Skrevet av Emne: Metteflette vil, kan og får det til!  (Lest 124923 ganger)

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #690 : 22. januar 2011, 18:05 »
Igår hadde jeg en sær dag, min sjef er "healer, terapaut" altmuligmann. Og han har en dag i uka hvor han behandler i butikken min, og jeg har sett kunder gå inn og omtrent rope halleluja når de er komemt ut igjen.

Jeg er skeptisk men åpen, så igår bestilte jeg time selv for å erfare hva han gjør.
Og det var spesielt! Han sjekket litt av hvert, men det som var det særeste var at han ristet og knakk litt i nakken min, og jeg har nå større bevegelighet enn jeg har hatt på MANGE år, og ingen smerte....

Nå skal jeg se om dette holder seg og la ham se på resten av nakke/rygg partiet mitt også..

Opplevde mye annet og, men det blir kun for spesielt interesserte tror jeg Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #691 : 22. januar 2011, 19:48 »
Spørs om ikke jeg må ta meg en tur over om det viser seg at det ikke er mulig å fikse kneet mitt. Jeg nekter nemlig å gå her og ha vondt resten av livet ... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #692 : 22. januar 2011, 21:09 »
Hva gikk nakketerapien ut på?  Dersom han rett og slett er god på nakkens anatomi, så tror jeg så  gjerne at at Metteflette kan ha blitt bedre.  Men dersom det dreide seg om energifelter, åndelig helbredende kraft, et tegn fra gud, et tegn fra besøkende fra det ytre rom osv, så er jeg uhyre skeptisk.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #693 : 23. januar 2011, 20:43 »
Spørs om ikke jeg må ta meg en tur over om det viser seg at det ikke er mulig å fikse kneet mitt. Jeg nekter nemlig å gå her og ha vondt resten av livet ... Wink

Seriøst Kikki, det burde du. Han har reddet flere fra operasjon og enda flere fra varige smerter Wink
Kom og bo hos meg!! Wink Du har ikke så mye å tape på ett forsøk. Send meg en mail med detaljer så skal jeg høre med ham hva han evt kan gjøre.

Hva gikk nakketerapien ut på?  Dersom han rett og slett er god på nakkens anatomi, så tror jeg så  gjerne at at Metteflette kan ha blitt bedre.  Men dersom det dreide seg om energifelter, åndelig helbredende kraft, et tegn fra gud, et tegn fra besøkende fra det ytre rom osv, så er jeg uhyre skeptisk.

Sunn skepsis er viktig det! Men det går nok ut på litt evner utenom det ordinære, sammen med litt annerledes studier etc. Han er godt kjent blant enkelte kirurger i distriktet og de ringer ham med jevne mellomrom og spør hvordan han klarte å fikse pasientene deres Wink

Så ja sunn skepsis er viktig, men det er viktig å være åpen for at det finnes mer enn skolemdisin. Smile  Smile
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #694 : 24. januar 2011, 19:43 »
Sunn skepsis er viktig det! Men det går nok ut på litt evner utenom det ordinære, sammen med litt annerledes studier etc. Han er godt kjent blant enkelte kirurger i distriktet og de ringer ham med jevne mellomrom og spør hvordan han klarte å fikse pasientene deres Wink

Så ja sunn skepsis er viktig, men det er viktig å være åpen for at det finnes mer enn skolemdisin. Smile  Smile
Joda, det er vel og bra å være åpen.  Men dersom man tilbyr en behandling, så bør det finnes beviser for at det faktisk virker.  Det å framskaffe sånne beviser, må følge den prosedyren som kreves av skolemedisinen, inkludert publikasjoner av artikler i kollegareviderte medisinske tidsskrifter.

Jeg låter sikkert veldig steilt og doktrinært nå, men dette er sånt som jeg er litt opptatt av.  Et sånt syn er ikke konservativt.  Det vektlegger tvert imot de sidene ved naturvitenskapen som får naturvitenskapen til å gå fort framover.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #695 : 25. januar 2011, 12:09 »
Joda, det er vel og bra å være åpen.  Men dersom man tilbyr en behandling, så bør det finnes beviser for at det faktisk virker.  Det å framskaffe sånne beviser, må følge den prosedyren som kreves av skolemedisinen, inkludert publikasjoner av artikler i kollegareviderte medisinske tidsskrifter.

Jeg låter sikkert veldig steilt og doktrinært nå, men dette er sånt som jeg er litt opptatt av.  Et sånt syn er ikke konservativt.  Det vektlegger tvert imot de sidene ved naturvitenskapen som får naturvitenskapen til å gå fort framover.

