Skrevet av Emne: Kvinnelig forfall  (Lest 11756 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Kvinnelig forfall
« #15 : 08. desember 2006, 19:12 »
Ler, er jo kanskje noe i det du sier også.. Er vel slik at mange velger utdanning og karriere fremfor barn også.. Så der gikk de genene..

Men planen min er jo selvfølgelig å samle gode gener til mitt "galforsker prosjekt" en 10-20 år frem i tid Tongue

Ja, det blir nok bra. Skal du bli den nye Dr. Frankenstein, kanskje? Samle de gode genene fra genier verden over og kombinere dem med genene til verdens beste bodybuildere? En lynende intelligent person med intelligensen Stephen Hawking og kroppen til Sergio Olivia hadde blitt en kombinasjon man vanskelig kunne overgå... Wink

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Kvinnelig forfall
« #16 : 08. desember 2006, 19:14 »
hva med en genmanipulert fyr som har kroppen til hawking, og intelligensen til oivia - ville det blitt like bra ? Wink

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Kvinnelig forfall
« #17 : 08. desember 2006, 19:15 »
hva med en genmanipulert fyr som har kroppen til hawking, og intelligensen til oivia - ville det blitt like bra ? Wink

Nå kjenner ikke jeg til hvor vidt Olivia er en særs intelligent mann eller ei, og jeg skal ikke basere mine antakelser på hans fysiske fremtoning. For øvrig skal det sies at enhver person med kroppen til Hawking ikke er definisjonen på noe "bra". Han er jo knapt nok funksjonsdyktig, og hvis det er slik vi skal ende opp alle mann, kan vi like godt legge opp nå...  :Smiley

EDIT: Han er jo ikke funksjonsdyktig. Er jo avhengig av hjelp til enhver tid...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Kvinnelig forfall
« #18 : 08. desember 2006, 19:18 »
eg tror olivia er intelligent.

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Kvinnelig forfall
« #19 : 08. desember 2006, 19:20 »
Ja, det blir nok bra. Skal du bli den nye Dr. Frankenstein, kanskje? Samle de gode genene fra genier verden over og kombinere dem med genene til verdens beste bodybuildere? En lynende intelligent person med intelligensen Stephen Hawking og kroppen til Sergio Olivia hadde blitt en kombinasjon man vanskelig kunne overgå... Wink

Ler.. det er farlig å gi denne kroppen slike ideer..
Får komme meg i internasjonale farvann, koble meg sammen med den galne italienske forskergruppen og drive litt genetic engineering tror jeg ja. Men trenger nok noen år på dette. Hele genekspresjonen er jo litt komplisert og før man vet hva som skaper det gode genetiske grunnlaget (til stephen hawking og sergio olivia) og hvilke gener det er snakk om kommer jeg ikke langt med bare galskap... Smiley
Become your potential...

*Min profil

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Kvinnelig forfall
« #20 : 08. desember 2006, 19:27 »
et innlegg ut av sammenhengen sakset fra et annet forum

Sitat
Må si oss enig med noe av det du sier, Frøken Larsson, selv om det kanskje ikke er helt etter den røde tråden i temaet. Hos oss gikk vi i den "fella" at jeg (hun) stod for veldig mye (han har alltid kledd seg pent heldigvis, dusjer og skifter alt minst 1 gang pr. dag Smiley.

Dette resulterte i mindre overskudd. Så etter noen runder med kommunikasjon, innså han at han måtte bidra mer i forhold til vasking osv. Dette resulterte i mer overskudd for meg, derav mer lyst til sex og kos, noe som kom han tilgode.

Så tilbake til tråden (og nå er det han som skriver): Etter mange år i tekstilbransjen, har jeg sett mye hva både menn og kvinner gjelder klesstil. Jevnt over er nok mitt intrykk at kvinner er flinkere her. Det er utrolig mange menn som kommer inn og prøver bukser, med hullete sokker og det som verre er. Når vi spør om det skal være med nye sokker, så takker mange av disse nei, sokker har jeg nok av.

