Skrevet av Emne: Saktemensikkerts stevner  (Lest 148747 ganger)

Utlogget Saktemensikkert

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

SV: Saktemensikkert mot stevne 4. september
« #540 : 03. august 2004, 09:01 »
Pøh, det var først etter at de dro at alt gikk til helvete!!!
VEIKING POWER

Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Lumbago

• Leieboer
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

« #541 : 03. august 2004, 09:04 »
Qld-champ: Brukte hun virkelig uttrykket "metroseksualitet" om oss?!?!?! Fy faen, det er å dra den bra langt, synes jeg!!! Begrunnelsen med at man - ifølge henne - skal kunne traske rett fra trening i de hvite joggeskoene man har trent knebøy med (!!!) og inn på forelesning sier jo mer om hennes hygieniske vaner enn om vår (påståtte) feminitet! Huff, nei, nå vil jeg hjem til kuldegrader og kokmalt kaffe, dette har gått for langt.

Faktisk var vi unnskyldt siden vi brukte spesialsko til knebøyen. Det var alle de andre som hun syntes var håpløse. Du trenger ikke bekymre deg for feminint stempel så lenge du lar den rosa treningsbuksen ligge igjen hjemme (det er lenge siden du har brukt denne nå heldigvis)

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #542 : 03. august 2004, 09:09 »
Hehe, du bare måtte bringe opp den, måtte du ikke!?! For det første brukte den å være rød (i den grad det hjelper), og for det andre var det den eneste jeg hadde da jeg kom nedover hit. Den er en overlevning fra min tid i Kongens klær, og har vært gjennom endel. Grilldress-faktoren er uomtvistelig til stede, men buksa gjør jobben sin.

Det skal sies at du ikke er den eneste som har plagdes med den: Da jeg trente på Flex Gym i Trondheim gikk det så langt at en av mine treningskamerater kom fra Sverige-tur med en ny bukse til meg - haha!

Jeg ser vel i grunnen ikke helt vitsen med å bruke penger på at man skal se så jævlig stivpyntet og pen ut på en gym, noe shortsen min kanskje bevitner ganske bra - litt nål og tråd og; vips, god som ny!!!
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget Lumbago

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #543 : 03. august 2004, 09:15 »
De fleste som er i Kongens klær får vel blå treningsklær. Men for all del, det kan jo tenkes at du var i en slags spesial-tropp...

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #544 : 03. august 2004, 09:29 »
Vi hadde blå, men fikk etter hvert utdelt nye og disse var av annet merke. De så ganske tåpne ut, men var til gjengjeld svært behagelig og varme - Det er det indre som teller/Du skal ikke skue hunden på hårene/Image is Nothing, Thirst is Everything...osv.
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget Lumbago

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #545 : 03. august 2004, 09:41 »
Ok da...Men ikke skrem meg med uttrykk som "det er det indre som teller", det må vel  være en av de største mytene som finnes.

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #546 : 03. august 2004, 09:42 »
Hehe, ja, den og så "Det er ikke deg det er noe feil med, det er meg" rofl
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #547 : 04. august 2004, 12:34 »
Onsdag 4/8-04

Jogging: 10 minutter
Benkpress: 1x8 (stang) 1x8 (40kg) 1x5 (70kg) 1x5 (82,5kg) 1x4 (92,5kg) 1x3 (97,5kg) 1x2 (102,5kg) 1x2 (107,5kg) m/skjorte = les kommentar u/skjorte 1x5 (77,5kg)
Markløft på kloss: 1x6 (60kg) 1x6 (100kg) 1x5 (115kg) 1x5 (125kg) 1x4 (132,5kg) 1x3 (140kg) 2x2 (150kg)
Knebøy, nakke: 1x8 (60kg) 2x6 (82,5kg) 2x5 (100kg) 2x3 (110kg)

Skulderen har ikke forbedret seg noe, vil jeg si, og hele benk-treningen bar preg av dette. Alt gjorde vondt, noe som gikk ut over teknikk, trykk og allting. Tenkte likevel jeg skulle teste ut Metal-skjorten til Qld-champ: Hverken 120 eller 130kg kom ned til brystet, mens 135kg kom ned etter litt om og men. Da hadde imidlertid venstre biceps rukket å slå seg vrang, så alt gikk til hxxxxxx likevel!