Jeg skjønner deg godt jeg! Dette er ikke noe som blir reklamert for, han sier aldri at "dette fikser jeg" og han påstår heller ikke at han kan. Han sier han kan prøve, og ryktet springer for ham. Folk ringer ham ned og ønsker å treffe ham. Så det blir vel ikke helt det samme som å åpent stå frem å si at jeg helbreder.

Så ja, jeg er enig med deg.


 Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #696 : 25. januar 2011, 12:11 »
Så satt jeg her og skulle til å gå ut på tur, så skjer det som ikke skal skje.... Barnehagen ringer og et barn må hentes hjem. Så nå sitter jeg her istedenfor å være ute før jobb... Men, men Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #697 : 27. januar 2011, 10:49 »
Fremdeles sykt barn, pappen tok sin tørn igår, idag er det min tur.

Sånn går no dagan! 3 dager til hytteovertakelse!!! biggrin
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #698 : 27. januar 2011, 19:19 »
Er det vanlig å få rabatt på pris på medlemskap ved ett års forkuddsbetaling?


Jeg trodde det var nokså vanlig.. :Smiley
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #699 : 29. januar 2011, 11:09 »
Tror det varierer fra senter til senter og/eller kjede til kjede. Der jeg trener er det omtrent samme pris, men ved forskudd slipper man oppstartavgift.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #700 : 29. januar 2011, 19:36 »

Tror det varierer fra senter til senter og/eller kjede til kjede. Der jeg trener er det omtrent samme pris, men ved forskudd slipper man oppstartavgift.

Takk for svar Wink

Imorgen overtar vi hytte!!! Jippi biggrin

Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #701 : 02. februar 2011, 13:40 »
Er litt skuffet over meg selv idag.....

Her har jeg brukt hele min fritid på å vakse hus, rydde etter resten av familien, vaske vaske vaske klær og planlegge ukas innkjøp. Istedenfor å gå meg en tur og trene vekter etterpå! Hvorfor unner jeg ikke meg selv litt egentid.. Hvorfor skal jeg alltid sette andre før meg? Frustrerende....


Men, jeg skal ta meg i nakken på det området der!

Vi har nå overtatt vårt lille krypinn i heiene, og det er koselig. enda koseligere skal det bli, vi var på IKEA i to timer igår og det er de dyreste timene jeg har hatt på IKEA noengang tror jeg.... Men vi har kjøpt sengetøy, dyner, putet, tepper til sengene, tepper til gulvene, gardiner, rullegardiner og mye mer! Stakkars mann som skal bære alt dette opp til hytta! På snø!!! hehehehehe Wink

Nå skal jeg spise litt, så er det jobb til kvelden! Så er jeg alenemor til mandag... hurra hurra.. Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #702 : 02. februar 2011, 15:05 »
Jeg har nok en beslektet følelse.  Jeg hadde to gode treningsøkter i helga, og hadde et håp om å følge opp med to økter til nå i arbeidsuka.  I går seg forkjølelsen på, og jeg måtte skofte treninga etter jobben.  I dag måtte jeg skofte jobben også, på grunn av oppkast og hodepine.  Jeg får se hvordan formen er i morgen.

Jeg er singel og uten forsørgeransvar, og det er rimelig tragisk når jeg også feiler på dette med egentid Shocked.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #703 : 04. februar 2011, 22:43 »
Jeg har nok en beslektet følelse.  Jeg hadde to gode treningsøkter i helga, og hadde et håp om å følge opp med to økter til nå i arbeidsuka.  I går seg forkjølelsen på, og jeg måtte skofte treninga etter jobben.  I dag måtte jeg skofte jobben også, på grunn av oppkast og hodepine.  Jeg får se hvordan formen er i morgen.

Jeg er singel og uten forsørgeransvar, og det er rimelig tragisk når jeg også feiler på dette med egentid Shocked.

Selv den beste gjør feil Wink Håper du er i bedre form og får trent i helga!

Jeg sitter her å venter på at mannen skal komme hjem fra buisness tur, og hvis været tillater det så skal han ha den fornøyelsen av å bære våre IKEA innkjøp opp til hytta imorgen og søndag.


Har vært ei sinnsykt travel uke, og det kjennes ikveld. Har sittet å kost meg med siste TFmagasinet og kjent motivasjonen komme krypende. skal vi ha en gjensisdig avtale om minst to økter til uka?
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette vil, kan og får det til!
« #704 : 06. februar 2011, 09:12 »
Ut på tur aldri sur! Angrer som en hund på at jeg ikke reiste allerede igår, men idag bærer det til fjells. Ikek så mye gåing som øsnkelig med de to minste, men jeg får ivhertfall frisk luft og litt bevegelse. Er et lite stykke å gå med sekk på råtten snø, så kan bli interessant Smile
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!