Når kvinnen er med, så ender det ofte i en liten "småkrangel", hun sier at nå er det på tide å bytte ut de hullete sokkene dine og de utvaskede trusene dine. Hvorpå han selvsagt føler seg angrepet og må forsvare seg. Dette skjer i min butikk flere ganger om dagen (middels stor tekstilforretning).

I dameavdelingen rapporteres det om færre slike tilfeller, men det forekommer også hos kvinner.

Så vårt inntrykk er nok at flere menn bør ta seg selv i nakken, men du verden, det er mange flotte mannfolk, og de yngre er mye flinkere enn de eldre her i snitt. Det har heldigvis skjedd en positiv utvikling.

Min svigerfar er snart 70 år, han kler seg flott hver dag, han lukter godt og ser godt ut. Han har vært industriarbeider i alle år, men når han kom hjem, var det alltid dusj og på med rent tøy. Slike menn vil Norge ha Smiley
Men vi menn vil også ha kvinner som kler seg pent, og sexy innimellom, men det forplikter Smiley

Håper vi ikke ble for usaklige i vårt første innlegg her Smiley

A&T



spørsmålet blir:

HVA ER GALT MED HULLETE SOKKER, Og HVA ER GALT MED UTVASKEDE UNDERBUKSER?

HVEM DEFINERER HVA SOM ER GALT, OG HVA SOM ER RETT. ER DET SLIK AT SIDEN DAMENE VIL AT VI IKKE SKAL HA HULLETE SOKKER OG UTVASKEDE UNDERBUKSER, SÅ ER DET DE SOM HAR RETT???


Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Kvinnelig forfall
« #21 : 08. desember 2006, 19:35 »
Ler.. det er farlig å gi denne kroppen slike ideer..
Får komme meg i internasjonale farvann, koble meg sammen med den galne italienske forskergruppen og drive litt genetic engineering tror jeg ja. Men trenger nok noen år på dette. Hele genekspresjonen er jo litt komplisert og før man vet hva som skaper det gode genetiske grunnlaget (til stephen hawking og sergio olivia) og hvilke gener det er snakk om kommer jeg ikke langt med bare galskap... Smiley

Jeg er på mange måter ganske glad for at genetikk fortsatt er et felt man ikke så veldig stor innsikt i. Det hadde naturligvis vært flott hvis man kunne finne løsningen på div. sykdommer o.l. ved å få en større innsikt i genene vi er i besittelse av, men som all annen kunnskap kan også dette misbrukes.

Men skal bli artig å følge dine krumspring i årene som kommer. Hvis jeg hører om en gal, kvinnelig forsker som eksprimenterer med organer fra Kina i et skummelt slott et sted i Arkhangelsk skal jeg skjenke deg en tanke, og ønske deg et fortsatt fint år. Tongue

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Kvinnelig forfall
« #22 : 08. desember 2006, 19:46 »
Jeg er på mange måter ganske glad for at genetikk fortsatt er et felt man ikke så veldig stor innsikt i. Det hadde naturligvis vært flott hvis man kunne finne løsningen på div. sykdommer o.l. ved å få en større innsikt i genene vi er i besittelse av, men som all annen kunnskap kan også dette misbrukes.

