Skrevet av Emne: Maffa`s logg  (Lest 9585 ganger)

Utlogget Maffa90

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Maffa`s logg
« #105 : 30. mai 2008, 12:42 »
Var på benkpress-stevnet i går;

Begynte med 100kg, godkjent 3-0, 102,5kg, godkjent 3-0 så 110kg, undekjent 0-3, klarte det ikke.

Etter stevnet løftet jeg 105kg med lang stopp lett.

Har bare trent med lette vekter i det siste, så viste egentlig ikke helt hvordan jeg lå an med tanke på max-løft. Men har nok 110kg inne og 110kg på 72kgs kroppsvekt (75kgs klassen) er vel bedre en 120kg på 86kgs kroppsvekt (90kgs klassen) som var det jeg maxet sist jeg prøvde.
I`m not that smart, but I can lift heavy things

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 595
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 595

Sv: Maffa`s logg
« #106 : 23. juli 2008, 14:12 »
120 kg på 86 kg kroppsvekt gir en wilks poengsum på 78, mens 110 kg på 72 kg gir en poengsum på 80, uten tvil er dette bedre.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Maffa90

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Maffa`s logg
« #107 : 19. februar 2009, 23:09 »
Lenge siden sist.....

Tok 125kg i benkpress lett på trening i forrige uke. Har skadet korsryggen så kan ikke trene markløft og kan ikke trene tungt på verken knebøy eller sittende roing.

Veier 80kg og fortsatt ikke nådd 170cm.

Skal satse en del på boksing framover men blir nok uansett 3 styrkeøkter i uken. Pleid å trene 4.

Fikk deffet meg helt greit ned til forrige sommer, men godt opp igjenn nå og det er deilig. Med mye boksetrening og litt mer fokus på kosthold forsvinner nok det unødvendige fettet sakte men sikkert.







I`m not that smart, but I can lift heavy things

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?