Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 358365 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #720 : 19. april 2008, 18:38 »
Skjønner det godt, men etter 16 hveteboller hadde jeg blitt en smule oppblåst... Grin

En spesiell menge karbs du sikter på? Ser ut som du også minimaliserer fettet til en viss grad?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #721 : 19. april 2008, 18:41 »
Skjønner det godt, men etter 16 hveteboller hadde jeg blitt en smule oppblåst... Grin

En spesiell menge karbs du sikter på? Ser ut som du også minimaliserer fettet til en viss grad?

Oppblåst ja! Jeg føler meg som en gammel ballong hvor luften sakte men sikkert pipler ut... Sikter meg inn på mellom 4000-7000 kcal et sted. Inkludert fett. Fettet kommer i kveld. Skal smøre et bra lag med smør på hvetekranskakegreia mi i kveld, + pizza med endel snacks på... Grin

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Thor, made by Crom
« #722 : 19. april 2008, 19:27 »
Du er ikke redd for å ødelegge underskuddet for resten av uka?:p
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Thor, made by Crom
« #723 : 19. april 2008, 22:01 »
kaller du det spisedag, så lite!!?? hehe, bare køddder.....tenker at du kommer være me mer sulten til uka, og kanskje gått ned en del mer enn du tror til neste helg....

Spisedagen er jo for og øke forbrenningen, så bare dytt nedpå du, ivertfall ennå Wink

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #724 : 20. april 2008, 01:52 »
Du er ikke redd for å ødelegge underskuddet for resten av uka?:p

Nope. Har gooood tid! Smiley

kaller du det spisedag, så lite!!?? hehe, bare køddder.....tenker at du kommer være me mer sulten til uka, og kanskje gått ned en del mer enn du tror til neste helg....

Spisedagen er jo for og øke forbrenningen, så bare dytt nedpå du, ivertfall ennå Wink

He he. Jeg overdrev litt i dag. Blir spennende å se hvordan kroppen tar det. Jeg dytter nedpå som bare det.. Skal veie meg neste helg. Kanskje jeg havner under skamgrensen 100 kg...
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Thor, made by Crom
« #725 : 20. april 2008, 09:36 »
Spisedag. Endelig..

0630 4 brødskiver, 1 banan, 1 eple.
0830 2 pizzastykker, en halv fyrstekake
0850 1 lollipop, 1 pinup (is altså.. Smiley)
0930 8 hveteboller
0945 TRENE. GIRA. Kardio, 500 kcal.
1030 8 hveteboller
1130 1 liter appelsinjuice, en halvliter sjokomelk
1320 1 baguett med magert kjøttpålegg og tomat
1530 1 stor mangosmoothie, en fransk vaffel
1700 6 pølser i brød og lompe
2000 Hjemmelaget pizza.. Nam!
0100 Slik bollekakekringlesak.

to be continued...

Hvordan er kroppen i dag ? biggrin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #726 : 20. april 2008, 10:42 »
Hvordan er kroppen i dag ? biggrin

Grin

Satt på ramma i 15 min i dag tidlig. I tillegg føler jeg meg som smått fyllesyk. Men det kan skyldes 10 timer søvn i dag, mot 2 timer natt til i går.. Men dæven for et trykk! Etter rammebesøket veide jeg 102, så opp en kilo fra i går tidlig.. Smiley

Trening blir sikkert bra i dag.

Ang fett, så er jeg helt enig at det skal opp på slike dager. Snakket litt med Børge F. om dette og. Tenkte å basere fettinntaket på spisedager på fyrstekake.. Endel mandler i en slik. Bare å bake den selv. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget bittelill

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: Thor, made by Crom
« #727 : 20. april 2008, 10:46 »
Hei Vargen  Grin I går spiste du til den store gullmedaljen, jeg har sett deg spise sånn før, men det er vel en av de tingene man aldri kan venne seg til... Imponerende. Selv føler jeg at magesekken min fikk bank i går! Er så lei meg for at jeg var så mett at jeg bare fikk tatt ett stykke av den utroooooooolig gode bollekakekringlesaken du lagde. Men den tar vi opp av fryseren neste  Food dag!

HA HA!  DET ER IKKE SÅNN DEN HISTORIEN ER!!! 

IKKE? HVordan er historien da? Få høre din verson...  :Smiley
Min treningslogg:

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,48765.0.html

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #728 : 20. april 2008, 10:52 »
Hei Vargen  Grin I går spiste du til den store gullmedaljen, jeg har sett deg spise sånn før, men det er vel en av de tingene man aldri kan venne seg til... Imponerende. Selv føler jeg at magesekken min fikk bank i går! Er så lei meg for at jeg var så mett at jeg bare fikk tatt ett stykke av den utroooooooolig gode bollekakekringlesaken du lagde. Men den tar vi opp av fryseren neste  Food dag!

