Skrevet av Emne: Vanskelig!! =(  (Lest 975 ganger)

Utlogget SenõritaPjuus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Vanskelig!! =(
« : 27. desember 2006, 21:12 »
Åh, er så vanskelig. Spiser aldri godis eller kaker, fet mat osv. Blir heller aldri fristet av dette. Men nå i julen har jeg blitt det.! Julaften trøkket jeg i meg alt jeg kom over, og er drit redd for å bli en skikkelig over/tvangsspiser. Har spist litt julemat i dag, og is til dessert (Var i juleselskap) Jeg dro før kaffen og kakene. Men merker nå at jeg har SÅÅ lyst på marsipan, litt sjokolade og kanskje noen pepperkaker.. men tørr ikke spise det. Er så redd for å legge på meg! Føler at lårene mine er ENORME.
Har bare spist usunt 2 ganger i julen(julaften, og idag)  what

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: Vanskelig!! =(
« #1 : 27. desember 2006, 21:15 »
Spis mat med lav GI, det hjelper godt på søtsuget:)
Ellers er det vel ikke noe uvanlig at man får en usedvanlig trang til og trøkke i seg usunne matvarer i juletider. Du kommer garantert på bedringens vei på nyåret Wink

Du kan vel og ta deg en liten gå/joggetur for så og gefle litt godsaker. Da forvirrer du samvittigheten, funker hver gang på meg:)
Støttes av Lånekassen

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Vanskelig!! =(
« #2 : 27. desember 2006, 21:17 »
Åh, er så vanskelig. Spiser aldri godis eller kaker, fet mat osv. Blir heller aldri fristet av dette. Men nå i julen har jeg blitt det.! Julaften trøkket jeg i meg alt jeg kom over, og er drit redd for å bli en skikkelig over/tvangsspiser. Har spist litt julemat i dag, og is til dessert (Var i juleselskap) Jeg dro før kaffen og kakene. Men merker nå at jeg har SÅÅ lyst på marsipan, litt sjokolade og kanskje noen pepperkaker.. men tørr ikke spise det. Er så redd for å legge på meg! Føler at lårene mine er ENORME.
Har bare spist usunt 2 ganger i julen(julaften, og idag)  what

For all del, spis nå det du orker du.
Har ingenting å si om du gjør dette litt i julen, så om du legger på deg 1 kg? Får fort av den kg`en igjen etter jul alikevel, når du spiser normalt igjen!

Da renner den kgen rett av, tenk heller på å nyte livet du.
Blir for gale om du ikke kan spise litt snask i julen Wink

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Vanskelig!! =(
« #3 : 27. desember 2006, 21:17 »
Grunnen til at lårene dine er enorme er at du har trent dem vettu. Trente ben ser vanligvis større ut enn ikke-trente-ben, forskjellen er at de er spekka med større muskler enn vanlig, og det er jo bare velstanden. Ikke vær redd for å kose deg litt, dette fortjener alle. Det virker jo som at du har kontrollen ellers, og det er bra!
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Vanskelig!! =(
« #4 : 27. desember 2006, 21:21 »
Det du spiser mellom julaften og nyttår har ikke noe å si. Det er det du spiser mellom nyttår og jul som har noe å si!

Bare kos deg i jula. Kostholdet mitt består for det meste av sjokolade nå i jula Smiley Det er digg!
sterk,blid og ronkefri

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Vanskelig!! =(
« #5 : 27. desember 2006, 21:22 »
Det du spiser mellom julaften og nyttår har ikke noe å si. Det er det du spiser mellom nyttår og jul som har noe å si!

Bare kos deg i jula. Kostholdet mitt består for det meste av sjokolade nå i jula Smiley Det er digg!


Sant å sant Wink

Men litt proteinrike måltider må man pushe inn, skal ikke komme på trening etter nyåret, å være i totalt uform heller Wink

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Vanskelig!! =(
« #6 : 27. desember 2006, 21:33 »
Åh, er så vanskelig. Spiser aldri godis eller kaker, fet mat osv. Blir heller aldri fristet av dette. Men nå i julen har jeg blitt det.! Julaften trøkket jeg i meg alt jeg kom over, og er drit redd for å bli en skikkelig over/tvangsspiser. Har spist litt julemat i dag, og is til dessert (Var i juleselskap) Jeg dro før kaffen og kakene. Men merker nå at jeg har SÅÅ lyst på marsipan, litt sjokolade og kanskje noen pepperkaker.. men tørr ikke spise det. Er så redd for å legge på meg! Føler at lårene mine er ENORME.
Har bare spist usunt 2 ganger i julen(julaften, og idag)  what

Kanskje det er nettopp fordi du aldri spiser det ellers du får lyst på det nå? Syns ikke det blir rett å nekte seg selv alltid å spise det man vil. Av og til må man la seg sjøl spise hva i pokker man vil, så lenge som man kommer tilbake til rett kosthold kort tid etter.
Du trenger virkelig ikke være redd for å legge på deg. For ut i fra de bildene du har lagt ut, så skader det ikke om du får et par tre ekstra kg på kroppen med fett. Det første du må gjøre er å faktisk godkjenne kroppen din sjøl sånn som den er. Jeg veit det er lettere sagt enn gjort, men det er noe man må gå inn i seg sjøl for å gjøre. Det kan ta lang tid, men det er verdt det når man oppnår det.

Utlogget speediie

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

Sv: Vanskelig!! =(
« #7 : 28. desember 2006, 02:03 »
Æ hadde akkuart samme innstilling som dæ når æ spiste snacks :s Det e jæævli. Men d e jo JUUUUL. nyyyt den, mens den e Smiley
De fleste viktige ting i verden er gjennomført av personer som har fortsatt å prøve selv når det har sett ut som om alt håp har vært ute.

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Sv: Vanskelig!! =(
« #8 : 29. desember 2006, 00:20 »
Åh, er så vanskelig. Spiser aldri godis eller kaker, fet mat osv. Blir heller aldri fristet av dette. Men nå i julen har jeg blitt det.! Julaften trøkket jeg i meg alt jeg kom over, og er drit redd for å bli en skikkelig over/tvangsspiser. Har spist litt julemat i dag, og is til dessert (Var i juleselskap) Jeg dro før kaffen og kakene. Men merker nå at jeg har SÅÅ lyst på marsipan, litt sjokolade og kanskje noen pepperkaker.. men tørr ikke spise det. Er så redd for å legge på meg! Føler at lårene mine er ENORME.
Har bare spist usunt 2 ganger i julen(julaften, og idag)  what

Mitt eneste råd er at du oppsøker profesjonell hjelp. Med et så anstrengt forhold til mat og angst for å legge på seg (det er lov til å kose seg av og til og nyte julematen!) så bør du få noen som har god peiling på dette til å hjelpe deg.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget PushIt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 136

Sv: Vanskelig!! =(
« #9 : 29. desember 2006, 02:04 »
Spiiiiiiiiiiiiiiiiis god mat i jula vel!
Kommer lett tilbake til gode rutiner etter nyttår.


Utlogget Treneral

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 964
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 964

  • Yeeeeees!
Sv: Vanskelig!! =(
« #10 : 29. desember 2006, 14:01 »
tror det var nettopp derfor noen fant opp nyttårs-løfter Smiley
er det jul så er det jul, lov å kose seg litt ekstra Tongue
It's a lifestyle.

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=49679.0"
>Min treningslogg [/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!