Skrevet av Emne: Saktemensikkerts stevner  (Lest 148764 ganger)

Utlogget Saktemensikkert

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

SV: Saktemensikkert driver med sitt...
« #465 : 30. juni 2004, 12:26 »
Jogging: 5 min
Liggende benhev: 2x20 og 1x15
Knebøy m/stopp og bred stand: 1x8 (60kg) 1x5 (70kg) 2x4 (80kg) 1x3 (90kg) 2x3 (92,5kg)
Benkpress: 1x8 (50kg) 1x5 (72,5kg) 1x4 (85kg) supersett 2x3 (90kg) og 2x6 (80kg) 1x3 (100kg) 1x3 (102,5kg)

Ble senkveldstrening i dag, grunnet avskjedsfest og litt forskøvet døgnrytme. Knebøy var heldigvis på lette vekter, og det kjentes i grunnen ganske komfortabelt ut med bredere fotplassering. Kjørte treerne i benk-supersettet relativt sakte og sekserne noe raskere og uten stopp. Tok ett par tunge treere etterpå, men kjente at formen ikke var helt på topp. Bør vel kanskje få litt styr på fritiden min...

Ellers har jeg tenkt å hoppe på et nybegynner-stevne om ett par uker, og må improvisere litt i forhold til dette.
VEIKING POWER

Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget TornBlackRaven

• Superavhengig
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Burning Angel
« #466 : 01. juli 2004, 01:52 »
Men så sterk som du er, så blir dette allikevel bra vetts!
haha. Fysioterapi ja... Neida. ta det etter et par år, så funker det fint vetts;)

Næmmen. en økt uten mage da du!:P
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #467 : 04. juli 2004, 11:03 »
Fredag 2/7-04

Jogging: 10 minutter
Crunch: 3x25
Rygghev: 3x10 (uten vekt - med 5kg - med 10kg)
Knebøy, nakke: 1x8 (60kg) 1x4 (75kg) 1x4 (95kg) supersett: 3x3 (102,5kg) og 3x6 (95kg)
Smalbenk: 1x8 (40kg) 1x5 (52,5kg) 1x5 (62,5kg) 1x4 (67,5kg) 2x4 (72,5kg)
Markløft på kloss: 1x6 (60kg) 1x5 (92,5kg) 1x4 (107,5kg) 1x3 (117,5kg) 2x3 (120kg)
Nakkepress: 1x8 (stang) 1x5 (35kg) 2x4 (37,5kg) 2x3 (40kg)
Nedtrekk, bredt grep: 3x12 (progressiv belastning)
Dypp: 3x10 (kroppsvekt 100kg)

Helt kurant trening. Noen av øvelsene kan jeg nok skru opp belastningen på uten at det burde gå negativt ut over resultatene.
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget LilleMy

• Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

• liten men tøff
« #468 : 04. juli 2004, 21:33 »
hei du! takk for gode tips på PM. jeg har prøvd å se rett frem, men det funker bare ikke for meg, øya blir hengende igjen og jeg blir pukkelrygget. Men jeg har funnet noe annet som funker veldig bra for meg. Jeg bruker lang tid på veien ned; kjenner etter hvordan jeg setter rompa, kjenner hvordan ryggen er, samtidig som jeg får bedre kontakt med muskulaturen i bakside/forside samt baken og det gir meg mer guts på veien opp. Var Pingla her inne som begynte med det, og plutselig hadde jeg gjort om til det. Veldig moro nå som det begynner å funke. Blir spennende å se hvordan det blir med utstyr!

Håper alt går bra der nede. lenge siden jeg har vært på, data trøbbel!

Hils Qld-champ og si takk for notatene. Brukte de på eksamen, som forøvrig gikk veldig bra!!!!

Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #469 : 05. juli 2004, 11:54 »
Heisann!

Takk selv; forsøkte nemlig å sette meg ned litt saktere i dag, og jammen hjalp det ikke litt på løftingen! Det er ikke mye det er snakk om for min del, bare nok til at jeg lettere kjenner når jeg muligens bryter parallellen, hehe! Blir nok en balansegang for meg, dette, men takk for tips.

Det meste går greit her i Brisbane, og både Qld-champ og undertegnede har tatt ferie. Blir nok mest her i byen, men vi skal opp til Townsville om ett par uker slik at jeg får plusset på litt med stevneerfaring. Skal hilse Qld-champ fra deg, men jeg tror nok du skal sende ham en PM også, for stakkars mannen har blitt litt forkjølet...
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #470 : 05. juli 2004, 12:02 »
Mandag 5/7-04 (Faen, vært i Brisbane i 12 måneder!!!)

