Skrevet av Emne: Utroskap  (Lest 43860 ganger)

Utlogget aalvs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 301

  • Alt for Norge
Sv: Utroskap
« #45 : 13. desember 2006, 22:49 »
men det er jo fint å se at partneren bryr seg da. at man blir litt sjalu hvis man prater med noen andre å slik. men det er jo en grense.

Må då vel få lov til å preike med kven ein vil vel?

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Utroskap
« #46 : 13. desember 2006, 22:54 »
men det er jo fint å se at partneren bryr seg da. at man blir litt sjalu hvis man prater med noen andre å slik. men det er jo en grense.
Ja fint å se at partneren bryr seg, men som du sier så finnes det en grense. Selv så har jeg mest guttevenner - rett og slett fordi at jeg trvies best ilag med dem.  Hvis man stoler på partneren må man ærligtalt tilate dem å ha venner av motsatt kjønn!
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget aalvs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 301

  • Alt for Norge
Sv: Utroskap
« #47 : 13. desember 2006, 23:00 »
Ja fint å se at partneren bryr seg, men som du sier så finnes det en grense. Selv så har jeg mest guttevenner - rett og slett fordi at jeg trvies best ilag med dem.  Hvis man stoler på partneren må man ærligtalt tilate dem å ha venner av motsatt kjønn!

Akuratt det eg og meinar! Stoler jo ikkje på partneren om du vert sjalu om ein snakkar med andre, samme kven..! Det er no det eg meinar..

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Utroskap
« #48 : 04. januar 2007, 19:58 »
hmm, de fleste kompisene mine har vært utro, etter lange forhold, ene nesten 5år, og en annen med mange jenter som også er i forhold, så har fått intrykk av at det er ganske vanlig, men syns egentlig det er ganske teit jeg da, er man i forhold, så er man det lism. Har selv aldri vært det selv og kommer nok ikke til å være det heller, eier ikke samvittighet til sånt, dessuten, hvis man skal ligge med andre enn dama, så hvorfor ikke dumpe hun og få fri tilgang til å ligge med alle, kan jo umulig være så glad i hun om man gjør noe slikt, så burde vise hun den respekt å si det, så hun kan gjøre det slutt og finne seg noen bedre. Må passe endel på meg selv ovenfor det og, for når noe skjer rundt deg hele tiden så blir det jo på en måte vanlig, nesten som det skulle vært lov, bare fordi alle gjør det, så må stadig fortelle meg selv at det er feil.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Utroskap
« #49 : 04. januar 2007, 22:58 »
Må passe endel på meg selv ovenfor det og, for når noe skjer rundt deg hele tiden så blir det jo på en måte vanlig, nesten som det skulle vært lov, bare fordi alle gjør det, så må stadig fortelle meg selv at det er feil.

I det miljøet jeg er i er finnes det ingen toleranse for slikt. Og jeg holder meg langt unna mennesker som er sånn, det er totalt uakseptabelt for meg og hører hjemme hos mennesker som er langt fra oppegående
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Utroskap
« #50 : 05. januar 2007, 00:01 »
I det miljøet jeg er i er finnes det ingen toleranse for slikt. Og jeg holder meg langt unna mennesker som er sånn, det er totalt uakseptabelt for meg og hører hjemme hos mennesker som er langt fra oppegående

oi det virket jo harskt, kan forstå at du føler det slikt lism, men er nå glad i kompisene selv om de gjør dumme ting som ikke jeg respekterer, så kan nesten ikke "dumpe" de av den grunn, men jo, tar nå avstand fra det jeg da, har også en god kompis i den gjengen jeg vanker med som også har samme mening som meg om at det er feil, det er ganske greit igrunn.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Utroskap
« #51 : 05. januar 2007, 00:04 »
I det miljøet jeg er i er finnes det ingen toleranse for slikt. Og jeg holder meg langt unna mennesker som er sånn, det er totalt uakseptabelt for meg og hører hjemme hos mennesker som er langt fra oppegående


"det miljøet du vanker i" ? Wink Er det du som bestemme reglene for denne homogene gruppen mennesker da eller? Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Utroskap
« #52 : 05. januar 2007, 02:25 »

"det miljøet du vanker i" ? Wink Er det du som bestemme reglene for denne homogene gruppen mennesker da eller? Wink
Skjønner ikke helt hvor det kom fra.
Uansett, jeg takler det svært dårlig og uten å gå mer inn på det - holder meg derfor unna slike mennesker da jeg har NULL toleranse for sånt.
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Julius

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: Utroskap
« #53 : 05. januar 2007, 03:10 »
Utroskap er greit sålenge det ikke går utover andre  woot

