Skrevet av Emne: Sticky : Spisedag?  (Lest 72725 ganger)

Utlogget Mowo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 76

Sv: Sticky : Spisedag?
« #15 : 01. oktober 2010, 10:45 »
(dette er kanskje en litt gammel post)

Når jeg har hatt "spisedag", så har jeg alltid trent dagen etterpå og jeg synes det alltid har vært tyngre ogdet trene, hva kan være grunnen til det?

Jeg leste jo her at det var vanlig og få mer energi o.l, Men til meg har det vært omvendt.


fin og informativ post Smiley
..

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Sticky : Spisedag?
« #16 : 01. oktober 2010, 11:17 »
En kg karbohydrater blir vel litt overkill på en "vanlig" diett uansett? Synes dette blir litt vel mye overanalysering på detaljnivå. Folk flest som trener klarer vel ikke å holde seg dønn unna karb, og tømme lagrene sine fullstendig for glykogen iløpet av en uke (eller to)?

Utlogget snowy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 63

  • jggfff
Sv: Sticky : Spisedag?
« #17 : 01. juni 2011, 17:24 »
Nyyydelig tråd gleder meg til Lørdag Cheesy...Hadde det ikke vært for at jeg den dagen kan kjøre i meg alt jeg har lyst på til jeg er sprekkferdig så hadde jeg ikke orka  treninga og fingrene av fatet resten av uka..

Utlogget bacmei

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Sticky : Spisedag?
« #18 : 04. desember 2011, 19:22 »
Er en gutt på 18 år som ønsker å slanke bort det lille fettet jeg har på magen, samtidig som jeg går på kaloriunderskudd. Prøvde dette på samme tid i fjor frem til sommeren og oppnådde greit resultat, hovedsaklig pga. jeg trente styrke kun hjemme. Det jeg lurer på er hva som er mer gunstig å ha på skiva på skolen og hjemme. Det jeg pleier å spise er ei skive med egg og kokt skinke og leverpostei på nokså grovt brød. Virker dette greit? Bør jeg supplere med frokostblanding ala kornblandinger som havregryn og havregrøt? Prøver å spise proteinrikt med mye grønsaker og en liten del karbohydrat til middag. På en dag spiser jeg kun når jeg er sulten og avslutter dagen med å ikke spise innen 3 timer før legging. Er det noe jeg bør endre her?
Har hørt at man kan ha en dag der man spiser "hva man vil" For meg høres dette litt veil pga. man får jo tilbake alle kaloriene man slanket vekk. Er enig at man på for. eks. lørdagen kan unne seg litt sjokolade, men ikke noe mer enn det. Hva synes dere om dette?

Så til trening. Har et program der jeg kjører intervall på mandag,styrke på tirsdag, langkjøring på onsdag, styrke på torsdag, og litt fotball på fredag. Trener styrke annen hver helg i tillegg grunnet jobb. Virker dette bra og er det noe jeg bør endre?

Ønsker svar!

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Sticky : Spisedag?
« #19 : 17. juni 2013, 21:24 »
Hei. Tenkte prøve det du skrev over her, ang ligge på 12-16g karbs per kg kroppsvekt på spisedagen ( over 30 timer )
Men vil ligge ut her hva jeg har tenkt så kan de av dere som har peiling fortelle meg om jeg har missforstått helt her..

Treningen fredagen er ferdi ca kl 18.
 Da spises det 2 bananer med en gang

Til måltiden kl 19 spises det 1 boil in bag ris (125g tørr ris ) + 200g havregryn

til kveldsen spises det  200g havregryn + 2 bananer

frokosten kl 07 lørdag spises det; 200g havregryn + 2 bananer

Lunsj 1 kl 10; 1 bb ris + 200g havregryn

Lunsj 2 kl 13 1bb ris + 2 bananer

middag 1 kl 16 1bb ris + 200g havregryn

middag 2 kl 19 1bb ris + 2 bananer

kvelds kl 22 kun cottage cheese

Nå har jeg kun skrevet inn karboene jeg kommer til og bruke vedsidenav kjøtt/grønt.. Det jeg ikke helt vet om er så bra er at kun disse karboene over disse 30 timene gir et næringsinnhold på:

5 405    kcal
159,5   protein
971,1   karbohydrater
74,5   fett
107,4   fiber

5400 kalorier..... vil ikke det ødelegge for all kardioen iløpet av uken som er gått? jeg går ca 30-40 min vær dag men det er ikke i nærheten av så mange kalorier i uken det.

Har kjempe lyst å prøve ut dette men vil ikke ødelegge hele dietten... Ligger nå på 1900 kalorier per dag + en standar spisedag i uken der 1 valgfritt måltid + dessert er lov...

Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!