Skrevet av Emne: Steroider farlige?  (Lest 31820 ganger)

Utlogget Determined

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 731
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 731

Sv: Steroider farlige?
« #45 : 07. februar 2007, 02:02 »


mens garasjebolere som er sterk i benk, biceps og som har gullkjeder og som liker å lage bråk på byen ikke fortjener respekt!



Amen!  Tongue

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Steroider farlige?
« #46 : 07. februar 2007, 03:36 »
MilkyArms:

Vel, du kan ha din mening. Hvilket jeg vet er at folk som trener rent fortjener respekt, mens garasjebolere som er sterk i benk, biceps og som har gullkjeder og som liker å lage bråk på byen ikke fortjener respekt!

EOD.
For det første er folk som lager bråk på byen noen idioter uansett om dem har alkohol, hyppere, steroider eller mors kjøttkaker i kroppen. For det andre skjønner jeg godt at du ikke liker å gi cred til folk som er sterke i benk og biceps, er jo et flust av jenter som benkpresser langt mere enn deg.
For det tredje er vel det du snakker om mer stereotypen på en boler enn noe annet. Sånn folk tror at alle som bruker steroider er. Skulle tro at en kar som deg som er såpass inne i treningskulturen kjente _mange_ folk som brukte steroider, og at du derfor visste at ikke de fleste som bruker det er sånn.
Tror fortsatt ikke du tok helt poenget. Les igjennom hva Lars Helge skrev til deg, så skjønner du litt mer hva jeg vil inn på. Synes han hadde en veldig bra svarpost til deg.

Jeg er mer imponert av Svend Karlsen og Jostein Ødegården enn deg, uansett hvor rein du er. Folk fortjener ikke respekt med mindre dem har oppnådd noe spesielt, det kan jeg ikke se at du har gjort, verken når det gjelder løft eller smarte innlegg.

At du viser at du er en sneversynt og forhåndsdømmende idiot for hele forumet bryr ikke meg så altfor mye, men da kan du ikke regne med at folk skal respektere deg som du virker til å være så opptatt av.

(Btw, forstår ikke helt "garasjeboler"uttrykket ditt. Er ikke det meste av dopingen faktisk i vanlige treningssentre? Sånn er det ihvertfall her jeg bor.)
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Steroider farlige?
« #47 : 07. februar 2007, 19:20 »
Honnør Danny!

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Steroider farlige?
« #49 : 07. februar 2007, 23:05 »

Hehe, merkelig hva forskere sier for å komme i media. Rart at de forsker på noe de ikke har satt seg inn i bruken av, bare eventuelle problemstillinger... Går jo ganske klart frem at han ikke tar med pct i betraktningen og heller ikke den "naturlige" avvenningen som skjer pga stoffenes halveringstid.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Steroider farlige?
« #50 : 07. februar 2007, 23:16 »
For det første er folk som lager bråk på byen noen idioter uansett om dem har alkohol, hyppere, steroider eller mors kjøttkaker i kroppen. For det andre skjønner jeg godt at du ikke liker å gi cred til folk som er sterke i benk og biceps, er jo et flust av jenter som benkpresser langt mere enn deg.
For det tredje er vel det du snakker om mer stereotypen på en boler enn noe annet. Sånn folk tror at alle som bruker steroider er. Skulle tro at en kar som deg som er såpass inne i treningskulturen kjente _mange_ folk som brukte steroider, og at du derfor visste at ikke de fleste som bruker det er sånn.
Tror fortsatt ikke du tok helt poenget. Les igjennom hva Lars Helge skrev til deg, så skjønner du litt mer hva jeg vil inn på. Synes han hadde en veldig bra svarpost til deg.

Jeg er mer imponert av Svend Karlsen og Jostein Ødegården enn deg, uansett hvor rein du er. Folk fortjener ikke respekt med mindre dem har oppnådd noe spesielt, det kan jeg ikke se at du har gjort, verken når det gjelder løft eller smarte innlegg.

At du viser at du er en sneversynt og forhåndsdømmende idiot for hele forumet bryr ikke meg så altfor mye, men da kan du ikke regne med at folk skal respektere deg som du virker til å være så opptatt av.

