Skrevet av Emne: Saktemensikkerts stevner  (Lest 148741 ganger)

Utlogget Saktemensikkert

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

SV: Red Shoes Diaries
« #480 : 09. juli 2004, 04:24 »
Takk skal dere ha, begge to! Jo, en god treningsmakker og et godt løftemiljø blir nesten alfa og omega i denne sporten, iallfall for meg. De gangene jeg trener alene må jeg virkelig gå inn i meg selv for å finne drivet, men er man flere blir dette langt enklere - og ikke minst morsommere! Skal bli deilig å komme til en skikkelig styrkeløftgym i Norge, hvor det finnes flere "likesinnede". Her nede blir vi nok mer eller mindre redusert til noen skitne, fillete og magnesium-tilgrisede tullinger, haha!

Apropos norsk løftemiljø: LilleMy, det hadde vært jævlig artig å trent sammen med deg, men i første omgang tror jeg det er mer sannsynlig at dette vil skje på dine kanter enn oppe hvor jeg kommer fra. Regner nemlig med at det blir jobbsøking fra Trondheim og nedover på meg framover, så en eller annen plass "sørpå" blir det mest sannsynlig. Har blant annet en sambygding som bor i Oslo for tiden, og vi har pratet litt om å dele husleie om jeg skulle få meg arbeid i de traktene. Ingenting er imidlertid avgjort, og jeg kan ende opp hvor som helst. Uansett - det hadde vært veldig artig!
VEIKING POWER

Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #481 : 09. juli 2004, 09:26 »
Fredag 9/7-04

Jogging: 10 minutter
Crunch: 3x25
Rygghev: 3x10 (uten - 5kg - 10kg)
Knebøy, nakke: 1x8 (stang) 1x8 (60kg) 1x4 (82,5kg) 1x3 (92,5kg) 1x3 (100kg) 3x3 (110kg)
Smalbenk: 1x8 (stang) 1x8 (40kg) 1x6 (57,5kg) 1x6 (62,5kg) 1x5 (67,5kg) 3x4 (72,5kg)
Markløft på kloss: 1x6 (70kg) 1x6 (100kg) 1x5 (120kg) 1x4 (127,5kg) 2x3 (132,5kg)
Nakkepress: 1x8 (stang) 1x6 (30kg) 1x5 (37,5kg) 2x4 (45kg) 2x3 (47,5kg)
Stangroing m/stopp: 1x10 (60kg) 1x10 (70kg) 2x10 (80kg)

Deilig fredagstrening, tok det rolig i knebøyen etter mandag. Høyre skulder har blitt litt plagsom igjen, så den kan nok trenge litt hvile. Nå tror jeg det er tid for mat, og etter hvert elektrisk gitar, noen pils og "Dark Side of the Moon" med Pink Floyd...
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget Lumbago

• Leieboer
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

« #482 : 09. juli 2004, 09:26 »
Viktig med en god treningspartner ja ingen tvil om det. Jeg har nå etterhvert lært meg hvordan saktemensikkert skal provoseres.

Jeg ble jo overlykkelig da det for ca et år siden dukket opp en nordmann her nede som var veldig ivrig på styrkeløft. Da hadde jeg trent alene i halvannet år og mer eller mindre lagt knesurringer og trange plagg på hyllen, motivasjonen til å drive på alene fantes ikke. Men med litt masing fra saktemensikkert sin side så var jeg plutselig på så tunge vekter igjen jeg fikk lysten tilbake.

Det er så mye letter når vi var to som kan kjempe mot propagandaen fra alle disse "vakre" solbrune og glattbarberte hobby-kroppsbyggerne som det florerer av på gymmet vårt. Og nå synes flere av disse kroppsbyggerne at det ser så gøy ut det vi driver med at flere av dem har ymtet frempå at de ønsker a skifte lag (en av dem har til og med kjøpt seg knebøysko på penge han har spart på å kutte ut brunkrem).

Så det er vel liten tvil om at vi koser oss: vi løfter tungt, og i pausene står vi å rister på hodet over disse som over alt på denne jord ønsker seg vaskebrett.  Wink

Utlogget LilleMy

• Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• liten men tøff
« #483 : 09. juli 2004, 09:41 »
Hva skal dere med vaskebrett, når det er en liten pondus vi damene vil ha? Skal jeg være dønn ærlig, har saktemensikkert akkurat slik kroppen jeg finner attraktiv.(ut ifra de bildene jeg har sett). Større jo bedre, ingenting er som å gigantisk bamse en kan rulle seg sammen i armkroken til!

