Skrevet av Emne: Hva liker jenter?  (Lest 91707 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Hva liker jenter?
« #285 : 03. februar 2007, 23:56 »
Fra den geniale filmen "Apocalypto"


I think i died and went to heaven  Spise

Hmmm.... Hiawata? Det var da også en fetisj å ha.
Ikke mange jenter som tenner på bitte, bitte, bitte små langhårede indianergutter tror jeg; men på den annen side ville jeg aldri i verden trodd at heterofile jenter kunne finne på å tenne på "gutta" i Westlife heller.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Hva liker jenter?
« #286 : 03. februar 2007, 23:59 »
Han her i stedet.. Tongue

"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Hva liker jenter?
« #287 : 04. februar 2007, 00:01 »
Hmmm.... Hiawata? Det var da også en fetisj å ha.
Ikke mange jenter som tenner på bitte, bitte, bitte små langhårede indianergutter tror jeg; men på den annen side ville jeg aldri i verden trodd at heterofile jenter kunne finne på å tenne på "gutta" i Westlife heller.
bitte små indianergutter faktisk
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Bypne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Hva liker jenter?
« #288 : 04. februar 2007, 00:28 »
sukk, sukk ok.

utseene er ikke SÅ viktig for det motsatte kjønn. Hvorfor tror dere jenter kan bli forelsket i lave, spinkle, keege gutter?

personlighet, teller mye. Kryper dere for damene og spør hvordan dere skal se ut og følger opp er det helt feil instilling.

De keege gutta er frekke? ja der kan du se.. de er ikke tøffler, derfor! (trenger ikke være frekk, men dere tar poenget)

Jeg er lav, litt over 170, ser relativt grei ut useene messig, men er ikke sterk i det hele tatt.
Jeg har derimot mer draget en de høye sterke gutta på skolen..

Leste bare første siden jeg da;P men leste en av jentene sa at hu ikke ville være mannen i forholdet.  Bare du er mandig, trenger ikke være hercules av den grunn.

Leste også noe med "glimt i øyet" dvs en selvsikker mann, noe man kan se i øyet.

Jeg spurt jenter om MANGE sier de ikke liker for sterke gutter, så en mellomting.
Det viktigste, du er fornøyd me deg selv. Og har sunne vaner..

ps: JENTER BLIR IKKE TILTRUKKET AV SNILLE GUTTER!
det er rett å slett sånn attraksjon fungerer Wink
de er kjedelige, forutsigbare, og helt like de 100andre guttene som prøver seg.

Skill deg ut, humor, får jenta til å føle seg spessiel. Som ole-gutten sier. Spill litt uinterissert. dropp å ring hver dag, jenter, som gutter vil alltid ha det de ikke kan få.

Kan skrive mer hvis noen ønsker, er rett å slett sjarmøren selv som har ankommet forumet !

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Hva liker jenter?
« #289 : 04. februar 2007, 00:37 »
Tonen er vel mer:

"jenter liker MEG, så alle som ikke er 170 høye og spinkle, dere har ikke sjans"..


men men, klokken er 00:28, de fleste på din alder sover nå, så du er unnskyldt.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Bypne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Hva liker jenter?
« #290 : 04. februar 2007, 00:43 »
jaja, wonderboy. Selvsikkerhet og Overlegenhet er to forskjellige ting. Men lykke til..

Serveruler

  • Gjest
Sv: Hva liker jenter?
« #291 : 04. februar 2007, 00:46 »
jenter er like ulike som gutter, jeg har hørt mange gutter si øøø når jeg sier at jeg syns at ei jente er fin eller noe, og omvendt at noen har snakket om ei jente jeg syns er øøø

men noen generelle ting er at jenter vil ikke være samen med gutter som er lavere en seg selv, de liker heller ikke feite gutter, men har som oftest ikke problemer med spinkle gutter av en rar grunn. En annen ting jeg har opplevd er at jenter liker når gutter skrøyter av hvor mange kilo de kan løfte etc, trenger ikke å være så mye nødvendigvis med tanke på at de fleste jenter kan nesten ikke løfte noenting Tongue Det hørres kanskje litt kleint ut men seriøst, ekte kvinnfolk digger det, fikk høre om en jente som ble kåt fordi jeg bar henne på skuldrene og sa at hun var lett Tongue men dette gjelder nok ikke flesteparten av jentene Wink Det er veldig viktig å kunne være både seriøs og en "god lytter" i tilleg til å være morsom og vittig. Ellers er hygene viktig. Bytte t-sjorte hver dag eller oftere, gå på do når du skal snyte deg, langt vekke fra folk (lommetørkle er nasty). Lue og caps er IKKE kult. Dessuten liker jenter langt hår, men bare hvis du klarer å "holde det" kort fint hår er mye bedre en langt ekkelt hår for å si det slik. Så må du tørre å vise at du liker ei jente, ta litt på henne etc er heller ikke gale, det verste som kan skje er at du blir "veninne", da må du nesten bytte skole Wink

en fin regel er: vil du ha et ekte kvinnfolk må du være et ekte mannfolk, vil du ha ei søt fjortis jente må du være en søt fjortis gutt, vil du ha ei veltrent jente må du være veltrent selv etc.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Hva liker jenter?
« #292 : 04. februar 2007, 01:00 »
jaja, wonderboy. Selvsikkerhet og Overlegenhet er to forskjellige ting. Men lykke til..

