Skrevet av Emne: Utroskap  (Lest 43861 ganger)

Utlogget 2metern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Sv: Utroskap
« #60 : 05. januar 2007, 14:14 »
Ingenting rettferdiggjør utroskap i mine øyne. Men jeg dømmer dem ikke av den grunn, jeg tar derimot avstand fra slike mennesker fordi jeg synes det er totalt usmakelig.
Utroskap er ikke svart/hvitt nei, men synes heller ikke historien din gir så godt eksempel. Damen hadde jo mistet følelser for mannen og de var bare sammen på grunn av barna. - dette blir noe annet. Om kona hans knuller andre menn og gir mannen sin en kald skulder, hva faen er vitsen? De kan umulig ha ett fungerende partnerskap uansett.

Det JEG synes er usmakelig er når den ene parten i ett forhold ikke klarer å holde buksene på pga fine damer/menn og fyll - jeg tror fullt og fast på monogami når man er i ett forhold. - HVIS man ikke har blitt enige om noe annet seg imellom.
Noen blir enige om å ha ett åpent forhold når det gjelder det fysiske, andre ikke. Men de fleste orker ikke tanken på en 3. person inni bildet, sjalusien, mangelen på respekt, tillitsbruddet, ikke minst SVIKET.

Skal det være, så skal det faen være!

Honnør!
alder 18
høyde 202cm
vekt 106 kg

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Utroskap
« #61 : 05. januar 2007, 18:50 »
Ingenting rettferdiggjør utroskap i mine øyne. Men jeg dømmer dem ikke av den grunn, jeg tar derimot avstand fra slike mennesker fordi jeg synes det er totalt usmakelig.
Utroskap er ikke svart/hvitt nei, men synes heller ikke historien din gir så godt eksempel. Damen hadde jo mistet følelser for mannen og de var bare sammen på grunn av barna. - dette blir noe annet. Om kona hans knuller andre menn og gir mannen sin en kald skulder, hva faen er vitsen? De kan umulig ha ett fungerende partnerskap uansett.

Det JEG synes er usmakelig er når den ene parten i ett forhold ikke klarer å holde buksene på pga fine damer/menn og fyll - jeg tror fullt og fast på monogami når man er i ett forhold. - HVIS man ikke har blitt enige om noe annet seg imellom.
Noen blir enige om å ha ett åpent forhold når det gjelder det fysiske, andre ikke. Men de fleste orker ikke tanken på en 3. person inni bildet, sjalusien, mangelen på respekt, tillitsbruddet, ikke minst SVIKET.

Skal det være, så skal det faen være!

um, altså hvis du tar avstand til mennesker som er utro så dømmer du de jo på en måte til å være dårlige mennesker, slik jeg ser det.
og fatter ikke at du ikke kan forstå eksemplet, ville han virkelig vært en så dårlig person om han lå med ei dame som faktisk viste interresse for han mens hans kone gir så tydelig blaffen?

og det du nevner under, med at man ikke klarer å holde buksene på, det er jeg forsåvidt enig, syns det er direkte dårlig gjort, men en ting jeg ikke tror et sekund på er at du ville ditcha dine beste venner om de faktisk hadde vært utro, greit du kan si du ville gjort det, men om det faktisk hadde skjedd tror jeg nok du ville vært litt mildere

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Utroskap
« #62 : 05. januar 2007, 18:53 »
Alle mennesker kan gjøre feil, så enkelt er det.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Utroskap
« #63 : 05. januar 2007, 18:55 »
Alle mennesker kan gjøre feil, så enkelt er det.. Smiley

den er jeg enig =) man burde kunne tilgi mennesker

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Utroskap
« #64 : 05. januar 2007, 18:58 »
um, altså hvis du tar avstand til mennesker som er utro så dømmer du de jo på en måte til å være dårlige mennesker, slik jeg ser det.
Jeg holder meg unna fordi for meg sier det ganske mye om ett menneske, det er min holdning til generell utroskap.

og fatter ikke at du ikke kan forstå eksemplet, ville han virkelig vært en så dårlig person om han lå med ei dame som faktisk viste interresse for han mens hans kone gir så tydelig blaffen?
Les ordentlig det jeg skrev,

