Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 357718 ganger)

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Thor, made by Crom
« #675 : 06. april 2008, 20:00 »
Angående mine kamerater. Grin Hvis du tenker på treningsiver og toppturentusiasme, så må jeg dessverre skuffe deg. Det virker som ikke alle har skjønt greia med begge deler. De vennene jeg har som trener, de står ikke på brett. De som står på fjøl, de syntes pumping av jern er teit. Merkelig det der. Men jeg skal selvfølgelig si ifra om det dukker opp noen! Smiley

Jeg kan godt ta flere Smiley

Men fra alvor til spøk; herlige bilder! Opplevde du nesten at det var for mye pudder? Jeg opplevde det, når det begynte å bli 50-60 cm, sank jeg bare, fikk ikke fart på brettet. Men så har ikke jeg et rent pudderbrett,selvom det skal være langt nok (157).

Uansett wurst er oblig i tysktalende land, deff eller ikke deff. Man trener jo hver dag i bakken Smiley Er/var på deff selv og sprakk som en mcdonaldsballong i fjeset på en kid, flere ganger om dagen. Til tross for det hang buksa og slang når jeg dro hjem. Man bruker mye kalorier i løssnø tror jeg.

Er bedt til Ischgl igjen nå i spril, det snør som f enda. Er superfristet siden ting er billigere nå og jeg bor hos min nyervervede østerrikske (?) vennine, men dyrt blir det lell. Ihvertfall blir Alpene er fast årlig greie, ja gjerne flere ganger i året!
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #676 : 06. april 2008, 20:31 »
Jeg kan godt ta flere Smiley

Men fra alvor til spøk; herlige bilder! Opplevde du nesten at det var for mye pudder? Jeg opplevde det, når det begynte å bli 50-60 cm, sank jeg bare, fikk ikke fart på brettet. Men så har ikke jeg et rent pudderbrett,selvom det skal være langt nok (157).

Uansett wurst er oblig i tysktalende land, deff eller ikke deff. Man trener jo hver dag i bakken Smiley Er/var på deff selv og sprakk som en mcdonaldsballong i fjeset på en kid, flere ganger om dagen. Til tross for det hang buksa og slang når jeg dro hjem. Man bruker mye kalorier i løssnø tror jeg.

Er bedt til Ischgl igjen nå i spril, det snør som f enda. Er superfristet siden ting er billigere nå og jeg bor hos min nyervervede østerrikske (?) vennine, men dyrt blir det lell. Ihvertfall blir Alpene er fast årlig greie, ja gjerne flere ganger i året!

Ha ha. Ferier er til for å sprekke påtvungede spiseprogrammer. Sant som du sier at man forbrenner kalorier i bakken, men når man bøtter nedpå øl fra 1400-0200 i tre dager, er jeg neimen ikke sikker på om det ble kalorioverskudd, eller underskudd. Artig læll!

Amgående for mye pudder er jeg selvfølgelig helt enig. Det var enkelte ganger det ble til at jeg måtte legge meg bakpå hele veien ned en fjellside. Det er selvfølgelig moro det, men lite givende i lengden. Nå i ettertid vil jeg nok anta at jeg har blitt bortskjemt på snø med disse tankene. Brettet ditt skulle være langt nok ja.. Jeg skaffet meg nytt i år på 160, og det var langt nok. Det er dog et pudderbrett, og det forenkler nok endel..

Ischgl har jeg aldri hørt om? Ligger det i Østerrike? Uansett er nok alpene moro uansett hvor man drar, og jeg joiner deg på den årlige greia. Det var min første alpetur i år, og det skal gjentas! Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Thor, made by Crom
« #677 : 06. april 2008, 20:31 »
få opp noen formbilder her nå da, du begynner jo bli skarpere nå!!!! Grin

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #678 : 06. april 2008, 20:34 »
få opp noen formbilder her nå da, du begynner jo bli skarpere nå!!!! Grin

Takk for det Daniel! Smiley

Ja, det begynner vel å løsne litt nå. Skal få tatt noen formbilder snart.. Smiley

Kutter kaloriene denne uken ned til 2700. Hva syntes du om det? For lavt? Vekta ligger på ca 105...
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Thor, made by Crom
« #679 : 06. april 2008, 20:35 »
Ha ha. Ferier er til for å sprekke påtvungede spiseprogrammer. Sant som du sier at man forbrenner kalorier i bakken, men når man bøtter nedpå øl fra 1400-0200 i tre dager, er jeg neimen ikke sikker på om det ble kalorioverskudd, eller underskudd. Artig læll!