Ja.. Du burde kanskje gjøre noe med bjelken du har i øyet, den må være ubehagelig.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Hva liker jenter?
« #293 : 04. februar 2007, 01:11 »
jenter liker at vi er noen "good listners"... og må late som vi bryr oss va de snakker om woot

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Hva liker jenter?
« #294 : 04. februar 2007, 04:13 »
Bare du er mandig, trenger ikke være hercules av den grunn.

JO!

Sitat
Jeg spurt jenter om MANGE sier de ikke liker for sterke gutter, så en mellomting.

Det finnes ikke noe som heter "for sterk".





Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Hva liker jenter?
« #295 : 04. februar 2007, 10:07 »
De liker heller ikke feite gutter, men har som oftest ikke problemer med spinkle gutter av en rar grunn.
Tuller du eller? Det er jo helt omvendt
En annen ting jeg har opplevd er at jenter liker når gutter skrøyter av hvor mange kilo de kan løfte etc, trenger ikke å være så mye nødvendigvis med tanke på at de fleste jenter kan nesten ikke løfte noenting Tongue
oh my u got it all wrong
en fin regel er: vil du ha et ekte kvinnfolk må du være et ekte mannfolk, vil du ha ei søt fjortis jente må du være en søt fjortis gutt, vil du ha ei veltrent jente må du være veltrent selv etc.
Hadde det bare vært så enkelt
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Bypne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Hva liker jenter?
« #296 : 04. februar 2007, 11:12 »
du sier noe, men noe det er viktig å få avklart er at

1. jenter liker forskjellige utseene
2. men ALLE liker samme personlighet..

Når du sier en blir kåt for at du løftet henne viser at DU er mannen, og jentene liker det.
En jente i klassen sa hu blei helt våt når hu skumpet borti meg klasket jeg hu på ass`en og la henne ned i bakken og lot hu ligge i gangen.. Tongue

Og du sier jenter ikke liker lave, feite, tynne osv, nok en gang har dette bare noe med førsteinntrykket å gjøre.

Noen liker lave, feite gutter om de skulle ha kjemi osv..

Det eneste jenter IKKE liker, som ALLE kan gjøre noe med er dårlig hygene !
(dvs, bytt ut de slitte skoe dine, dropp capsen, fiks deg på håret. Trenger ikke 2dyre bukser, kjøp heller noe billige klær hvis du har dårlig økonomi. Det viktigste er at du har rene klær hele tiden.)

En venninde av meg sa hu mistet stemningen med en gutt langt ut i en samtale fordi hu så t-skjorta hans var veldig møkkete på siden, og hu tenkte visst bare på det.. heh

Og som Oda sier er det heller omvendt. Jenter liker som regel at guttene er større en dem selv, (eller føler de seg som elefanter Smiley derfor er det bedre med kraftig gutter, en tynne.
Tynne gutter er ikke mandig, og jenter liker at menn er menn!

Så fordi en spinkel keeg har fått en babe på skolen din eller no lignende går dette mer på personlighet. det er Få jenter som liker spinkle gutter med mindre de kompanserer med noe annet mandig, skjegg, mørk stemme osv osv

men nå må jeg på jobb..

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Hva liker jenter?
« #297 : 04. februar 2007, 11:36 »
Sitat
En jente i klassen sa hu blei helt våt når hu skumpet borti meg klasket jeg hu på ass`en og la henne ned i bakken og lot hu ligge i gangen.

Noe sier meg at du er 15 år og bor i grorugddalen.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Hva liker jenter?
« #298 : 04. februar 2007, 14:26 »

En jente i klassen sa hu blei helt våt når hu skumpet borti meg klasket jeg hu på ass`en og la henne ned i bakken og lot hu ligge i gangen.. Tongue


Jeg gjorde sånn (veldig mange ganger om dagen) fra jeg var 13 år til rundt 16 års alder.
Fikk bare hyl, skrik, ørefik og pepperspray i retur jeg, men mye kan ha endret seg siden den gang.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Hva liker jenter?
« #299 : 04. februar 2007, 14:34 »
de liker heller ikke feite gutter, men har som oftest ikke problemer med spinkle gutter av en rar grunn.

Nei for all del. Heller en tjukk gutt enn ei tynn pingle!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!