Skrevet av Emne: Kvinnelig forfall  (Lest 11792 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Kvinnelig forfall
« : 06. desember 2006, 21:20 »
Hvis Vi setter MANNEN med stor M og hår på rygg og fjes som en mannsnorm. Du vet, han som skifter dekk og går på jakt.
Hva er da den kvinnelige ekvivalenten?

Ikke Britney Spears, fyllesvinet, slugga, barnemishandleren og familietaperen.
Ikke Samantha Fox.
Ikke Victoria Beckham, anorexians ansikt utad, kvinnenes michael Jackson.
Ikke Paris Hilton, stupiditet legemliggjort, den patetiske slaggfitta.
Ikke Mariah Carey, nykkedivaen med stoffproblemer og psykiske lidelser ang mass.
Ikke Naomi Cambell, det vandrende apoteket, voldelig og besoffen.

Den fislete, skranglete, beinete guttejenta med null rompe, null fettprosent, null ekte pupp og null i IQ er OGSÅ en direkte trussel mot menneskenes fortsatte enevelde på denne planeten.
Kombinér oppblomstringen av metrosexuelle menn med disse suggene av forfall, radioaktivt avfall, CO2, overfiske og klimaendringer... og vi ser oppskriften på vår egen utslettelse....

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: Kvinnelig forfall
« #1 : 06. desember 2006, 21:21 »
hahahaha Tongue
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
Sv: Kvinnelig forfall
« #2 : 08. desember 2006, 15:45 »
Du, Expedite, jeg tror ikke det blir mye diskusjon ut av denne. Er ikke alle enige der da? Hehehehe..

-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: Kvinnelig forfall
« #3 : 08. desember 2006, 15:48 »
Hahahaha:D Sårt trengt latter etter en "religionsprøve" som skal summere det siste semesteret med "religionsfaget", nemlig Gud, Jesus og Den Heilage Ande.
Støttes av Lånekassen

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Kvinnelig forfall
« #4 : 08. desember 2006, 15:51 »
Kombinér oppblomstringen av metrosexuelle menn

Hehe.. Men det skall ju vara sagt att metrosexualitet (om man med det menar mindre maskulina män..) inte är något nytt:



Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Kvinnelig forfall
« #5 : 08. desember 2006, 18:36 »
Hvis Vi setter MANNEN med stor M og hår på rygg og fjes som en mannsnorm. Du vet, han som skifter dekk og går på jakt.
Hva er da den kvinnelige ekvivalenten?

Ikke Britney Spears, fyllesvinet, slugga, barnemishandleren og familietaperen.
Ikke Samantha Fox.
Ikke Victoria Beckham, anorexians ansikt utad, kvinnenes michael Jackson.
Ikke Paris Hilton, stupiditet legemliggjort, den patetiske slaggfitta.
Ikke Mariah Carey, nykkedivaen med stoffproblemer og psykiske lidelser ang mass.
Ikke Naomi Cambell, det vandrende apoteket, voldelig og besoffen.

Den fislete, skranglete, beinete guttejenta med null rompe, null fettprosent, null ekte pupp og null i IQ er OGSÅ en direkte trussel mot menneskenes fortsatte enevelde på denne planeten.
Kombinér oppblomstringen av metrosexuelle menn med disse suggene av forfall, radioaktivt avfall, CO2, overfiske og klimaendringer... og vi ser oppskriften på vår egen utslettelse....

Redigert for følsomme sjeler.
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Kvinnelig forfall
« #6 : 08. desember 2006, 18:38 »
Nok en "jeg har lest mye av det du har skrevet og det er <sett inn noe negativt her>". Slike blankouttalelser er meningsløst tøvete. Har du ikke noe bedre å komme med enn et dårlig personangrep fordekt som en kritikk av akkurat kritiske poster kan du like gjerne slette kontoen din.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Kvinnelig forfall
« #7 : 08. desember 2006, 18:45 »
Haha, slaggfitte faktisk! Flott beskrivelse av et idiotisk kvinnemenneske! Cheesy

For øvrig tror jeg mannens motstykke (ut ifra din def. av en mann) må være kvinner som Kari Byron. Hun virker som en særdeles oppgående kvinne som har mye å bidra med hva gjelder kunnskap (virker i allefall slik), har en naturlig, fin kropp og er veldig søt. Så nær drømmedama som man kan komme i mine øyne! Smiley



Dette bildet er for øvrig ikke helt representativt for den Kari man pleier å se, men det beviser jo absolutt at dama kan se veldig feminin og pen ut hvis anledningen skulle by seg. For øvrig er hun vanvittig søt og karismatisk når man kan bivåne henne på "skjermen".

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Kvinnelig forfall
« #8 : 08. desember 2006, 18:50 »
Nok en "jeg har lest mye av det du har skrevet og det er <sett inn noe negativt her>". Slike blankouttalelser er meningsløst tøvete. Har du ikke noe bedre å komme med enn et dårlig personangrep fordekt som en kritikk av akkurat kritiske poster kan du like gjerne slette kontoen din.