Amgående for mye pudder er jeg selvfølgelig helt enig. Det var enkelte ganger det ble til at jeg måtte legge meg bakpå hele veien ned en fjellside. Det er selvfølgelig moro det, men lite givende i lengden. Nå i ettertid vil jeg nok anta at jeg har blitt bortskjemt på snø med disse tankene. Brettet ditt skulle være langt nok ja.. Jeg skaffet meg nytt i år på 160, og det var langt nok. Det er dog et pudderbrett, og det forenkler nok endel..

Ischgl har jeg aldri hørt om? Ligger det i Østerrike? Uansett er nok alpene moro uansett hvor man drar, og jeg joiner deg på den årlige greia. Det var min første alpetur i år, og det skal gjentas! Smiley

Ischgl ja, det ligger i Syd-Tirol/Tyrol. De kaller det Silveretta Ischgl, er GIGANTISK. 200 km med løyer og uendelige off piste muligheter. Ligger helt inntil Sveits. Vet ikke hvor det er ift. BG, men vet det er 3 kvarter cirka fra St. Anton.

Hvordan kom dere dere dit?

Jeg fløy med Norwegian til Munchen og tok tog videre via Innsbruck til et sted som heter Landeck. Buss derfra igjen. Brukte 12 timer ned, litt kronglete men verdt det. Har aldri kjørt så bratte bakker før, morro å eie norske svarte bakker helga etterpå Smiley
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #680 : 06. april 2008, 20:43 »
Ischgl ja, det ligger i Syd-Tirol/Tyrol. De kaller det Silveretta Ischgl, er GIGANTISK. 200 km med løyer og uendelige off piste muligheter. Ligger helt inntil Sveits. Vet ikke hvor det er ift. BG, men vet det er 3 kvarter cirka fra St. Anton.

Hvordan kom dere dere dit?

Jeg fløy med Norwegian til Munchen og tok tog videre via Innsbruck til et sted som heter Landeck. Buss derfra igjen. Brukte 12 timer ned, litt kronglete men verdt det. Har aldri kjørt så bratte bakker før, morro å eie norske svarte bakker helga etterpå Smiley

Wow! Det er svært! Det må jeg vurdere til neste tur.. St. Anton har jeg jo hørt er sykt stort.

Vi brukte også Norwegian, men til Salzburg. Deretter tok vi like så godt taxi til BG. Ble vel 25 euro på hver. Vi var 6 stk. Tok oss i teorien bare 4 timer, men litt pitstopper her og der gjorde reisen noe lengre. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Thor, made by Crom
« #681 : 06. april 2008, 20:45 »
Takk for det Daniel! Smiley

Ja, det begynner vel å løsne litt nå. Skal få tatt noen formbilder snart.. Smiley

Kutter kaloriene denne uken ned til 2700. Hva syntes du om det? For lavt? Vekta ligger på ca 105...
Kan godt det,hvis det har stoppet opp for de? ser det skjer ting på deg nå....er det tommi som hjelper deg?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #682 : 06. april 2008, 20:51 »
Kan godt det,hvis det har stoppet opp for de? ser det skjer ting på deg nå....er det tommi som hjelper deg?

Nei, har ikke stoppet opp. Men syntes ting går litt tregt. Da er det kanskje dumt å kutte? Lå på 3300 til nå. Kan jo selvfølgelig fortsette på 3300, og vente til det stopper opp.

