storveis optimist jeg... Wink

Det kan jeg si meg enig i. Smiley Mengde muskelmasse skal jeg klare. Men nå er det jo ikke der (hoved)styrken hans ligger. 3 år fra nå ja...

*drømme seg bort*

Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #528 : 15. juli 2007, 09:38 »
Vet. Er usikker på tallenes "sannhet", men mannen har faktisk klart på kort tid noe jeg brukte lang tid på. Dog, litt muskelsvinn må han nok ha regnet med. Smiley

Vil jeg nok tro, men jeg har stor tro på at den muskelmassen som evnt. forsvinner på en deff er den enkleste å få tilbake igjen når man begynner å spise "normalt" igjen. Er vel ikke direkte uvanlig å få tilbake massen med litt renter heller, særlig ikke når man starter på en form som han viste på bildet der.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #529 : 15. juli 2007, 09:51 »
Vil jeg nok tro, men jeg har stor tro på at den muskelmassen som evnt. forsvinner på en deff er den enkleste å få tilbake igjen når man begynner å spise "normalt" igjen. Er vel ikke direkte uvanlig å få tilbake massen med litt renter heller, særlig ikke når man starter på en form som han viste på bildet der.

Sant det. Selv om ikke jeg har sett noe empiri på emnet. Men det er vel en grunn for at de vanligste rådene, de "erfarne" har til jyplinger som meg selv, er å ta en ordentlig deff.

Derfor føler jeg selv at jeg må fortsette å kvitte meg med det lille ekstra som er igjen. Så får det heller gå litt på helsa. Tror jeg får mer igjen for det i lengden enn å stoppe nå. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

bjornen5

  • Gjest
Sv: Thor, made by Crom
« #530 : 18. juli 2007, 21:10 »
Jævlig rått. Wink
Regner med at du peller deg opp på en scene etter hvert også. bodybuilder

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Thor, made by Crom
« #531 : 18. juli 2007, 21:12 »
og når det skjer, så kommer du til å få kamp, Bjørn... Eller?? Smiley

bjornen5

  • Gjest
Sv: Thor, made by Crom
« #532 : 18. juli 2007, 21:19 »
Stygt redd for det ja, men tvilsomt om vi kommer til å stille i samme klasse. er jo bare en liten pjask i forhold  Cry
Trenger noen år til for å komme i den formen på 100 kg. (men ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid   >Cheesy  )

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #533 : 18. juli 2007, 22:43 »
Jævlig rått. Wink
Regner med at du peller deg opp på en scene etter hvert også. bodybuilder

Takk for det! Det betyr mye når det kommer med en med din erfaring. Scene blir det forhåpentligvis. Men da først om ett muligens to år. Fortsetter deffen fram til midten av august. Så skal jeg slappe av litt å prøve å beholde formen til og med ut september. Så en "rolig" bulk ut til og med januar, så får jeg se an formen da. Deffe skal jeg til neste år uansett, og håper jeg kommer i bedre form da. Men da må jeg ikke så høyt som jeg lå i vinter. Har tross alt gått ned ca 25 kilo siden deffe start. Smiley

Men takk igjen for varmende ord.

og når det skjer, så kommer du til å få kamp, Bjørn... Eller?? Smiley

He he, takk for det Egil. Nå er ikke størrelse alt, og fysikken til Bjørnen er utrolig. Jeg har flere svakheter, men noe jeg nå jeg også ta meg til i vinter! Smiley

Bryst og traps skal prioriteres. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #534 : 24. juli 2007, 14:43 »
Da er det avklart! Det blir hund på meg. Smiley Kunne ikke vært mer fornøyd. Vi får til og med førsteretten på valper i kullet. Det står mellom en svart, eller en rødbrun\hvit.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #535 : 24. juli 2007, 14:46 »
Gratulerer !!

Førstevalget er alltid moro ! Er det "kun til kos" eller blir det utstilling og slikt på deg/dere også?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #536 : 24. juli 2007, 14:52 »
Gratulerer !!

