avstemning
Spørsmål: Klarere jeg 100x2-4 før nytt år?Tongue
Ja, det skal du klare
Nei, du suger og er en pingle
Nesten

Skrevet av Emne: Mr.LittleOne snart frisk:)  (Lest 26074 ganger)

Utlogget Evensen

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 785
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 785

det er den aller beste jobben jeg noen gang har hatt:P ekke mye slitt faktisk;)  passe på å holde matintakket bra og få i meg masse vann og vitaminer og mineraler så går det fint;)
ekke store barnehagen er 17 stk på den avdelinga jeg jobber på så går strålende;)

Fikk bare tat 2 uker av det jeg skal ta det igjen senere det har jeg bestemt meg for men nå er fokuset bygging;)

Deff blir det nok ikke før i 2009 vis jeg kommer i bra form kanskje jeg stiller i noe bare for moro skyld:)

funnet noen på samme høyde da emil Smiley haha.. neira:P slem nå^^
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

                                     
- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           



Loggbok

Bildeprofil

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Jo større man er jo hardere faller man;)

Utlogget jcdy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

  • Født i 88,begynte å trene august 05
der røyk skuldra mine å Sad  da blir det vel bare bøy på oss og mage:P  maybe its a sign?Huh
to be strong or big,thats the question Cheesy

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Skuldra mi ekke vond lengere den hehe men kommer nok til å vente ei uke til før jeg kommer til å trene skuldra igjen

Utlogget jcdy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

  • Født i 88,begynte å trene august 05
Gratulerer med dagen Smurfe gutt Cheesy så hvordan er det å være fanget mellom 18 og 20?  welcome to hell! du kommer ikke inn på 20års steder og vil antagelig synes at 18års steder er kjipe:P
to be strong or big,thats the question Cheesy

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Takker:P tok meg der gitt hehehe... dritt kjett skulle gjerne vært 15 år igjen å gjort om de feilene jeg har gjort etter komfen jeg:P

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

tenkte jeg skulle logge dagnens økt å skrive litt:P kommer ikke til å beggyne å lpgge fast igjen før ting går den rette veien igjen

har som sagt slitti med en del sjukdom og motivsjon de siste 4 mnd egentlig noe som har sørga for dårlig fremgang dsv:(

Har ifra slutten av aprill til nå vært på fylla 2 ganger i uka pluss litt til hehe men slik gikk økta i dag som var overraskende bra faktisk og til å med uten musikk o.O begyner å finne igjen formen at har ikke hat en så bra økt på ei stund faktisk:P å detta etter flere dager med hardfyll haha

Markløft classic: (m/ stopper løfter det samme med magnesium så lenge det er 2ere det er snakk om, men magnesium er ikke noe særlig etter som det ikke er lov der jeg trener)

2x140 kg
2x175 kg
2x185 kg
3x2x195 kg

Vill også takke Lars (ivrig pingle) for et par tips jeg fikk av han ang marken min med smalere grep og fotstilling i classic, det hjalp på bra å holde ryggen rett kjentes det ut som:)

Skråbenk m/ hantler: (trykket etter en fylle kule pleier å kjenes best i press øvelser men jaggu gikk det over raskende greit her i dag også selv om jeg har hat bedre før)

kg per hantel

8x45 kgs
8x47,5 kgs
2x8x50 kgs (ikke veldig fornøyd med dybden på alle repsene)

breie chins eksplosivitet:
2x6

Face pulls
Rotar cuffs

En hånds biceps sleng curl: (klarer faktisk å kjøre med stopp på i bunn uten å slenge med skuldra alt for mye, men venstre slitter jeg virkelig med....i speilet ser det ut som ryggen er ganske stabil)

2x8x45 kgs hantel

da veit jeg i værtfall at jeg er på rett spor igjen mot ny motivasjon:)

haha å enn anna ting vekta var på 69 kg å noe i dag^^ men håper jeg klarer å komme meg opp til en 74 kg igjen for der trivdes jeg bedre selv om jeg hadde mere fett da

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Kjører nesten med kroppsvekten i hantlene  Shocked
Det er helt sykt  Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

hahaXD er nå en stund til det trur jeg vis det noen gang skjer:P stor forskjell på 69 kg og 50:P

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
hahaXD er nå en stund til det trur jeg vis det noen gang skjer:P stor forskjell på 69 kg og 50:P
egentlig ikke. Er over 2/3 av vekta di Shocked
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Tenk litt på hva du sier;) trur nok jeg aldri i verden kommer til å veie 70 kg å løfte 70 kgs hantler i skråbenk, det skjer bare ikke!!!!

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Mr.LittleOne snart frisk:)
« #191 : 01. oktober 2008, 04:23 »
Lenge siden jeg har lagt ifra meg noen ord her men er mye pga en kranglette skulder:( har nå snart blitt ferdig med en kur med voltaren for senebetenelsen. har ikke kjent noe i skuldra på en god stund igjen å har tenkt å begyne å belaste den igjen i en grad;)

Da planen mine er nå er å kjøre et mengde program for å holde skuldra under alt for mye tunge løft.

den perioden med skadde har slengt meg tilbake 1 år.. er lettere en for et år siden og er svakere en for et år siden:( men vill i værtfall prøve å komme meg opp på der jeg var før skadden kom...

som var:

220 i mark (m/ stropper vel å merke, skylder på dårlig grep, små fingre og dårlig stenger) (veide vel en 72 kg her)

Tok 150 i smal benk men ikke noe bra løft i grunn rompeløft da det var en del for tungt den dagen. (veide 70 kg her)

3 reps på 55 kgs hantler i skråbenk (ikke av de dypeste) (veide 70 kg her)

meste jeg har vært opp på i vekt er 75 kg med en midje på 85 cm


Dagens stats: vekt: 66 kg:( midje: 76 cm


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Mr.LittleOne snart frisk:)
« #192 : 01. oktober 2008, 12:52 »
Lykke til med comeback  Cool
Du har jo holdt deg i aktivitet hele veien, så jeg tror det blir en kort vei tilbake  Smiley
Og bøypers blir det vel fort også  Grin
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Mr.LittleOne snart frisk:)
« #193 : 02. oktober 2008, 00:05 »
aktivitet aktivitet hahaXD hjelpt dama på trening^^ har vært veldig opp å ned med øktene ^^ skulle hatt noen til å pressa meg til å trent mye mere bein en det jeg gjør-.-

Utlogget Evensen

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 785
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 785

Sv: Mr.LittleOne snart frisk:)
« #194 : 02. oktober 2008, 00:14 »
aktivitet aktivitet hahaXD hjelpt dama på trening^^ har vært veldig opp å ned med øktene ^^ skulle hatt noen til å pressa meg til å trent mye mere bein en det jeg gjør-.-
skal pushe rei jeg emil!
Alder: 18 år    Høyde: 196 cm     Vekt: 88 kg

                                     
- ML: 155 kg old                    
- BP: 110 kg                         
- KB: 120 kg (?)           



Loggbok

Bildeprofil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!