Skrevet av Emne: Project muscles!  (Lest 3620 ganger)

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Project muscles!
« #15 : 15. november 2011, 21:07 »
Startet for første gang med kreatin idag:) Er meget spent på hvilket utslag det kommer til å gi...!
Håper bare ikke jeg blir for pløsete når jeg går på det...

Er det meningen at det skal smake så crap?
Eller er det stor variasjon blant de forskjellige typene?

kreatin er ganske overrated, du vil nokk helt sikkert merke at du går opp litt i vekt pga musklene trekker til seg mer vann. Men ellers vil du ikke merke så mye forskjell, men det funker. Er bare veldig mange folk som har overlegen tro til kreatin og proteinpulver og lignende Wink

For all del, kjør på. Jeg bruker det jeg og Smiley

bare husk å drikk MYE rent vann, da får du bedre resultater av kreatinet og styrkemessig er det viktig med mye vann

Utlogget skjærviken

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Project muscles!
« #16 : 29. november 2011, 19:12 »
Da er det på tide å legge ut noen bilder igjen, slik at jeg får sett hva som har skjedd siden i sommer  Smiley
Ønsker tilbakemeldinger, helst kritiske slik at jeg ser hva jeg må jobbe med!!


Har lagt på meg drøye 4-4.5 kg siden bildene det sammenlignes med.







PS: Har ikke noe mål om å bli megasvær eller å legge på meg fort. Jeg har god tid, og ønsker å legge på meg litt og litt over en lengre periode! Har et langsiktig mål om å komme meg opp på 86 kg til neste jul (2012), og med ca samme fettprosent som nå..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!