og det du nevner under, med at man ikke klarer å holde buksene på, det er jeg forsåvidt enig, syns det er direkte dårlig gjort, men en ting jeg ikke tror et sekund på er at du ville ditcha dine beste venner om de faktisk hadde vært utro, greit du kan si du ville gjort det, men om det faktisk hadde skjedd tror jeg nok du ville vært litt mildere
Det vet du svært lite om, å uten å si for mye kan jeg faktisk nevne at jeg har vært i en slik situasjon og har mistet en god venn
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Utroskap
« #65 : 05. januar 2007, 19:00 »
den er jeg enig =) man burde kunne tilgi mennesker
Det er menneskelig å feile, det er også veldig individuelt hva man er istand til å tilgi.
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Utroskap
« #66 : 05. januar 2007, 19:04 »
hehe, kan si jeg vet lite om det ja, men kan nesten og si da at jeg ser på deg som en svært dårlig venn, menmen, det er kun min mening. tror heller ikke jeg orker å diskutere mer for kommer tydeligvis ingen feil, hehe, kan si jeg er litt annerledes enn deg, jeg har ikke noe mot at mine venner er utro mot sine kjærster som jeg ikke kjenner, om jeg var god venn med de derimot hadde det vært et stord problem som jeg ikke er sikker på hvordan jeg ville løst, en ting er sikkert hvertfall, ville tatt en veldig alvorlig prat med kompisen som var utro mot hun

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Utroskap
« #67 : 05. januar 2007, 19:05 »
Det er menneskelig å feile, det er også veldig individuelt hva man er istand til å tilgi.

den er jeg enig i da forresten =)

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Utroskap
« #68 : 05. januar 2007, 19:11 »
hehe, kan si jeg vet lite om det ja, men kan nesten og si da at jeg ser på deg som en svært dårlig venn, menmen, det er kun min mening. tror heller ikke jeg orker å diskutere mer for kommer tydeligvis ingen feil, hehe, kan si jeg er litt annerledes enn deg, jeg har ikke noe mot at mine venner er utro mot sine kjærster som jeg ikke kjenner, om jeg var god venn med de derimot hadde det vært et stord problem som jeg ikke er sikker på hvordan jeg ville løst, en ting er sikkert hvertfall, ville tatt en veldig alvorlig prat med kompisen som var utro mot hun
Akkurat det er gidder jeg ikke å diskutere imed at det er personlig. Du vet heller ikke historien så du skal bare klappe igjen om at jeg dømmer når du gjør akkurat det samme mot meg.
Om du finner det greit at dine kompiser eller du selv er utro er akkurat det samme for meg, den dagen du selv blir utsatt for det klarer du kanskje å sette deg inn i den situasjonen. For meg spiller det ingen rolle om jeg kjenner min venns kjæreste eller ikke, det er en prinsippsak.
Men nå kan jeg bare snakke utifra hva jeg mener, du skal så klart få mene hva du vil uten at det er "feil". Men som du sikkert har skjønt, har jeg svært lav toleranse for den type utroskap som jeg nevne sist i innlegget øverst Smiley
 
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Utroskap
« #69 : 05. januar 2007, 19:13 »
Akkurat det er gidder jeg ikke å diskutere imed at det er personlig. Du vet heller ikke historien så du skal bare klappe igjen om at jeg dømmer når du gjør akkurat det samme mot meg.
Om du finner det greit at dine kompiser eller du selv er utro er akkurat det samme for meg, den dagen du selv blir utsatt for det klarer du kanskje å sette deg inn i den situasjonen. For meg spiller det ingen rolle om jeg kjenner min venns kjæreste eller ikke, det er en prinsippsak.
Men nå kan jeg bare snakke utifra hva jeg mener, du skal så klart få mene hva du vil uten at det er "feil". Men som du sikkert har skjønt, har jeg svært lav toleranse for den type utroskap som jeg nevne sist i innlegget øverst Smiley
 


hehe, har blitt utsatt for det, så vet hvordan det er Wink har ikke lest hele, men nå må jeg stikke, for skal ete pizza Cheesy

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Utroskap
« #70 : 05. januar 2007, 19:19 »
Man er som oftest veldig sikkert på alt i ungdomens glade allvitenhet.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Utroskap
« #71 : 05. januar 2007, 20:18 »
Man er som oftest veldig sikkert på alt i ungdomens glade allvitenhet.. Wink
Du og dine flotte innspill
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Utroskap
« #72 : 05. januar 2007, 21:18 »
Man er som oftest veldig sikkert på alt i ungdomens glade allvitenhet.. Wink

Dette sa svigermoren min også, som er en veldig smart kvinne.
Men det betyr ikke at hun nødvendigvis har endret synet sitt på utroskap selv om hun nå har rundet 50, noe er bare riktig å synes, uansett alder eller kunnskap.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Utroskap
« #73 : 05. januar 2007, 21:19 »
Det er vel ingen som påstår at utroskap er bra, men det å påstå at man kaldt, ufølsomt og kynisk kutter alle bånd til en bekjent fordi vedkommende har gjort en feil er noe helt annet enn å påpeke at utroskap er en god ting.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Utroskap
« #74 : 05. januar 2007, 21:34 »
Hvis det er meg du snakker om her er du isåfall veldig god på å vende og vrid på alt jeg sier.
Er jeg for ung til å kunne uttale meg? Eller kanskje meningene mine er for "altvitende"?
 Hvis du virkelig synes det utifra hva jeg skriver så er det trist, for det er absolutt ikke det jeg prøver å formidle.
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!