Ha ha.. kommer du deg til Oslo, er det bare snaue halvtime inn til meg! dette blir bra, håper alt går som det skal med jobbsøknadene.

Qld-champ: hvordan går det med løftinga? skulle ikke du løfte eller noe nå i sommer??

Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #484 : 12. juli 2004, 06:59 »
*Rødme, rødme, rødme*
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget Lumbago

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #485 : 12. juli 2004, 07:47 »
Hva skal dere med vaskebrett, når det er en liten pondus vi damene vil ha? Skal jeg være dønn ærlig, har saktemensikkert akkurat slik kroppen jeg finner attraktiv.(ut ifra de bildene jeg har sett). Større jo bedre, ingenting er som å gigantisk bamse en kan rulle seg sammen i armkroken til!

Ha ha.. kommer du deg til Oslo, er det bare snaue halvtime inn til meg! dette blir bra, håper alt går som det skal med jobbsøknadene.

Qld-champ: hvordan går det med løftinga? skulle ikke du løfte eller noe nå i sommer??

Hehe, nå går vel saktemensikkert rundt og smiler som en unge Grin Godt at det finnes fornuftige jenter som vet å verdsette pondus! Pondus er jo et tegn på velstand og at man trives. Saktemensikkert og jeg er ganske flinke til å gi hverandre komplimenter for magene våre, men det er sjelden jenter gjør det.

Ang. stevnet jeg skulle løfte på i sommer har jeg droppet de planene. Treningen og motivasjonen til å trene etter stevnet i mai har vært meget dårlig pga skade i skulder og mye skolearbeid. Trener nå frem mot stevne i september og muligens j.NM (selv om det er tvilsomt at jeg kommer hjem så tidlig). 

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #486 : 13. juli 2004, 08:57 »
Tirsdag 13/7-04

Ergometersykkel: 10 minutter
Knebøy, nakke m/stopp: 1x8 (stang) 1x6 (60kg) 1x4 (75kg) 1x4 (87,5kg) 1x3 (95kg) 1x3 (100kg) vanlig bøy m/stopp: 2x3 (107,5kg)
Benkpress: 1x8 (stang) 1x8 (40kg) 1x6 (60kg) 1x3 (70kg) 1x3 (80kg) 1x2 (90kg) 1x3 (80kg)
Markløft: 1x6 (60kg) 1x6 (100kg) 1x3 (120kg) 1x2 (140kg) 1x3 (130kg)
Supersett:
- Armstrekk, en hantel: 1x10 (22,5kg) 1x10 (30kg) 1x10 (35kg)
- Hammercurl: 1x10 (10kg) 1x10 (15kg) 1x8 (17,5kg)

Knebøy kjentes grei ut, bra teknikk med stopp. Tok det rolig i benkpress og markløft for å ikke slite meg ut til helgen. Skulderen trenger nok spesifikk oppvarming, for dette kjennes ikke bra ut... Blir nok også på tide å ta seg en tur til terapeut. Omsider!
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget LilleMy

• Utlogget Utlogget

• liten men tøff
« #487 : 14. juli 2004, 17:17 »

Hehe, nå går vel saktemensikkert rundt og smiler som en unge Grin Godt at det finnes fornuftige jenter som vet å verdsette pondus! Pondus er jo et tegn på velstand og at man trives. Saktemensikkert og jeg er ganske flinke til å gi hverandre komplimenter for magene våre, men det er sjelden jenter gjør det.

Ang. stevnet jeg skulle løfte på i sommer har jeg droppet de planene. Treningen og motivasjonen til å trene etter stevnet i mai har vært meget dårlig pga skade i skulder og mye skolearbeid. Trener nå frem mot stevne i september og muligens j.NM (selv om det er tvilsomt at jeg kommer hjem så tidlig). 

Hadde vært kult om du stilte på jr-NM! Det er jo i slutten av nov, så håper du klarer det. Synd med stevnet nå i sommer, men skjønner deg veldig godt. Riktig av deg å ta hensyn til det og slappe av. Skulle nok vært der og pisket dere rundt jeg. Eller jeg kunne vært kledd i bikini sånn som "runde"damene i boksing er og telt repsa?!? rofl
Latterlig!