(Btw, forstår ikke helt "garasjeboler"uttrykket ditt. Er ikke det meste av dopingen faktisk i vanlige treningssentre? Sånn er det ihvertfall her jeg bor.)

*gjesp*

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Steroider farlige?
« #51 : 09. februar 2007, 12:28 »
Tom for argumenter Stallgutt ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Steroider farlige?
« #52 : 09. februar 2007, 13:06 »
Jeg er mer imponert av Svend Karlsen og Jostein Ødegården enn deg, uansett hvor rein du er. Folk fortjener ikke respekt med mindre dem har oppnådd noe spesielt, det kan jeg ikke se at du har gjort, verken når det gjelder løft eller smarte innlegg.
Det der tror jeg må være det dummeste jeg har hørt! Når faen begynte man å sette seg mål og sammenligne seg utifra hva andre klarer, særlig de som ikke engang trener reint?
Man setter seg personlige, realistiske mål og klarer man dem, ja det er respekt!
Det stallion har utrettet personlig er faktisk jævlig imponerende! All respekt til deg Per, og til de andre som klarer å nå sine egne mål!
Stallion bidrar også med mye bra til forumet

(Btw, forstår ikke helt "garasjeboler"uttrykket ditt. Er ikke det meste av dopingen faktisk i vanlige treningssentre? Sånn er det ihvertfall her jeg bor.)
Jeg tror de fleste skjønte at denne ikke var ment til de som er aktive utøvere, jeg tror de fleste har hørt dette uttrykket og jeg tviler på at noen synes det står noe særlig respekt til dem!
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Steroider farlige?
« #53 : 09. februar 2007, 13:08 »
Jeg tror du misforstod hele innlegget hans Oda. Smiley

Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Steroider farlige?
« #54 : 09. februar 2007, 13:14 »
Jeg er mer imponert av Svend Karlsen og Jostein Ødegården enn deg, uansett hvor rein du er. Folk fortjener ikke respekt med mindre dem har oppnådd noe spesielt, det kan jeg ikke se at du har gjort, verken når det gjelder løft eller smarte innlegg.
Jaha? Hva har jeg misforstått?
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Steroider farlige?
« #55 : 09. februar 2007, 13:16 »
Nei, du må gjerne dra en liten del ut av et enkelt innlegg fra én enkelt debatant fra en helt debatt  - men da ser du ikke helheten i det.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Steroider farlige?
« #56 : 09. februar 2007, 13:23 »
Personangrep på den måten kan fint trekkes ut og settes spørsmål ved!
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Steroider farlige?
« #57 : 09. februar 2007, 13:35 »
Nå gikk jo stallion først til angrep på AAS-misbrukere, og antydet at det ikke stod respekt av prestasjonene til en dopet person. Danny har helt rett i at respekt er noe en gjør seg fortjent til ved å prestere utenom det vanlige, hvilket svært mange AAS-misbrukere gjør i langt større grad enn stallion, uansett hvor ren han måtte være.

Videre er det litt slående at stallion rakker ned på benkspesialister, når benkpress er hans desidert dårligste øvelse...

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Steroider farlige?
« #58 : 10. februar 2007, 03:02 »
Jeg synes hvertfall ikke det står noe mer respekt av en som bruker aas for å nå sine mål, enn en som trener reint og klarer sine realistiske mål, selvom tallene ikke er like "imponerende"
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

Sv: Steroider farlige?
« #59 : 10. februar 2007, 03:12 »
Jeg synes hvertfall ikke det står noe mer respekt av en som bruker aas for å nå sine mål, enn en som trener reint og klarer sine realistiske mål, selvom tallene ikke er like "imponerende"

Det er en fair vurdering.
Uansett hva man måtte mene om doping er det en kjensgjerning at blant de som konkurrerer i kroppsbygging, så er 95% av deltakerne "juiced to the gills". Å tro at man kan stille i konkurranse med minimal fettprosent og virkelig stor muskelmasse uten disse hjelpemidlene er naivt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!