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Utroskap
« #54 : 05. januar 2007, 08:48 »
Utroskap er greit sålenge det ikke går utover andre  woot
Hvis ikke utroskap går utover noen kan det ikke kalles utroskap
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Utroskap
« #55 : 05. januar 2007, 08:50 »
Så visst ingen får vite noe som helst, er det ikke utroskap... ? Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Utroskap
« #56 : 05. januar 2007, 10:10 »
altså, det fins jo faktorer som spiller inn i saken, så kan jo ikke se helt svart hvitt på det alltid heller, samme som: drap er feil, men om en har blitt voldtatt av faren sin og holdt fange og mishandlet i mange år, så ville jeg forstått den personen om han/hun drepte faren sin for å komme seg fri. Finnes sikkert noen der ute med en god grunn til å være utro, men altså, det er jo såklart sikkert bare en promille el noe. Jeg leste faktisk et ganske godt eksempel på sol.no her en dag, skal få linket det opp

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Utroskap
« #57 : 05. januar 2007, 10:14 »
Finnes sikkert noen der ute med en god grunn til å være utro
Ja nå ble jeg nysgjerrig
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Utroskap
« #58 : 05. januar 2007, 11:21 »
fant ikke link, men han fortelle hva det handlet om:

det var en kar som var gift med ei, og hun hadde væt utro mot han, mistet følelser for han så hver gang han prøvde seg på hun ga hun bare en kald skulder, hun ville fortsatt være med han av ungenes skyld og de hadde det utrolig bra til vanlig visstnok, men hun hadde gjort det veldig klart at hun ikke var interressert i å ha sex med han. Altså, om han skal leve et liv uten sex fordi kona er fjern i huet syns jeg blir litt feil, så hadde forstått han veldig godt om han var utro, så lenge han har prøvd alt annet, snakke, romantiske aftener osv, men hun var bare ikke interresert i han mer på den måten.

best mulig gjenforklart det, mulig jeg har noe feil, men husker det greit fordi jeg syns veldig synd på karen, tenk deg å bare bli avvist totalt av kjærsten om du så mye som tar på han, kan ikke være noe god følelse det

EDIT: må ikke være så fanatisk, finnes mange sider av samme sak som regel og veldig mange gråsoner der ute, med litt livserfaring burde man være klar over det, burde uansett ikke dømme noen før man har hele storyen lagt ut på bordet, som du gjør

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Utroskap
« #59 : 05. januar 2007, 13:04 »
fant ikke link, men han fortelle hva det handlet om:

det var en kar som var gift med ei, og hun hadde væt utro mot han, mistet følelser for han så hver gang han prøvde seg på hun ga hun bare en kald skulder, hun ville fortsatt være med han av ungenes skyld og de hadde det utrolig bra til vanlig visstnok, men hun hadde gjort det veldig klart at hun ikke var interressert i å ha sex med han. Altså, om han skal leve et liv uten sex fordi kona er fjern i huet syns jeg blir litt feil, så hadde forstått han veldig godt om han var utro, så lenge han har prøvd alt annet, snakke, romantiske aftener osv, men hun var bare ikke interresert i han mer på den måten.

best mulig gjenforklart det, mulig jeg har noe feil, men husker det greit fordi jeg syns veldig synd på karen, tenk deg å bare bli avvist totalt av kjærsten om du så mye som tar på han, kan ikke være noe god følelse det

EDIT: må ikke være så fanatisk, finnes mange sider av samme sak som regel og veldig mange gråsoner der ute, med litt livserfaring burde man være klar over det, burde uansett ikke dømme noen før man har hele storyen lagt ut på bordet, som du gjør

Ingenting rettferdiggjør utroskap i mine øyne. Men jeg dømmer dem ikke av den grunn, jeg tar derimot avstand fra slike mennesker fordi jeg synes det er totalt usmakelig.
Utroskap er ikke svart/hvitt nei, men synes heller ikke historien din gir så godt eksempel. Damen hadde jo mistet følelser for mannen og de var bare sammen på grunn av barna. - dette blir noe annet. Om kona hans knuller andre menn og gir mannen sin en kald skulder, hva faen er vitsen? De kan umulig ha ett fungerende partnerskap uansett.

Det JEG synes er usmakelig er når den ene parten i ett forhold ikke klarer å holde buksene på pga fine damer/menn og fyll - jeg tror fullt og fast på monogami når man er i ett forhold. - HVIS man ikke har blitt enige om noe annet seg imellom.
Noen blir enige om å ha ett åpent forhold når det gjelder det fysiske, andre ikke. Men de fleste orker ikke tanken på en 3. person inni bildet, sjalusien, mangelen på respekt, tillitsbruddet, ikke minst SVIKET.

Skal det være, så skal det faen være!
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!