Liten mage er sexy, fortsett å tren, men behold magene deres. Finnes ikke verre enn magemuskler som stikker meg i magen når jeg ligger oppå! Grin

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #488 : 15. juli 2004, 05:48 »
Hehe, jeg forsikre deg om at her ikke finnes magemuskler som stikker seg fram og irriterer!!!
Angående "rundepiker" - Det hadde vært noe, det! Jentene her er nemlig svært lite forståelsesfulle, i dag ble f.eks. qld-champ bedt om å senke stangen (220kg) litt mer forsiktig når han trente markløft. Det bråket så fælt, ser du Tongue
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #489 : 15. juli 2004, 05:54 »
Torsdag 15/7-04

Jogging: 10 minutter
Mage: 3x25
Knebøy, nakke: 1x8 (stang) 1x8 (60kg) 1x6 (82,5kg) 1x5 (97,5kg) 1x4 (102,5kg) 3x3 (110kg)
Smalbenk: 1x8 (stang) 1x8 (40kg) 1x4 (57,5kg) 1x4 (67,5kg) 1x4 (72,5kg) 3x3 (77,5kg)
Markløft (med små vekter): 1x6 (60kg) 1x6 (90kg) 1x4 (110kg) 2x3 (120kg)
Stangroing: 1x8 (60kg) 1x8 (70kg) 1x8 (85kg)

Knebøyen kjentes ganske bra ut i dag, og jeg traff banen som den skal. Skulderen var ikke så kranglete under smalbenken, og det var jo vel og bra. Mindre radius på 20kg skivene til markløften da en viss annen nordmann allerede holdt på med tung markløft og hadde okkupert de vanlige skivene. Skrubbsulten.
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget Lumbago

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #490 : 15. juli 2004, 06:36 »
Hehe, jeg forsikre deg om at her ikke finnes magemuskler som stikker seg fram og irriterer!!!
Angående "rundepiker" - Det hadde vært noe, det! Jentene her er nemlig svært lite forståelsesfulle, i dag ble f.eks. qld-champ bedt om å senke stangen (220kg) litt mer forsiktig når han trente markløft. Det bråket så fælt, ser du Tongue

De der damene som sitter i skranken er jo fullstendig blåste oppi hodet! De tror vi lager lyd med vektene med vilje, og at vi tar på masse vekter for å tøffe oss! At noen av kundene trener for å bli sterkere skjønner de ikke, alt som teller er brunkrem, vaskebrett og biceps. De skjønner ikke at det eneste bråket på gymmet er den jævla listepop musikken de spiller - jeg blir så forbanna at jeg blir nødt å trene litt tung bøy i morgen.

Utlogget Mr Benkpress

• Global Moderator
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

• Trying is the first step towards failure
« #491 : 15. juli 2004, 23:23 »
qld. Er vist sint, det må du ikkje være. Du skal jo bli psykolog og alt mulig. Kor kjem denne aggresjonen fra, er det for høyt t........ eller er det "glemte" barndomsminner, hvorfor liker du ikkje listepop? ka er galt med Mageruter?Huh
Hilse popmusiker med mageruter
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."

Norgesmester!

Utlogget Lumbago

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #492 : 16. juli 2004, 06:52 »
qld. Er vist sint, det må du ikkje være. Du skal jo bli psykolog og alt mulig. Kor kjem denne aggresjonen fra, er det for høyt t........ eller er det "glemte" barndomsminner, hvorfor liker du ikkje listepop? ka er galt med Mageruter?Huh
Hilse popmusiker med mageruter

Jeg ble visst litt sint ja. Jeg har absolutt stor respekt for magerutene dine Mr. Norgesmester! Så jeg må beklage hvis du ble støtt av noen av de usaklige utsagnene mine. Hvor all aggresjonen kommer fra er vanskelig å svare på...jeg tror kanskje det startet da du løftet mer enn meg uten utsyr på julestevnet i fjor (kun for å plage meg Grin).

Når det gjelder listepop er dette bra så lenge det er fra 80-tallet evt. tidlig 90-tallet.

Lykke til med løftingen i helgen: både til Mr N. og  saktemensikkert!

Utlogget LilleMy

• Utlogget Utlogget

• liten men tøff
« #493 : 17. juli 2004, 21:38 »

Når det gjelder listepop er dette bra så lenge det er fra 80-tallet evt. tidlig 90-tallet.

my kind a guy!!!! Kiss

Mesterinne

• Gjest
« #494 : 17. juli 2004, 22:40 »

my kind a guy!!!! Kiss

Flørting på gang her?  :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!