Ikke Tommi som har hjulpet meg spesifikt. Har egentlig bare spørt Bjørgulf, Tommi, Kai (og nå deg) litt her og der og plukket opp litt tips. Smiley Får håpe jeg kommer meg ordentlig ned på en anstendig prosent før eller siden. Blir lettere for meg da å vurdere konkurranser.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Thor, made by Crom
« #683 : 06. april 2008, 21:05 »
Hvis du blir i bedre form,syns jeg du skal ligge på det samme....eller eventuelt øke cardio,før du kutter kalorier...men da ned til 2800-2900, du har såpass med muskler at du trenger så mye.
Kan ta en titt på formen en dag,men du vet jo hva jeg syns anngående deg og stilling!! hehe...classic til høsten bør du SERIØST vurdere Wink

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Thor, made by Crom
« #684 : 06. april 2008, 21:06 »
Må si meg enig med Danny-båh her. Om du er gira på å stille, eier du scena=)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #685 : 06. april 2008, 21:16 »
Hvis du blir i bedre form,syns jeg du skal ligge på det samme....eller eventuelt øke cardio,før du kutter kalorier...men da ned til 2800-2900, du har såpass med muskler at du trenger så mye.
Kan ta en titt på formen en dag,men du vet jo hva jeg syns anngående deg og stilling!! hehe...classic til høsten bør du SERIØST vurdere Wink

Da gjør jeg det. Venter litt. Kan jo øke kardioen litt gradvis fremover.. Smiley Takk for råd.

Må si meg enig med Danny-båh her. Om du er gira på å stille, eier du scena=)

Smiley Takk for det!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Thor, made by Crom
« #686 : 06. april 2008, 21:27 »
Da gjør jeg det. Venter litt. Kan jo øke kardioen litt gradvis fremover.. Smiley Takk for råd.

Smiley Takk for det!


Da tror jeg du blir den eneste kroppsbyggern i verden som står på brett. Ganske fett egentlig.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #687 : 06. april 2008, 21:46 »
Da tror jeg du blir den eneste kroppsbyggern i verden som står på brett. Ganske fett egentlig.

He he. Regner med at det er en eller annen i dette landet som har funnet gleden med dette, men hvis det er som du sier så er jo det skoj... Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #688 : 13. april 2008, 15:42 »
Nå har jeg nettopp kommet hjem fra OGP. Måtte gå før utdelingen i dag, måtte videre på jobb.

Inntrykk:

Bedre gjennomført enn før.

Darren Ball var SVÆR! Snakket litt med moren hans. hun var meget stolt over sønnen.. Grin

Jeg, med flere, syntes det var rart at ikke ploakken som vant -100 tok overallen. Men sånn er det jo alltid. Smiley

Danske Ole var meget hyggelig, og overlegen i Classic. Vi kunne slengt innpå Bjørgulf for litt konkurranse, men oppkarbinga hans gikk åt skogen. Loaded kommer Norge sterkere..

Metern kjørte sin greie meget bra. Han hadde lagt på seg 5 kilo fra i fjor. Hvordan aner jeg ikke, da mannen er 1.58? og har mer muskler per kilo enn noen annen. Forrykende friprogram.

Hyggelig å hilse på deg, David.. Skal se hva det blir til høsten. I samme slengen kan jeg nevne at Kristine Weber gjorde en kjempefigur i sin klasse.. Resultatlisten er ikke klar enda, men regner med at hun scorer høyt!

En som stiller for gymmet mitt, Andre Nilsen, bommet litt på dips. Han gikk ikke dypt nok, og endte på 10. Han kommer sterkere neste gang.

Hilste på masse hyggelige folk og fe (Smiley), riktig hyggelige to dager.

Ellers er det selvfølgelig masse andre inntrykk, men dette var det viktigste for min del.

*fortsetter deffen*....
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Thor, made by Crom
« #689 : 13. april 2008, 16:19 »
Mener Marius er ca 160. Er enig angående friprogrammet hans. Det var heftig Smiley

Vi gleder oss til oppdateringer fra denne kanten også.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!