Skrevet av Emne: Hvorfor er jenter sånn?  (Lest 43869 ganger)

Utlogget composer20

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 92

Hvorfor er jenter sånn?
« : 10. januar 2007, 18:43 »
hei.
bare lurer på om dere kan definere noe jeg har hørt mange si...."tøffe gutter" og "snille gutter"  (bad guys og good guys)
Jeg har forstått at de fleste faller for drittsekker "bad guys" ..men HVORFOR??

Hvem/hvorfor faller du for den typen du gjør?

skriv i vei!

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #1 : 10. januar 2007, 18:49 »
Fellestøsa og fjortiss jentene faller for 'Bad boysa' fordi de er kule og eldre - så varer forholdet helt til russetiden er over. Da er foreldra drita lei av å ha en drittunge hjemme som ikke har lært å vaske klær eller lage grandiosa! Jenta ditcher karen og han ender opp uten noe liv fordi han var så kul å "gav faen" og heller jakta på 13åringer!

 biggrin Litt ironi inni teksten min, men litt sant er det Tongue

Men fra spøk til alvor tror jeg situasjonen er slik:

Jenter modnes fortere enn gutter. Derfor vil det ofte være naturlig at jenta i et tenåringsforhold er yngre enn gutten. Gutter som går etter typiske småjenter er som regel de som ikke klarer å få seg dame på sin egen alder fordi de blir sett på som "umodne" av jentene på samme alder. De som ofte er umodne i 16-19 års alderen er de idiotene som du nevner også kalt bad boys! Hvem har vel ikke hørt: "Hull er hull" av en typisk badboy på fest som kun klarer å finne 13-14åringer?

 :Smiley

I eldre sammenhenger aner jeg ikke Tongue
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #2 : 10. januar 2007, 19:24 »
Det er jo fra jente til jente Smiley Men jeg må inrømme at jeg heller ville ha valgt en litt bad guy, en en mammadalt! Ikke noe som er verre enn en sikkelig pyse.. Men med bad guy mener jeg ikke en total idiot dropout fra ungdomsskolen.. Må være litt mellomting Smiley Vanskelig å forklare detta!:p Men gutter faller jo også ofte for dumme blondiner..  Shocked

Utlogget aalvs

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 301

  • Alt for Norge
Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #3 : 10. januar 2007, 20:07 »
Fjortisjenter likar godt "tøffingar", men ei jente som er normalt oppbegåande i hovude og kommen ut av fjortisperioden trur eg likar betre normale gutar..

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #4 : 10. januar 2007, 22:09 »
Det er jo fra jente til jente Smiley Men jeg må inrømme at jeg heller ville ha valgt en litt bad guy, en en mammadalt! Ikke noe som er verre enn en sikkelig pyse.. Men med bad guy mener jeg ikke en total idiot dropout fra ungdomsskolen.. Må være litt mellomting Smiley Vanskelig å forklare detta!:p Men gutter faller jo også ofte for dumme blondiner..  Shocked
Det er som oftest pga de dumme blondine er deilige i tillegg, men man går jo fort lei...

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #5 : 10. januar 2007, 22:13 »
Sitat
Jenter modnes fortere enn gutter.

nei..?
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #6 : 10. januar 2007, 22:16 »
Det er som oftest pga de dumme blondine er deilige i tillegg, men man går jo fort lei...
Gjør man det?
Blonde damer klarer du å lure til det meste bare fordi de tror det skal være slik.. rofl
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Forn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 398
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 398

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #7 : 10. januar 2007, 22:20 »
Men gutter faller jo også ofte for dumme blondiner..  Shocked

Det er det man lurer de til å tro ja Tongue
All that is gold does not glitter...

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #8 : 10. januar 2007, 22:23 »
Det er en ond sirkel.

De forbanna tøsene går til eldre folk fordi de har bil/moped/scooter/trøsykkel/støttehjul, og da må vi guttene på samme alder enten gå i kloster eller gå til yngre jenter, som igjen repeterer historien.

Sad






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #9 : 10. januar 2007, 22:30 »
Det der med at jenter liker bad boys har dessverre ingenting med alder å gjøre. Jenter sier at de liker gutter som er flinke til å lytte, bla bla bla osv. Dette tror de på selv, men egentlig og inerst inne liker de best ondskapsfulle drittsekker.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #10 : 10. januar 2007, 22:33 »
Jeg leste en kvasi-vitenskapelig avhandling om det der.

