Skrevet av Emne: Metteflette vil, kan og får det til!  (Lest 124818 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Metteflette!
« #255 : 21. november 2008, 00:04 »
Jeg klarer ikke å la være å irritere meg noe så inni granskauen av den lavpanna idioten av en nabo jeg til  tider har... Siden vi flyttet inn, så har vi blitt vekket av allsang og nachspiel så ljomer i veggene her, sånn kl 04-05 søndagsmorgen! Det er deilig det!! For to uker siden ble jeg vekket klokken 05 av høylytt allsang til Bon Jovis sang, Bed of roses... Da holdt hun det gående til klokken 08.30 på søndagsmorgenen---1

Så var det igår da, klokken 17 startet det med høy musikk fra naboen, da kom jeg på at datteren i huset er 18 i disse dager, så vi regnet med det var hennes bursdag som var på trappene.
Når ringer mora for å gi beskjed at datteren har fest, jo klokken 21.30!!! Er det mulig!!!!
Vi har ingenting imot at folk tar en fest, men man må da for f********n klare å gi beskjed om det på forhånd, noe jeg forklarte veldig klart å tydelig i telefonen til henne klokken halv ti igår..
For et menneske!! woot


Nok om det, måtte bare få det ut!!

Jeg har klart å få fikset barnevakt imorgen så jeg skal trene og så til fysio, det blir bra greier!! Nå krysser jeg fingre for en natt uten for mange avbrytelser Wink

I feel your pain.  Jeg er nestleder i et borettslag der det kryr av folk som er mellom 20 og 40 år, men som oppfører seg som om de var 18 år og alkohol var nytt og spennende.  Disse folkene har fyllefest med nachspielt midt i arbeidsuka, og politiet har vært nødt til å gripe inn flere ganger.  Hærverk på fellesarealene har vi også slitt med.  Styret har nå understreket alvoret med et par ganske overhengende trusler om utkastelse, og det har hjulpet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #256 : 21. november 2008, 13:54 »
I feel your pain.  Jeg er nestleder i et borettslag der det kryr av folk som er mellom 20 og 40 år, men som oppfører seg som om de var 18 år og alkohol var nytt og spennende.  Disse folkene har fyllefest med nachspielt midt i arbeidsuka, og politiet har vært nødt til å gripe inn flere ganger.  Hærverk på fellesarealene har vi også slitt med.  Styret har nå understreket alvoret med et par ganske overhengende trusler om utkastelse, og det har hjulpet.

Det er jo nesten trist å høre om andre i samme situasjon, for det betyr jo at mange har det ganske kjedelig i sine egne hjem.
Her tar det såpass mye av styrets tid at det blir liksom ikke gjort noe med de mer presserende og vikitge sakene.
Men vi kommer til å klage klage klage på alt skriftlig hvis det fortsetter. Men det pleier å roe seg ned en god stund, etter jeg har tatt det opp muntlig og ansikt til ansikt.
Det er forskjellen på meg og min kjære, jeg kan også bli forbanna, men på en litt mer iskald og konverserende måte enn ham.
Jeg har troen på å se folk i øynene og snakke med en rolig tone som gjør at budskapet ikke kan misforstås.


 Smiley
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #257 : 23. november 2008, 18:45 »
Og nå har jeg mistet troen. Holdt på til klokken 4 igjen inatt og ødelagt dagen og natten vår. Drittfolk!! dry
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #258 : 24. november 2008, 23:09 »
Hvis rask gange på isføre med barnevogn i ene hånden og unge på akebrett i den andre kvalifiserer til trening, så har jeg trent idag Wink

Hektisk uke som vanlig, men blir endel rask gange med vogn hit og dit, hvis isen fortsetter så blir det akebrett også på slep.
Gleder meg til trening og fysio på torsdag Smile
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Metteflette!
« #259 : 24. november 2008, 23:22 »
Og nå har jeg mistet troen. Holdt på til klokken 4 igjen inatt og ødelagt dagen og natten vår. Drittfolk!! dry
Var dette natt til søndagen eller natt til mandagen?  Jeg er litt nysgjerrig i og med at jeg kjenner til problematikken.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #260 : 25. november 2008, 11:10 »
Var dette natt til søndagen eller natt til mandagen?  Jeg er litt nysgjerrig i og med at jeg kjenner til problematikken.
Natt til søndag.. dry
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #261 : 25. november 2008, 20:59 »
Ok, dette er ikke trening som i gymtrening, men det er jammen ikke lite jeg har gjort idag:

Vasket 5 maskiner med klær, brettet 4 maskiner med klær
vasket tre etasjer
bakt brød
laget middag
badet unger
lagt unger
ryddet og vasket kjøkken (igjen)
brettet og hengt opp klær (igjen)

og nå er jeg sliten!