Knebøy: 1x8 (60kg) 1x4 (100kg) 1x3 (110kg) 1x3 (117,5kg) 1x3 (125kg) 1x2 (135kg) 1x1 (142,5kg) m/surring 1x2 (165kg) m/full rigg 1x2 (170kg) 1x2 (180kg)
Medium benkpress: 1x8 (40kg) 1x6 (60kg) 1x5 (72,5kg) 2x4 (80kg) 2x3 (85kg)
Strake markløft: 1x6 (65kg) 1x5 (77,5kg) 2x5 (82,5kg)
Frontpress, stående: 1x6 (30kg) 1x5 (37,5kg) 1x4 (45kg) 1x4 (47,5kg) 2x3 (50kg)

Første trening med utstyr siden stevnet. Må i grunnen si meg fornøyd, selv om det kjentes litt uvant, samt at jeg ikke fikk prøvd meg på 190kg (mangel på hjelpere). Glemte av at jeg skal teste ut skjorte på onsdag, så det ble jo litt benk- og frontpress i dag, men, men. Stilte i tillegg opp belastningsprosentene på frontpressen, men det går nok greit. Droppet stangroing og lårcurl.

Sulten...
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget LilleMy

• Utlogget Utlogget

• liten men tøff
« #471 : 05. juli 2004, 22:50 »
Heisann!

Takk selv; forsøkte nemlig å sette meg ned litt saktere i dag, og jammen hjalp det ikke litt på løftingen! Det er ikke mye det er snakk om for min del, bare nok til at jeg lettere kjenner når jeg muligens bryter parallellen, hehe! Blir nok en balansegang for meg, dette, men takk for tips.

Det meste går greit her i Brisbane, og både Qld-champ og undertegnede har tatt ferie. Blir nok mest her i byen, men vi skal opp til Townsville om ett par uker slik at jeg får plusset på litt med stevneerfaring. Skal hilse Qld-champ fra deg, men jeg tror nok du skal sende ham en PM også, for stakkars mannen har blitt litt forkjølet...

ikke sant, prøvde å gjøre det samme med drakt, og jeg kjente mye bedre når jeg var langt nok nede. med skikkelig gode bind, glir man bare lett opp igjen. svir og lugger litt i knea men det er bare deilig! føler at jeg kan fokusere mer på å skyve fra hælen og setter knea bevisst ut til siden. ser rett frem nå når jeg går ned, bedre balanse og får rompa mer riktig, som du sa. ser opp når jeg skal opp

Stakkars Qld.champ, tror du det er dødlig?? Tongue gleder meg til å høre hvordan det gikk. Kos dere masse, og hold dere unna slangene. Fikk noen historier fra Qld-champ Grin

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #472 : 06. juli 2004, 03:53 »
Hehe, jasså, han har dratt de historiene allerede?! Vel, om det er dødelig klarer han seg iallfall godt. Mistenker det for å være mest syting, men det får tiden vise. Først og fremst går det ut over meg, da jeg må trene alene!
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget LilleMy

• Utlogget Utlogget

• liten men tøff
« #473 : 06. juli 2004, 22:17 »
Hehe, jasså, han har dratt de historiene allerede?! Vel, om det er dødelig klarer han seg iallfall godt. Mistenker det for å være mest syting, men det får tiden vise. Først og fremst går det ut over meg, da jeg må trene alene!

rart med det, gutter er ofte slik, ikke alle, men mange. jeg synes det er kos jeg da, og stulle og stelle for mannfolka. Allerede? høres ut som ut som jeg er priviligert med de?! Tongue

Utlogget TornBlackRaven

• Superavhengig
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

• Burning Angel
« #474 : 07. juli 2004, 01:09 »
haha, Jasså. Qld. har blitt syk.. Stakakrs mann. Jaja, du får komme med kylling suppe og te til karen!
Så du hadde tung bøy her... gode løft, uten hjelp. Du får kjefte litt på Champ'en, så du får i land dene 190'en din!
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget Lumbago

• Leieboer
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

« #475 : 07. juli 2004, 08:02 »
Dæven, med en gang jeg holder meg litt vekke fra nettet begynner en viss person sakte-men-sikkert å ympte frempå at jeg syter  furious...

Ja, jeg er litt småsyk, men jeg syter ikke! Jeg ser det som mer sannsynlig at sytingen din har vært en stressor som trigget min sykdom Wink 

Om sykdommen er dødelig vet vi ennå ikke, men den må være meget sjelden siden den lurte immunsystemet mitt. Uansett er den på vei ut av kroppen, så jeg regner med å være plass på trening på fredag.