Men skal bli artig å følge dine krumspring i årene som kommer. Hvis jeg hører om en gal, kvinnelig forsker som eksprimenterer med organer fra Kina i et skummelt slott et sted i Arkhangelsk skal jeg skjenke deg en tanke, og ønske deg et fortsatt fint år. Tongue

Ler.. Likte den:)

Skjer utrolig mye innenfor dette området.. Og som bioinformatikere lager bedre programmer til å nyttigjøre den store mengden informasjon, blir det også letter å løse genomets mange gåter.. F.eks ser har man brukt hunder til komparative analyser for å forske og finne gener (og mutasjonene) som forårsaker en del av de vanlige mendelske sykdommer i mennesker.. Hunder har jo en miljø og adferds link med mennesker også, fordi man i rundt 10000 år (eller kanskje lengre har avlet frem hunder med gitte egenskaper).. Men nå bærer jeg vel utover temaet som egentlig er satt opp her... ...  blush  jaja, nok fra meg om dette!!!
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Kvinnelig forfall
« #23 : 08. desember 2006, 19:48 »
Ler.. Likte den:)

Skjer utrolig mye innenfor dette området.. Og som bioinformatikere lager bedre programmer til å nyttigjøre den store mengden informasjon, blir det også letter å løse genomets mange gåter.. F.eks ser har man brukt hunder til komparative analyser for å forske og finne gener (og mutasjonene) som forårsaker en del av de vanlige mendelske sykdommer i mennesker.. Hunder har jo en miljø og adferds link med mennesker også, fordi man i rundt 10000 år (eller kanskje lengre har avlet frem hunder med gitte egenskaper).. Men nå bærer jeg vel utover temaet som egentlig er satt opp her... ...  blush  jaja, nok fra meg om dette!!!

Vel, så og si alle trådene her på forumet ender opp i noen gigantiske digresjoner, og da jeg syns det du skriver er interessant og kan lære meg ting jeg ikke hadde kjennskap til fra før, syns jeg ikke det gjør så mye. Hva trådstarter mener er naturligvis noe annet, men da får moderatorene slette uønskede innlegg. Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Kvinnelig forfall
« #24 : 08. desember 2006, 21:06 »
Sånn for å videreføre "smart-men-pen"-greia di;



Smart rofl

Pen Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: Kvinnelig forfall
« #25 : 08. desember 2006, 23:44 »
Hvis Vi setter MANNEN med stor M og hår på rygg og fjes som en mannsnorm. Du vet, han som skifter dekk og går på jakt.
Hva er da den kvinnelige ekvivalenten?

Ikke Britney Spears, fyllesvinet, slugga, barnemishandleren og familietaperen.
Ikke Samantha Fox.
Ikke Victoria Beckham, anorexians ansikt utad, kvinnenes michael Jackson.
Ikke Paris Hilton, stupiditet legemliggjort, den patetiske slaggfitta.
Ikke Mariah Carey, nykkedivaen med stoffproblemer og psykiske lidelser ang mass.
Ikke Naomi Cambell, det vandrende apoteket, voldelig og besoffen.

Den fislete, skranglete, beinete guttejenta med null rompe, null fettprosent, null ekte pupp og null i IQ er OGSÅ en direkte trussel mot menneskenes fortsatte enevelde på denne planeten.
Kombinér oppblomstringen av metrosexuelle menn med disse suggene av forfall, radioaktivt avfall, CO2, overfiske og klimaendringer... og vi ser oppskriften på vår egen utslettelse....

Tja...ei real styrke/vekt/strongwomandame....
Blenda!

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Kvinnelig forfall
« #26 : 09. desember 2006, 04:33 »
Når i helvete ble de to der smarte cinemarksizm?
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Kvinnelig forfall
« #27 : 09. desember 2006, 11:21 »
Smart rofl

Pen Huh

Når i helvete ble de to der smarte cinemarksizm?

Dere vet det er ren provokasjon? Han hadde bare ikke baller nok til å poste bilde av Fru Halvorsen..  rofl
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Kvinnelig forfall
« #28 : 09. desember 2006, 12:44 »
Inga Marte skremmer meg faktisk. Hun kommer med så djevelsk mye tomprat.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Kvinnelig forfall
« #29 : 09. desember 2006, 14:23 »


Smart og pen?  :Smiley

Et 5x5 samt geriljakardio, og dama hadde oppfyllt begge kriteriene du lister opp.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!