Skrevet av Emne: Hvorfor er jenter sånn?  (Lest 43895 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #195 : 07. mars 2008, 14:36 »
Små frekk i begynnelsen, så skal jentene forme deg så blir du tøffel til slutt, og at de blir "sjefen" til slutt, det er jentene det. De skal ha kontroll, foreks  gutten vil gjerne sitte i sofaen se på tv etter middagen, mens dama vil at du skal rydde av tallerkene osv.

Oi oi. Helt konge.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #196 : 07. mars 2008, 14:37 »
klart det, men muligens ikke en hyggelig en? det er nå iallefall min erfaring Undecided

Jeg er hyggelig.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #197 : 25. mars 2008, 18:59 »
Ikke stress med å få deg dame eller et ligg...det er da det går feil vei,despblikket ditt skinner så jævlig igjennom Wink Vær deg selv og gi litt faen...

Utlogget m4sta

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

  • Light weight baby !
Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #198 : 26. mars 2008, 00:01 »
Grin hehe noen jenter liker vel drittsekker, andre vil ha en med personlighet :Smiley

Da får jeg være en gentleman og si til jenta om hu liker bråkmakere eller en snill fyr som er alltid der når hu trenger man , og lar henne bestemme over livet mitt osv.

Eller noe mitdimellom:)

Sånt at man er sikra hva dama vil ha Tongue

Men en annen ting om du har adhd da :p
Alder: 17 år
Vekt: 120kg -+
Benken: 130kg X 1 / 110 kg X 5 / 100 *8
Mark : 110 kg *5
Høyde: 178 cm

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #199 : 26. mars 2008, 00:27 »
Oi, det passet jo bra at jeg har forklaringen på dette siden dere driver å diskuterer det Cheesy

Først av alt skal man ha i bakhodet at, folk flest, spesielt i ung alder ikke helt er sikre på hva de ønsker. La oss som eksempel, siden det er kvinner/jenter som diskuteres i hovedsak her, holde oss til jenter. Ei ung jente synes selvsagt gutter er noe spennende greier, de lukter annerledes, de oppfører seg annerledes og jentene vet at en slik kommer de mest sannsynligvis til å ende opp med når de blir voksne. Selv om de ikke helt ser det klart for seg.
Det som virker tiltrekkende på jentene er selvsagt det som er nytt og spennende med dem. De lekesloss, gjør teite ting for å vekke oppmerksomhet hos jentene, tøffer seg, dytter, knuffer og brisker seg. Litt som i dyreverdenen sier du? Akuratt ja, da er du med. Uten å helt være klar over det tiltrekkes jentene av alfahanner, den eller de guttene som har mest selvtilitt, OG det er jo som kjent som regel de guttene som er noen drittsekker i ungdomsårene. De har selvtilitt, fordi de brisker seg med enkle ting som at de liker og gjør de kule og riktige tingene(som oppfattes som kult og riktig i den alderen). Jeg må få poengtere til slutt her at dette ikke kanskje ikke gjelder absolutt alle jentene, men de fleste vil nok føle noe rundt disse drittsekkene/de kule

Nå har jentene blitt litt eldre, kanskje sytten, atten, nitten år så tiltrekkes de som regel fortsatt av disse. Men endel jenter har i denne alderen allerede rukket å se andre verdier hos mennesker. Noen jenter tiltrekkes kanskje av han kjekke, litt tilbaketrukne rocke-kisen, eller han som er så flink på skolen, og samtidig er litt kjekk og søt da.
Men veldig ofte tråkker de alikevell i suppa og faller for de som er raske i kjeften, spiller fotball og oppfører seg overlegent mot enkelte, og er på lag med de riktige. Ikke unaturlig, dette er naturens lover.

Når så jentene blir enda noen år eldre, så legger endel driftene litt til side , og evner å tenke rasjonelt. Det er ikke dermed sagt at de ikke ønsker seg en med selvtilitt, en hjerne som brukes og en bra kropp, men det er alikevell andre kvaliteter også som begynner å bety mer og mer. En ny drift dukker opp, nemlig den å få seg familie, barn. Hos mange en ubevisst drift, men den veier nok tungt alikevell. "ønsker jeg den kule drittsekken som far for mine barn?"  neppe, tenker jenta som nå har blitt en dame, jeg ønsker meg en som er tillitsfull, omsorgsfull, kul, morsom, hyggelig mot folk, gjerne kjekk og gjerne evner å knuse trynet på en annen fyr om det noengang skulle "skje" noe. Alle disse attributtene kan oppsummeres som "selvtilitt". Fyren som er drømmemannen hos de fleste jenter som har "funni seg sjæl" er nettop en slik fyr som er i besittelse av MANGE kvaliteter, og få skavanker. Logisk nok vel..? De fleste jenter vil nok rangere de "snille" kvalitetene her som tyngreveiende i sammenlikning med utseende, om han er kjekk og om han kan knuse et tryne.