Utlogget LilleMy

• Utlogget Utlogget

• liten men tøff
« #476 : 07. juli 2004, 19:59 »
Dæven, med en gang jeg holder meg litt vekke fra nettet begynner en viss person sakte-men-sikkert å ympte frempå at jeg syter  furious...

Ja, jeg er litt småsyk, men jeg syter ikke! Jeg ser det som mer sannsynlig at sytingen din har vært en stressor som trigget min sykdom Wink 

Om sykdommen er dødelig vet vi ennå ikke, men den må være meget sjelden siden den lurte immunsystemet mitt. Uansett er den på vei ut av kroppen, så jeg regner med å være plass på trening på fredag.

vanskelig å komme seg under huden på deg?!
må bare få kommentere dette vennskapet dere har. Må være utrolig flott å ha en slik kamerat som støtter og oppmuntrer, syter og furter som sumasumarum drar på en flere kg. Jeg har det slik med ivrige pingle og det er utrolig deilig, dog jeg gjerne skulle hatt slik av det samme kjønn også!

hvordan er treningene deres nå da? mye festing og slik?! forstått det slik at dere ikke akkurat spytter i glasset?!?! Grin (ingen sure miner, jeg bare fleiper!)

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #477 : 08. juli 2004, 02:53 »
Hehe, tja, hva skal man si -"Nyter gjerne et glass vin i lystige lag" heter det vel?!

Qld-champ er en uvurderlig treningspartner, og en god del av framgangen min kan nok tilskrives den store kjeften hans. I går tenkte jeg at jeg skulle teste ut hvordan benkskjorte-formen var, og begynte å varme opp på benken.

Om det var på grunn av mandagsøkten eller generelt dårlig form skal jeg ikke spekulere for mye i, men fy faen så tungt det var!!! Selv under 100kg gikk det tregt, og jeg synes ikke jeg fikk bygd opp noe trykk eller noen ting. Tidligere har eksplosiviteten kommet etter hvert som vektene har blitt tyngre, men denne gangen følte jeg at jeg var på vei mot en smell.

Qld-champ kom etter hvert innom for å hjelpe meg med skjorten, men da hadde jeg mer eller mindre bestemt meg for å gi faen. Begynte å gnåle fælt og krisemaksimerte stort sett alt i forhold til dagsform og generell prestasjonsevne.

Her griper Qld-champ inn: Opp fra alskens sykdom, lyter og pestilens reiser seg en blond kriger, griper mer eller mindre tak i bleiene og de skjelvende sutreleppene til en liten og spak Saktemensikkert, drar denne inn i garderoben og trekker en Inzer Advance Designs benkskjorte over den blåfeite kroppen.

Deretter bærer det rett ut i vektrommet igjen, hvor benkpresstativet gliser ondt mot den arme soldat. "110kg" kommer det spakt og forsiktig fra den lille. Den blonde krigeren legger på 115. En dobbel går helt fint. Den blåfeite høyner usikkert opp til 120, og igjen legger den blonde krigeren på 5kg for mye, hele tiden uten at minstemann vet noen ting om hva som skjer. Igjen en fin dobbel. "Tja, jeg får vel prøve 130, da", sier mannen i benkskjorten, denne gangen litt mer selvsikkert, men samtidig full av ærefrykt. Han ender selvsagt opp med 135kg i benk, og ny personlig rekord.

Status per i dag:

Saktemensikkert syter
Qld-champ syter ikke

Så får vi se om dette lar seg snu, for til nå har jeg allerede fått hørt det noen ganger...
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget stridsmøy

• Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

« #478 : 08. juli 2004, 10:35 »
Grattis med ny pers i benk da! Godt å ha treningspartnere som pusher når man trenger det!  Weightlifter     Bra jobbet qld-champ!  2thumbsup
Deilig følelse når en trening som i utgangspunktet føles helt j..... snur seg på denne måten. Stå på videre Saktemensikkert!  biggrin

Aktiv styrkeløfter for OSK
knebøy 135,0kg godkj m drakt
benkpress 100kg godkj m skjorte
markløft 147,5kg.godkj u drakt

Utlogget LilleMy

• Utlogget Utlogget

• liten men tøff
« #479 : 08. juli 2004, 10:40 »
HAHAHA!!! rofl rofl rofl

dødskult skrevet! jeg må få trene sammen med dere en gang jeg besøker deres side av Norge! Gratulerer masse med pers!

jeg trente sammen med en stor kar før og har kjeftet på meg, la gjerne på litt ekstra slik qld-champ gjorde med deg og gledet seg stort på mine vegne hver gang jeg hadde litt fremgang. Jeg tok ikke nok i, hvis jeg ikke banna og skrek litt iflg han Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!