Skrevet av Emne: Hvem har tidenes døveste jobb??  (Lest 8078 ganger)

Utlogget anabol

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Hvem har tidenes døveste jobb??
« #45 : 20. juli 2007, 19:02 »
Toppen av "døv" jobb var vel egentlig i utenlandstjeneste i militæret. Sitte i skjult op i dagesvis for å observere ingenting..

Hvorfor i huleste meldte du deg til utenlandstjeneste da? Hvis du først melder deg til utenlandstjeneste bør du være villig til å gjøre det som skal gjøres, uten å en gang tenke over at det du gjør er "kjedelig". Personlig syns jeg at utenlandstjeneste er et ærefullt oppdrag som ingen skal rakke ned på. Det er frivillig, og du har god lønn.
"I do not feel obliged to believe that the same God who endowed us with sense, reason, and intellect, had intended for us to forgo their use."
-Galileo Galilei

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: Hvem har tidenes døveste jobb??
« #46 : 20. juli 2007, 19:16 »
Hvorfor i huleste meldte du deg til utenlandstjeneste da? Hvis du først melder deg til utenlandstjeneste bør du være villig til å gjøre det som skal gjøres, uten å en gang tenke over at det du gjør er "kjedelig". Personlig syns jeg at utenlandstjeneste er et ærefullt oppdrag som ingen skal rakke ned på. Det er frivillig, og du har god lønn.

Nysgjerrighet var vel den største og viktigste faktoren til at jeg dro ut, men lønna hadde heller ikke noe å si.. Villig til å gjøre det som skulle gjøres var jeg også, men det er vel likevel tillat å kunne si at mye av tiden var"kjedelig"?
Det er ikke snakk om å rakke ned på noe som helst, men heller være ærlig å si hvordan jeg opplevde tiden ute..
Må nesten presisere at det var mye positivt med oppdraget også, uten at jeg skal bruke plass her for å utdype det videre..

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hvem har tidenes døveste jobb??
« #47 : 20. juli 2007, 20:01 »
Beklager Warlock, var selvsagt ikke DEG jeg mente Smiley

Bedre nå? Wink
Heheh biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Gymsokk

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 102

Sv: Hvem har tidenes døveste jobb??
« #48 : 20. juli 2007, 20:03 »
Jeg jobba med å slipe rust av 1000 lodd i sommer, for deretter å lage hull i de. Fikk krum rygg, pusteproblemer og ble dødsliten av å borre tusenvis av hull gjennom tjukke lodd. I ettertid har jeg fått hørt at jeg fikk den verste jobben av 74 sommervikarer.. så var ikke så heldig der nei. Desutten var lønna både mongo og døv!

Hahahaha lo så jeg trilla av den siste setninga!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!