Det forrige innlegget mitt var skrevet, som jeg prøvde å tydeliggjøre ved å bruke Tongue -smileyen, med en lite seriøs undertone.
En administrator kan gjerne slette innlegget hvis det var så forferdelig. Smiley
Ingen vecka utan deca!

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Kvinnelig forfall
« #9 : 08. desember 2006, 18:51 »
Er det bare jeg som nesten blir homo hver gang jeg ser avataren til beefcake?

Med fare for å virke homo.. Ja Tongue

Edit: Nei.. altså, ja - enig Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Kvinnelig forfall
« #10 : 08. desember 2006, 18:52 »
Er det bare jeg som nesten blir homo hver gang jeg ser avataren til beefcake?

Tja, jeg kjenner ikke det rykker i "kjærleiksstaven" når jeg ser avataren hans...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Kvinnelig forfall
« #11 : 08. desember 2006, 18:56 »
Var det ikke slik en stund at det var sett på som en "bra ting" å gå som bimbo og spille dum.....(avis skriblerier for noen måneder tilbake) Kanskje det er slik det går, om det er nok for enkelte menn..

Husker med latter første gangen jeg traff på ei slik jente. Hun var den mest populære sammen med guttene (seff. bare på grunn av kropp). Men det kan også være litt pga at hun trengte hjelp med absolutt alt. Hva er en volleyball? Hva mener du med å slå ballen over nettet?
God damn, slikt er virkelig til å bli sprø av!!! Håper isåfall, at det er spill, og man har "lurt" nok menn kan stege ut av miniskjørtet og inn i en foretningsdrakt og gjøre noe ut av livet sitt...

Utdøende rase.. Er faktisk noe mer bekymret for dere menn, uavhengig av å sammenligne intelligens. Forsvinner stadig flere gener på y kromosomet.. Kanskje dette er noe vi burde dra inn i metroseksualitet diskusjonen?? hehe Evolusjon vil over tid "kvitte" seg med menn i følge forskningen... Tongue
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Kvinnelig forfall
« #12 : 08. desember 2006, 18:57 »
Er det bare jeg som nesten blir homo hver gang jeg ser avataren til beefcake?

mmmm... Er et veldig flott bilde.. Som alle de andre han har..  biggrin
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Kvinnelig forfall
« #13 : 08. desember 2006, 19:05 »
Var det ikke slik en stund at det var sett på som en "bra ting" å gå som bimbo og spille dum.....(avis skriblerier for noen måneder tilbake) Kanskje det er slik det går, om det er nok for enkelte menn..

Husker med latter første gangen jeg traff på ei slik jente. Hun var den mest populære sammen med guttene (seff. bare på grunn av kropp). Men det kan også være litt pga at hun trengte hjelp med absolutt alt. Hva er en volleyball? Hva mener du med å slå ballen over nettet?
God damn, slikt er virkelig til å bli sprø av!!! Håper isåfall, at det er spill, og man har "lurt" nok menn kan stege ut av miniskjørtet og inn i en foretningsdrakt og gjøre noe ut av livet sitt...

Utdøende rase.. Er faktisk noe mer bekymret for dere menn, uavhengig av å sammenligne intelligens. Forsvinner stadig flere gener på y kromosomet.. Kanskje dette er noe vi burde dra inn i metroseksualitet diskusjonen?? hehe Evolusjon vil over tid "kvitte" seg med menn i følge forskningen... Tongue

Vel, det kan virke som hele menneskeheten er en utdøende rase. Da alle og enhver kan få barn, virker det som en del degenererte personer produserer barn på samlebånd, og forrykker hele balansen. Før var det en naturlig seleksjon da de dummeste og svakeste ble offer for rovdyr, sykdom m.m. men i dagens velferdssamfunn kan man jo overleve selv om man har en IQ på  snaut 70, sosial intelligens på nivå med en bavian og en moral som de fleste hadde skammet seg over...
 
Tongue

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Kvinnelig forfall
« #14 : 08. desember 2006, 19:08 »
Vel, det kan virke som hele menneskeheten er en utdøende rase. Da alle og enhver kan få barn, virker det som en del degenererte personer produserer barn på samlebånd, og forrykker hele balansen. Før var det en naturlig seleksjon da de dummeste og svakeste ble offer for rovdyr, sykdom m.m. men i dagens velferdssamfunn kan man jo overleve selv om man har en IQ på  snaut 70, sosial intelligens på nivå med en bavian og en moral som de fleste hadde skammet seg over...


Ler, er jo kanskje noe i det du sier også.. Er vel slik at mange velger utdanning og karriere fremfor barn også.. Så der gikk de genene..

Men planen min er jo selvfølgelig å samle gode gener til mitt "galforsker prosjekt" en 10-20 år frem i tid Tongue
Become your potential...

*Min profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!