Så nå har jeg ti minutter i fred ved pcen, for å ikke ende opp med å gi vekk ett av de lagte barna eller legge mannen ut for salg!


 Grin Grin Grin
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Metteflette!
« #262 : 25. november 2008, 21:03 »
Hmmm... finnes det egne sider hvor man selger menn og barn? Huh
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #263 : 25. november 2008, 21:07 »
Hmmm... finnes det egne sider hvor man selger menn og barn? Huh

Hahahahaha, kanskje like så greit å ikke vite om den hvis den eksisterer...... Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #264 : 27. november 2008, 21:17 »
Da har jeg igjen hatt en gjennomført trening, jammen ikke verst!  Cheesy

Desverre så måtte jeg rett hjem å legge meg etterpå, hadde en skallebank ut av en annen verden så endte med å ta noe smertestillende og sove i to timer.
Er bedre, men ikke helt på topp.

Kanskje et lite signal fra kroppen om å roe ned tempo og prioritere meg selv...... what

Måtte desverre avlyse kveldens jobbing, lørdagens julebord er også avlyst for min del, må hente meg inn. Minsten har styrt i sammenhengende to uker nå med masse tull på nettene. Både jeg og mannen går på konstant underskudd med søvn. Jeg fikk faktisk sove inatt, men ene og alene for jeg sovnet på sofaen!! Så jeg våknet klokken 7 fullt påkledd! rofl

Nå skal jeg slappe av litt, har fått en avlysning på jobb imorgen, ser ann formen men sitter å vurderer en tur på trening for å teste ut tredemøllen litt-....

Tiden vil vise hva som skjer Smile
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #265 : 28. november 2008, 09:59 »
Kjenner det ligger hodepine på lur idag også, så ingen trening...
Slapper av med ungene, før jeg tar helgehandelen og går på jobb!

God helg alle sammen Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #266 : 01. desember 2008, 11:13 »
Må til lege tror jeg... Mega hodepine idag også Huh

Jeg hadde skaffet barnevakt og alt så jeg skulle få til en økt, men nå er eldstejenta mi sjuk, kommer sannsynligvis en halsbetennelse (veldig glad for at de mandlene skal bort snart!!) og jeg har som sagt skallebank.
Så nå er den mellomste levert i Parken, minsten skal sove i vogna, eldstemann ser film og jeg skal sove til minsten våkner igjen!


 dry



Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #267 : 02. desember 2008, 12:07 »
Ble liggende strekk ut igår også... Sov i mange timer og skikkelig tung i hode og kropp resten av dagen/kvelden.
Samme idag, lurer litt på om det kan være ei trøblete visdomstann, eller kanskje spennings hodepine...

Kjipt uansett!
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #268 : 03. desember 2008, 14:09 »
Er nok noe i gata av spenningshodepine, min kjære knadde godt på noen knuter i skuldrene igår og idag er jeg bedre! Kom med følgende utsagn da: "alt er jo så hardt her at jeg kjenner ikke forskjell på bein og muskler..." Huh

Så idag har jeg de to minste hjemme, men har fremdeles bakt brød, vasket hus og brettet en del maskiner med klær. ( i min bok kvalifiserer det til trening med jevn intensitet..) Nå er det snart middag, enten fullkornspasta med noe digg saus, eller hjemmelaga fiskegryte... Vet ikke helt ennå.

Så er det jobb ikveld, imorgen, fysio og trening!!

 Grin
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #269 : 04. desember 2008, 13:32 »
Nå er det myknet opp litt av fysio og det er noen heftige knuter der bak, så der ligger nok årsaken til hodepinen. Det vil nok være slik i overgangen til jevn trening... dry

Jeg har fått gjennomført ny trening, i litt raskt tempo!

Har inni granskauen vondt (gangsperre på gang..) i beina allerede, så er veldig glad for at Ossie tok seg tid til at jeg fikk gått skikkelig langt ned og at jeg bor i et hus med to trapper!! NOT!!  woot

Vurderte å ta minsten i vogn og nr to i bæremeis, men har ombestemt meg på det ja...

Nå er det henting i parken, så middag, så kjøring til riding og så jobb. Imorgen starter bursdagshelgen, med gjester langveisfra..

Så god helg allerede idag fra min kant Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!