Skrevet av Emne: Saktemensikkerts stevner  (Lest 148813 ganger)

Mesterinne

  • Gjest
SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #300 : 21. april 2004, 14:53 »
Hva slags benkskjorte har du?

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #301 : 21. april 2004, 14:58 »
Frøken B: Jeg bruker en Inzer-skjorte. I bøy bruker jeg Inzer Hard Core og i mark bruker jeg Inzer Max ML. I tillegg bruker jeg Inzer knesurringer og Addidas innefotballsko Grin

Qld-champ: Det går greit med spising og soving, jeg slipper jo å tenke på begge deler samtidig :Smiley Masasje tror jeg nok kan komme til å bli nødvendig... Tongue
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Mesterinne

  • Gjest
SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #302 : 21. april 2004, 15:15 »
Ok, bare lurte fordi Titan Fury er ganske hard på skuldrene.

Anbefaler deg å gå til fysioterapeut og få noen treningsøvelser du kan gjøre. Da får du trent opp de bittesmå musklene inne i skulderen, som vil gjøre at du får mindre vondt.


Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #303 : 21. april 2004, 15:19 »
Takk for innspill Smiley Akkurat hva jeg får tid til av den slags behandling er litt usikkert, men jeg har jo ikke lyst på seriøse skulderproblemer, så jeg skal se hva jeg får til - takk igjen 2thumbsup
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Mesterinne

  • Gjest
SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #304 : 21. april 2004, 15:34 »
Jeg har en litt trøblete skulder selv. Men holder den vedlike med fysioterapiøvelser.

Dessuten varmer jeg alltid opp med lette skulderøvelser før benk, som skulderhev, f.eks. 3x10. Føler at det hjelper å være skikkelig varm før jeg begynner med benk.

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #305 : 22. april 2004, 01:12 »
Oppvarming har jeg MYE igjen å hente på :Smiley Tatt dine benkresultater i betraktning burde jeg vel ta det til etterretning...

Som du ser av loggen min er det som regel rett på alle tre hovedøvelsene. Tøyer du også? Jeg brukte å tøye i "gamledager", men lot være etter at jeg la merke til at få andre gjorde det (konkluderte med at det sikkert ikke hadde noe for seg). Har også hørt og lest at tøying kunne virke negativt inn på styrkeutviklingen, men det var kanskje overdrevet tøying?

Her har jeg som sagt mye å lære, og det hjelper å høre hvordan dere "storfolk" gjør det - jeg lytter Cheesy
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #306 : 22. april 2004, 09:05 »
Kjære deg, du er nødt til å tøye! Ikke rart du drar på deg den ene skaden etter den andre. Regner også med at det er litt problematisk å bøye seg ned og ta på knærne?? Tongue Tøy spesielt hofter, legger, lår og rygg siden stivhet her vil komplisere knebøyen, da du vil kunne komme frampå eller ikke helt ned.

Hva??? får du ikke dra på byen?? Så kjipt! Vet du hva vinnerresepten til Skogly'n er? Fyll og fest hver helg i tre uker før NM og så sette norsk rekord i benk og europeisk rekord i mark Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Mesterinne

  • Gjest
SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #307 : 22. april 2004, 09:56 »
Ja, jeg tøyer på hver trening, og vil anbefale deg å gjøre det samme. Det tror jeg er veldig viktig for å forebygge skader. I tillegg vil det gå ut over teknikken hvis du blir for stiv.

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #308 : 22. april 2004, 12:42 »
OK, skal tøy. Tøyer dere både før og etter? Hvor lenge mener dere man bør holde strekken, og snakker vi bare forsiktig tøying?

En periode spaserte jeg om morgenen de dagene jeg ikke trente (nå har jeg hatt litt dårlig tid, og sover lite som det er), og da fikk jeg tøyd litt. Jeg tror faktisk det var da skulderen ble litt bedre. Den var bra mens bicepsen var gåen, men kom altså tilbake for fullt nå som armen er på stell igjen.

Ergo har jeg problemer med å dra lærdom av egne erfaringer :Smiley

LilleMy: Jeg når tærne de periodene jeg trener strake markløft, ellers blir det dårlig med denslags akrobatikk Grin
Angående den resepten til Skogly: For å si det slik; det er vel ikke akkurat der jeg tar i for lite Wink
Nå tror jeg snart vi har et innlegg til her, straks qld-champ har logget på >Cheesy

Men, igjen; takker og bukker for innspill. Skal legge inn litt tøying disse siste par ukene (og selvsagt resten av karrieren min).
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Mesterinne

  • Gjest
SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #309 : 22. april 2004, 12:57 »
Tøyer mest etter, men det hender jeg tøyer beina litt underveis i bøyen også.

Varierer litt hvor bra/forsiktig jeg tøyer. På tunge dager tøyer jeg lite, men tøyer mer på lette dager.

Utlogget Lumbago

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 537
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 537

SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #310 : 22. april 2004, 17:38 »
LilleMy: Du må ikke oppfordre Saktemensikkert å feste rett før et stevne!!! Mulig at dette funker for Skogly, men han fester nok på en annen måte enn Saktemensikkert...Du skjønner at når denne nordlendingen finner ut at han skal ha seg en skarp en går for hele flaska, og han nøyer seg ikke med en å feste en kveld - han kjører fort festen over to dager (tro meg, nordlendingene her nede skremmer vettet av meg). Det som irriterer mest er vel at han på dag nummer tre våkner i fin form, og uten fylleangst!

Saktemensikkert: klarer du å være flink gutt skal du få lov å være med meg som saftblander 2.mai  Grin Det blir mye å feire skjønner du

Utlogget stridsmøy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 627
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 627

SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #311 : 22. april 2004, 17:49 »
ikke lenge igjen nå nei.... Smiley

Konkurrerende utøver i Styrkeløft.


Aktiv styrkeløfter for OSK
knebøy 135,0kg godkj m drakt
benkpress 100kg godkj m skjorte
markløft 147,5kg.godkj u drakt

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #312 : 22. april 2004, 18:59 »
hahahahaha Grin Grin Grin vi gale har det godt!! Digger nordlendinger, spesielt når de drar igang i småfylla! Nordlendinger er jo en egen rase, qld-champ!

Skjønner at det blir lite sprell på deg! Wink

Jeg tøyer etter hver trening og en halvtimes tid foran tv'n før jeg legger meg de dagene jeg ikke trener. Strekker hele kroppen, gjerne i to omganger på beina. Jeg tøyer til det strekker godt, men ikke skikkelig vondt. Holder i 20sek, løsner litt i 5sek og tøyer enda litt lenger i 20sek til. Spesielt hoftene og setemuskulatur samt legger siden jeg løper endel.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Lumbago

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 537
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 537

SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #313 : 22. april 2004, 19:23 »
Saktemensikkert: klarer du å være flink gutt skal du få lov å være med meg som saftblander 2.mai  Grin Det blir mye å feire skjønner du

Må bare korrigere meg selv før du gjør det. Du skal ikke være saftblander på stevnet, men på festen som er etterpå.

Og siden du nå tilhører en egen rase må jeg vel ha deg i hundebånd også Grin

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Saktemensikkerts Treningslogg
« #314 : 23. april 2004, 01:08 »
Stridsmøy: Du kan tro jeg tygger negler for tiden Wink
LilleMy og Frøken B: Takk for svar, først og fremst etter trening og utenom treningsdager - notert Smiley
Qld-champ: Fylleangst er for folk med moral Grin
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!