Det ble kun en powerwalk denne uken, altfor mye møter og skit før jobb og etter jobb. Må trene opp evnen til å si NEI oftere....
Men uansett, så reiser vi avgårde til hytta imorgen. Det blir fantastisk, tror det er kommet mer snø så det kan bli kos. Vi skal bære endel så får brukt kroppen

Ellers har jeg tatt inn noe av det beste jeg har smakt i butikken, økologiske treningsbarer med nøtter " Taste of Nature", faaaaaaaaaaaaarlig gode. Har allerede smakt alle variantene ( 7) , noen av dem har jeg smakt to ganger

God helg

Takk for det, vi koste oss inne, det var masse vind og mange effektive minusgrader. Men jeg fikk gått opp og ned til bilen noen ganger (400 m opp og ned i snø), så det gjorde godt.
Jeg jobber egentlig kun ca 65 % stilling, men som daglig leder og medlem av styret på senteret, samt medlem av FAU i barnehagen, klassekontakt på skolen og litt jobb som kontormedarbeider på min manns jobb, så blir det litt... hehe, egentlig ganske mye ser jeg når jeg lister det opp, jeg jobber jo ikke "bare" 65 % egentlig... hmmm, ikke rart jeg ligger på etterskudd på tid..
Nå fikk vi jo en kjedelig overraskelse når vi kom hjem, bilen laget en merkelig lyd og er stygt redd for at det kan bli en uke med sjonglering for å få ting til å gå opp. Men alt går!!!
Jeg ønsket meg forresten en Tahoe til morsdagen, merkelig at jeg ikke fikk det syns jeg.. haha

Ha en fin uke folkens!!