Førstevalget er alltid moro ! Er det "kun til kos" eller blir det utstilling og slikt på deg/dere også?

Takk. Vår første ja, selv om hund alltid har vært en del av mitt liv. Dog via foreldre.

Det blir til kos, men skal stille ut. Stamtavlen er upåklagelig, og siden vi har tenkt utstilling, ville oppdretteren selvsagt gi oss muligheten til å kjøpe en hund med rikelig potensiale.

Gleder oss utrolig. Vi skal hente valpen i Stockholm direkte etter øyenlysning. Nå må vi bare velge.  what
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #537 : 24. juli 2007, 14:54 »
Om utstilling er tema hadde jeg definitivt "brukt" oppdretteren for det den er verdt. Alltid umulig å si noe sikkert, men man har alikevel en liten følelse da om hvilke som mest sannsynlig er det beste "loddene" i så henseende.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #538 : 24. juli 2007, 15:01 »
Om utstilling er tema hadde jeg definitivt "brukt" oppdretteren for det den er verdt. Alltid umulig å si noe sikkert, men man har alikevel en liten følelse da om hvilke som mest sannsynlig er det beste "loddene" i så henseende.

Joda, det er gjort. De skal muligens beholde en av disse to. Men ville gi oss valget først. Dette da de vil ha en hund i Norge for promosjon av oppdretteren.

De sa at begge disse to er "perfekte" i henhold til rasestandard av hva man kan se så tidlig. Dette er jeg også enig i. Den svarte er litt mindre enn den rødbrune, men dette er ikke nødvendighvis negativt for dette kullet. Moren var egentlig litt for stor, og faren av riktig størrelse.

De skulle sende bilder hver tredje dag, så vi tenkte vi skulle gi det en uke eller to. Men herremann så godt det er å kjøpe hund av en oppdretter som virkelig bryr seg om hvor hundene havner og som står klar med all oppfølging som trengs.

Vi har vært hos endel oppdrettere det siste året, og kvaliteten (om man kan si dette) har vært utrolig varierende. Og da mener jeg ikke hos hundene, men hos menneskene.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #539 : 24. juli 2007, 15:16 »
Ja, jeg er sørgelig klar over at det er stor forskjell på oppdrettere, dessverre. Mange tenker kun penger og ikke på hunden, hverken valpen eller tispa som kun blir en fødemaskin. Synd, men sant, men respekten for et liv er ikke alltid til stede hos alle.

Men jeg må si at jeg har også gjort meg en god del erfaringer de siste ukene med tanke på at vi har hatt to valpekull på tilsammen 9 valper. Stort sett er det bare bra folk man møter som virkelig vil ha hund, men innimellom må man faktisk si "nei, men jeg kan ikke selge noen hund til deg". Et tilfelle er den ene vi skulle selge - han er blind på et øyet og krever derfor litt mer med tanke på at han mangler side- og dybdesyn så han kan "skvette" litt av brå bevegelser og slikt, utover det får han et helt vanlig perfekt hundeliv. Men på grunn av dette selger man den jo noe billigere og du vil ikke tro hvor mange telefoner vi har hatt fra folk som ville ha en "billig" hund, til og med folk som ikke gadd å kjøre helt til oss men lurte på om vi kunne møte de på halvveien.... Da har man veldig lyst på hund i grunn ... Faktisk var det folk som begynte å prute også ... Lurer på hva som hadde skjedd med den hunden da neste gang de skulle ha ferie....

Resultatet har nå blitt at han er jo den store hjerteknuseren i kullet og blir nok gående hjemme hos oss som en skikkelig kosegutt og maskot i all sin tid siden avl er uaktuellt, han har borret seg godt inn i hjerterota i hele familien. Smiley

Men når det gjelder ditt valg, og begge er rasemessig bra - bruk magefølelsen. Den er som regel alltid riktig.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!