Spising er bra. Kommer kanskje ikke til å gå like hardt ut neste gang, heller spise renere. Men kaka skal ned, og det samme med baguetter og boller. Det blir nok ikke pizza og pølser da. Smiley
Er på trening tre, stikker innom etter dette å henter monsteret.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Thor, made by Crom
« #729 : 20. april 2008, 10:59 »
Grin

Satt på ramma i 15 min i dag tidlig. I tillegg føler jeg meg som smått fyllesyk. Men det kan skyldes 10 timer søvn i dag, mot 2 timer natt til i går.. Men dæven for et trykk! Etter rammebesøket veide jeg 102, så opp en kilo fra i går tidlig.. Smiley

Trening blir sikkert bra i dag.

Ang fett, så er jeg helt enig at det skal opp på slike dager. Snakket litt med Børge F. om dette og. Tenkte å basere fettinntaket på spisedager på fyrstekake.. Endel mandler i en slik. Bare å bake den selv. Smiley
gikk du bare opp en-1kg ifra all den spisingen??!! temmelig sikker på at du går ned frem til neste helg, kroppen din tror at den skal få like mye mat idag den vet du,men den gang ei;) og forbrenningen er i høygir....

har erfart at det funker både og spise rent på spisedagen og få i seg alt mulig, bare blodsukkeret som reagerer veldig dårlig på all junk-fooden, og man blir så sinnsykt fysen hele uka,hehe

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #730 : 20. april 2008, 11:27 »
gikk du bare opp en-1kg ifra all den spisingen??!! temmelig sikker på at du går ned frem til neste helg, kroppen din tror at den skal få like mye mat idag den vet du,men den gang ei;) og forbrenningen er i høygir....

har erfart at det funker både og spise rent på spisedagen og få i seg alt mulig, bare blodsukkeret som reagerer veldig dårlig på all junk-fooden, og man blir så sinnsykt fysen hele uka,hehe

Jo, men det var etter dobesøk.. Grin Men enig, skulle ønske det var litt mer vektoppgang ja. Tror også vekta bikker under 100 til neste helg...
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Thor, made by Crom
« #731 : 20. april 2008, 12:12 »
Ser på det som positivt at du ikke gikk opp mer jeg, for da tåler kroppen din slike dager.

Og helt riktig tidspunkt og veie seg forresten, blir nok bra fremover sommeren det her Wink

Utlogget bittelill

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: Thor, made by Crom
« #732 : 20. april 2008, 13:19 »
Spising er bra. Kommer kanskje ikke til å gå like hardt ut neste gang, heller spise renere. Men kaka skal ned, og det samme med baguetter og boller. Det blir nok ikke pizza og pølser da. Smiley
Er på trening tre, stikker innom etter dette å henter monsteret.

Vel, jeg sitter å venter på at klokken skal bli 1500. Er så sulten, tøft etter en dag som i går. Jeg vet jeg i 2300 tiden sa at jeg så frem til å ikke spise før sent i dag, men nå er jeg veldig sulten! uff..  Sad

Kos deg på trening, så ses vi senere, fint at du henter henne, hun kjeder seg litt stakkar!

Skal nok hjelpe deg med den kaka neste gang Wink Kan du ta med nøtter er du snill? Glemte det  Eating
Min treningslogg:

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,48765.0.html

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #733 : 20. april 2008, 13:41 »
Ser på det som positivt at du ikke gikk opp mer jeg, for da tåler kroppen din slike dager.

Og helt riktig tidspunkt og veie seg forresten, blir nok bra fremover sommeren det her Wink

Ok.. Da tar jeg vektmåling på søndager fremover..  Smiley

Vel, jeg sitter å venter på at klokken skal bli 1500. Er så sulten, tøft etter en dag som i går. Jeg vet jeg i 2300 tiden sa at jeg så frem til å ikke spise før sent i dag, men nå er jeg veldig sulten! uff..  Sad

Kos deg på trening, så ses vi senere, fint at du henter henne, hun kjeder seg litt stakkar!

Skal nok hjelpe deg med den kaka neste gang Wink Kan du ta med nøtter er du snill? Glemte det  Eating

Nuts coming up..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget geir23

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

Sv: Thor, made by Crom
« #734 : 20. april 2008, 13:46 »
hvoror veie seg etter en spise dag, er det ikke bedre og veie seg etter en lav karb dag, i og me at man holder mindre vann da?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!