Hovedpoenget i artikkelen var at kvinner, historisk sett, ikke har vært i stand til å forsørge verken seg selv eller sine barn.
Så da trenger de oss (ta den, OTTAR!)
De mennene som ikke tok dritt fra noen hadde gener og adferd som ga dem stort utbytte i jakt og strid. De banket opp konkurrerende hanner og satte både Gud, Odin og Hvermann på plass.
Det digget damene, for da fikk de litt mer mat enn kvinnfolkene til de andre mennene og sannsynligheten for at akkurat deres forsørger ble slått ihjel av en som skulle yppe seg var mindre.
Jentene digger lederhannen.

De som ikke følger andres regler og som ikke tilpasser seg normer satt av andre sender ut et signal om at de er selvstendige og sterke.
I dagens samfunn innebærer det at man gir faen i læreren, i lovverket, i politiet og at man dermed havner i fengsel. Man finner mange lederhanner bak lås og slå. De andre finner man typisk på toppen av næringslivet (en dokumentar om psykopater jeg så på Discovery Channel slo fast at disse også som regel endte opp i næringslivet eller bak lås og slå).

Den staute jegeren som slo ned alle opprørere, tok ledelsen og bragte inn jaktbyttet har nå blitt til den staute ungdomskriminelle som slår ned bargjester og lærere og bringer inn smuglersprit og tyvegods.
Kvinners svært primitive og irrasjonelle underbevissthet tenner fortsatt på alle plugger i møte med slike "lederhanner" som sender ut alle de riktige "signalene".

En kamerat av meg sa  "etter mannens kriterier er alle kvinner spik, spenna gale". Sannere ord har aldri blitt ytret.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #11 : 10. januar 2007, 22:37 »
Det der med at jenter liker bad boys har dessverre ingenting med alder å gjøre. Jenter sier at de liker gutter som er flinke til å lytte, bla bla bla osv. Dette tror de på selv, men egentlig og inerst inne liker de best ondskapsfulle drittsekker.

Jeg så en dokumentar om en gal jævel i Finland.
Han hadde stjålet en sykkel og når faren og sønnen i huset løp etter ham så stakk han inn på en kirkegård skjøt dem begge med hagle.
Så satt han rolig og ventet på at moren i familien skulle komme og lete etter dem så han kunne drepe henne også.
Psykingen hadde aldri møtt familien før, han fikk bare lyst til å drepe dem "just for the fuck of it".

Dette dyret av en kloakkrotte fikk, i følge de ansatte på anstalten der han satt, en diger bunke med kjærlighetsbrev hver dag i flere år.
Kvinnene stod i kø for å ha seg med ham mens han satt inne.

Det samme gjaldt Varg Vikernes og andre drapsdømte i Norge også.

Jeg gjentar "etter mannens kriterier er alle kvinner gale".




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #12 : 10. januar 2007, 22:43 »
Nettopp, veldig mye sannhet der, Metal Man. Men det som irriterer meg er at alle fjortiskarene blir hjernevasket (av jenter generelt og av lærere) til å tro at de må være så snille og lytte så helvetes mye. Dette er bare løgn. Jenter liker onde jævler, og dette gjelder også såkalt smarte jenter.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #13 : 10. januar 2007, 22:45 »
Er vel ikke fullt så aktuelt lenger hva "lederhann" angår, vi trenger jo strengt tatt ikke å slå i hjæl vår egen mat lenger heller.. biggrin
Tror heller det er det at bad boys ofte er karer som krangler med sine foreldre om filleting selv om de er 20 år gamle, ikke har jobb, bor i kjellern til foreldra og hele den regla der; fjortiss-bærter har samme tendensene. De finner hverandre, om du vil... Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Wacko

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 762
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 762

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #14 : 10. januar 2007, 23:22 »
Nettopp, veldig mye sannhet der, Metal Man. Men det som irriterer meg er at alle fjortiskarene blir hjernevasket (av jenter generelt og av lærere) til å tro at de må være så snille og lytte så helvetes mye. Dette er bare løgn. Jenter liker onde jævler, og dette gjelder også såkalt smarte jenter.

De som blir hjernevasket er de som tror de må være "badguy" for å få seg dame osv.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!