Skrevet av Emne: hva er hun egentlig ute etter?  (Lest 9998 ganger)

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #30 : 03. januar 2007, 22:04 »
Har du tenkt på at frøkna sitter og er like usikker som deg selv? Det er bare en måte å finne ut av dette og det er å ta initiativ selv... Da slipper du å gruble på saken og kanskje møte henne igjen senere og angre på at du ikke gjorde noe... Kanskje hun til og med blir positivt overrasket og liker at du tar mer initiativ. Mange jenter liker oppmerksomhet og litt oppvartning.
Føler meg litt som ekteskapsformidler her- he,he....

Huff- det er lenge siden man var på dette stadiet i livet...

hehe, hvis u hadde lest, hun vet jeg er forelsket i hun, for jeg har sagt det, og har spurt hun om å finne på noe til helgen, men hun som ikke har svart meg, altså, trokke det fins personer så usikre at de ikke tør svare ja om du spør om å finne på noe med de, kan ikke akkurat bare si: jeg vil finne på noe med deg på lørdag, møt meg på togstasjonen kl halv 1

Utlogget banjo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #31 : 03. januar 2007, 23:17 »
så pratet jeg med hun på msn på kvelden, hun skullle vist ikke noe til helgen, men skulle ønske hun hadde planer, ikke jeg hel når hun spurte, så ble det sånn ockvard silence opplegg, så pratet vi litt ås før hun sku gå skrev jeg at hun fikk bare sende en mld hvis hun ville finne på noe i

Misforstå meg rett- det er her jeg mener du skulle tatt tak..

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #32 : 03. januar 2007, 23:58 »
så pratet jeg med hun på msn på kvelden, hun skullle vist ikke noe til helgen, men skulle ønske hun hadde planer, ikke jeg hel når hun spurte, så ble det sånn ockvard silence opplegg, så pratet vi litt ås før hun sku gå skrev jeg at hun fikk bare sende en mld hvis hun ville finne på noe i

Misforstå meg rett- det er her jeg mener du skulle tatt tak..

yeye, er klar over det du Wink men sa det nå til hu senere før hu logga hvertfall.

altså: gjort er gjort, blir for dumt å henge seg opp i det

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #33 : 04. januar 2007, 19:44 »
man tok initiativ, hehe, for når jeg tenkte etter har hun startet samtale med meg 4 siste gangen vi har pratet sammen egentlig, så ja, sendte hu en mld, også tasta vi litt, så fant vi ut av ting, også prata jeg med kompiser og fant ut at det bare var jeg som var litt rar, også trengte visst hun litt tid på seg, men var interresert i å bli bedre kjent med meg og se hva som skjedde, så man får se, hehe. men kompis hjalp mye, smart fyr Tongue

Utlogget Mathew

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 278

Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #34 : 06. januar 2007, 00:55 »
spør om hun vil bli med hjem på kuk og kaffe
Ikke lytt til rådene til onakosano.

Du skal være deg selv! Bedre om hun liker deg for den du er, en at du oppfører deg selvsikker og "sjef...

og ditt råd var bedre enn onakosano?? Tongue

til sjulven
-nå må du la hun lede litt ann siden du fikk "trenger tid-kortet" mot deg, ellers flott fremgang og små hint om hvordan dine tanker/følelser mot henne utvikler seg skader nokk ikke .. (min erfaring..)

Lykke til med noname chika :Smiley

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #35 : 06. januar 2007, 04:10 »
hehe, jo fungerer litt bedre nå tror jeg, ble vekt tidlig i dag av mld fra hun og hun har sendt en del i hele dag igrunn, hehe, spurte om det funket om hun kom på besøk neste helg hvis hun ikke jobbet og, så føler at det går litt den rette vei, dessuten klart å safe meg litt mot at hun skulle kuttet meg ut, så ville ikke tatt så veldig tungt på det nå som for et par dager siden, har tatt mye tankegang og spekulering for å komme hit, men føler meg tryggere nå, så nå er det all hony and roses på en måte Tongue menmen, mulig jeg driter meg ut litt igjen, om det skjer så får jeg bare spørra og mase i denne tråden så går det vel Cheesy
takk takk for inlegg fra alle innlegg, og til oda som var den første til å komme med svar og i tilegg kom med noen fine råd =)

Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #36 : 09. februar 2007, 21:52 »
ikke for å rippe opp i gamle ting, dersom det har gått skjeis.. men lurte bare på hvordan det har gått de siste ukene? fikk selv "trenger litt tid"-greia, for ca 7 uker siden.. driver fremdeler og går fram og tilbake, noe som ikke er spesielt trivelig.. menmen, ting går som det går Wink hadde bare vært tirvelig å høre om det ordnet seg for deg..`?
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #37 : 10. februar 2007, 05:33 »
huhu, nå har jeg netopp kommet hjem fra fyll og morro da men Tongue hmmm, ikke kommet så mye lengre igrunn, man har nå det problemet at det faktisk tar meg 2,5timer hver vei å dra og besøke hun, tror det setter en stopper selv om hun ikke nevner det, men noe hun gjør er å stresse meg noe jævlig på å bli ferdig med lappen, hvis jeg kjører så tar det meg nemlig bare 45min el noe samme strekning fordi jeg slipper mange omveier osv, og det er ikke så gæli igrunn, så satser på at jeg får litt fart på ting om jeg får lappen, hehe, men kontakten er nå der fortsatt osv osv da =] jenta er fantastisk Cheesy men ja, går litt for tregt for min del egentlig, får sjå hva som skjer når man får bedre muligheter til å treffes osv, for tror det kunne vært en liten booster igrunn, men jenta vil jeg ha hvertfall =) bare spørs fortsatt om hun vil ha meg :S men jeg har hvertfall lagt inn alle korta og satser fullt på hu så, yeh...... man får se Huh

EDIT: tidsgreia suger litt, lev livet og tenk at det ikke er så langt mener heller jeg, sier ikke at man skal bli sammen med noen bare man støtter på dem på byen, men om man blir greit kjent med en person, liker personligheten og attraksjonen er der, så hvorfor ikke prøve med et forhold lism?

Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #38 : 10. februar 2007, 13:52 »
var ikke meningen å ødelegge en god kveld, var bare litt nyskjerrig.. håper ting fikser seg for seg.. er alltid trivelig om ting går rette veien.. ja, tidsgreia suger.. forholdet har var i ca 4-5 måneder, så det er litt kjipern med pause nå.. får bare se hva som skjer Wink
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #39 : 10. februar 2007, 13:54 »
Jenter er ute etter pengene dine, alltid.. Sad
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Great

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 948
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 948

  • -Rest When You're Dead!
Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #40 : 10. februar 2007, 13:59 »
haha.. har ikke selv opplevd at hun har spurt etter noe som helst, men regner med det kommer vel det og! Tongue
- Tren hardt, spis mye!
     Weightlifter3       Food

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #41 : 10. februar 2007, 17:34 »
Jenter er ute etter pengene dine, alltid.. Sad

Jenter er ute etter ting de kan få lett - med andre ord Thyve så er du lettlurt... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #42 : 10. februar 2007, 18:45 »
var ikke meningen å ødelegge en god kveld, var bare litt nyskjerrig.. håper ting fikser seg for seg.. er alltid trivelig om ting går rette veien.. ja, tidsgreia suger.. forholdet har var i ca 4-5 måneder, så det er litt kjipern med pause nå.. får bare se hva som skjer Wink

hehe, ødelegger da ikke en trivelig kveld med slikt, er bare hyggelig å prate om den jenta =) uansett omtrent, men har dukket opp andre ting, funnet ut at jeg savner min eks helt utrolig mye igrunn, så har driti meg ut litt der med tanke på at jeg gjorde det slutt, menmen, hun får det nok bedre med noen andre anyways =)  det finnes de få der ute, av kvinner... som er helt fantastiske, jeg har hvertfall vært sammen med ei, så kan da umulig være så ille =]

lukke til i kjærligheten til alle Cheesy

Utlogget nullet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 373

Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #43 : 12. februar 2007, 14:45 »
Send mld og spør om hu kunne tenkt seg noe kuk Smiley

Utlogget aalvs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 301

  • Alt for Norge
Sv: hva er hun egentlig ute etter?
« #44 : 12. februar 2007, 16:19 »
Som sagt; bedre å angra på noko ein har gjort ein noko ein ikkje har gjort! Berre til å køyre på, om ho ikkje er interessert så finnst det andre fiskar i havet! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!