Jentene som i voksen, eller i det minste relativt voksen aldre alikevell ender opp med tullinger, kan forklares utifra en enkel tese. Det er rett og slett ikke nok av de av oss ( jepp, jeg er en slik en) som har en rekke gode kvaliteter, og få dårlige. Så hvem har da jentene igjen å velge mellom..en med endel gode kvaliteter, dårlig selvtilitt og kanskje endel slitsomme, og mindre sjarmerende sider ved seg som ofte blir et resultat av dårlig selvtilitt? eller drittsekkene med selvtilitt. Vel, drittsekkene med selvtilitt gir hvertfall god sex, utfordring og litt spenning, og ikke minst gir jentene mulighet til å øve seg på spillet sitt " omvandle mannen sin fra drittsekk til grei fyr" som jeg har inntrykk av at er mange jenters store kjærlighets-paradoks.

Så der har dere det..forklaringen på hva kvinner vil ha.

God natt Wink
Sa brura

Utlogget kickstuff

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

  • p-p-pooowpow!
Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #200 : 26. mars 2008, 00:33 »
Minner meg om den krangelen vi hadde i treningsdagboken din for 1 år siden, da jeg skrev noe ala dette og du var uenig?

Honnør. Grin

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #201 : 26. mars 2008, 00:35 »
Jeg liker å kverrulere Smiley

thank you kjekken!
Sa brura

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #202 : 26. mars 2008, 12:22 »
Noe jeg har observert mange ganger...

Er du rasshøl nok, kan du få hvem du vil. Møter du ei du ikke kan få, ja da har du ikke vært rasshøl nok.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #203 : 26. mars 2008, 14:55 »
Noe jeg har observert mange ganger...

Er du rasshøl nok, kan du få hvem du vil. Møter du ei du ikke kan få, ja da har du ikke vært rasshøl nok.

Du burde lese innlegget mitt før du kommer med pubertale og bitre utsagn av denne sorten.
Sa brura

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #204 : 26. mars 2008, 15:05 »
Mulig du tror du kom med banebrytende info nå Unknown_Soldier, men alt det der er ganske logisk hvis man har litt mellom øra. Og Soane har rett han også, jenter kommer som regel tilbake hvis du oppfører deg som en drittsekk mot dem. Men hvorfor kaller du han bitter? Han sier jo han har erfart dette selv, da er det vel mest trolig at det er han som har vært rasshølet, ergo burde damene være bitre..uansett! Den enkleste måten å få damer til å like deg på er forøvrig å spille kostbar og uinteressert.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #205 : 26. mars 2008, 15:09 »
Kostbar er ikke noe damene foretrekker i lengden. Banebrytende vil jeg ikke si at det er..kanskje ikke så lett å skjønne at jeg var ironisk med den første setningen min når man har aspergers  sånn som du har!!21!!!!!!!!!1111!!1! Wink

Sa brura

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #206 : 26. mars 2008, 15:12 »
Sa jeg noe om "i lengden" ? Nei. Og hvordan i alle dager får du til å konkludere med at jeg har Aspergers Syndrom ut i fra det forrige innlegget mitt? Jeg vet du tror du er vittig, men du tar feil.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #207 : 26. mars 2008, 15:13 »
Fortsett å være selvhøytidelig og det vil gå deg godt i livet, helt garantert.
Sa brura

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #208 : 26. mars 2008, 15:15 »
Er jeg selvhøytidelig også nå? Haha, makan. Fortsett å tillegg folk egenskaper og meninger de ikke har, og du kommer til å få deg en på kjeften, helt garantert

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor er jenter sånn?
« #209 : 26. mars 2008, 15:16 »
Hehe, snakk om å ta ting personlig og høytidelig. Jaja, lar deg være jeg, så jeg ikke " får meg en på kjeften" Wink
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!