Markløft på kloss var greit nok, litt kronglete teknikk. Knebøy var litt merkelig etter markløft, men med de vektene hadde jeg god kontroll.

Jamt over: Drit-trening!!!
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget Lumbago

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #548 : 04. august 2004, 12:58 »
Ikke helt heldig det der med skulderen. Ta å ring en massør i morgen - har du ikke blitt bedre etter tre behandlinger hos fysio tror jeg det er bortkastede penger som du ville fått mer ut av med massasje. Om det ikke hjelper tror jeg du bør kutte all tung benktreningen for en periode. 

Det vil nok ta litt tid å vende seg til Metal skjorta tror jeg, men nå vet du ivhertfall hvordan det kjennes ut. Tror faktisk den var for stor for deg også.

Utlogget TornBlackRaven

• Superavhengig
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Burning Angel
« #549 : 05. august 2004, 00:18 »
jeg tror UAC skal se seg slått når det gjelder dagbok snikksnakk. Dagboken din er ekstrem, kjære;)

Men allikevel. nydelig 2'er du hadde på 200. tror ikke du skal se bort i fra at du har 220 i siktet skjønner du. 250 på 4mnd kan vel kanskje være litt i meste laget...i allefall med all denne rkunglinga ang. skulderen din osv....  men kanskje jan- mars?

Haha. Skyld så mye du vil å skulderen din forresten... Det er merkelig hvordan folk klager og klager over hvor forferdelige ting er (selv om det går bedre) heeeeeeelt til det er i tipp topp stand.

Jeg tror det meste av sperrene dine ligger psykisk uansett, som Qld. champ sier, er man redd for forandringer, kan det være litt vanskelig å se i øynene at man faktisk har 15kg mer inne. Du kan jo komme til å savne de gamle vektplatene:P:P:P
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #550 : 05. august 2004, 00:29 »
Qld-champ: Har siste time hos fysio'en i ettermiddag, skal kontakte massøren etter det. Så uansett for meg litt roligere benkpress en tid framover... Bør jo få trent litt med Inzer-skjorten før stevnet, og kan jo ta det rolig etter det. Utover det var det jo daglig tøying som lindret smertene sist gang, så jeg kommer nok til å ta opp det igjen på hobbybasis.

TornBlackRaven: Hehe, joda, det blir nok litt syting, og når det gjelder framgangen de siste par månedene er det mye på grunn av Qld-champ's evne til å se gjennom alt gnålet og heller piske meg litt.

Skulderen er imidlertid ikke bra!!! Jeg tok en tung men kontrollert femmer på 102,5kg mot slutten av juni, og sliter nå med en toer...

Help
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget Saktemensikkert

• Utlogget Utlogget

« #551 : 06. august 2004, 11:35 »
Fredag 6/8-04

Jogging: 10 minutter
Markløft fra stativ: 1x6 (60kg) 1x6 (110kg) 1x5 (135kg) 1x5 (155kg) 1x3 (176kg) 1x3 (190kg) 1x2 (200kg) 1x2 (210kg) 1x2 (215kg)
Smalbenk: 1x10 (stang) 1x5 (57,5kg) 1x5 (67,5kg) 1x5 (72,5kg) 2x3 (77,5kg) 1x3 (82,5kg)
Knebøy, nakke m/stopp: 1x5 (75kg) 1x5 (85kg) 1x4 (95kg) 1x4 (100kg) 1x3 (107,5kg) 1x2 (112,5kg) 1x2 (120kg)
Stangroing m/stopp: 1x6 (60kg) 1x6 (80kg) 1x6 (90kg) 1x6 (100kg)

Markløft fra stativ kjentes greit ut i dag også, unntatt den siste repetisjonen på 215kg, hvor jeg ikke helt var med og krummet ryggen en smule mot toppen. Smalbenken var drit, men jeg merket at dersom jeg presset skulderen så hardt jeg klarte ned i benken samt flyttet stangen litt over mot venstre forsvant noe av smertene. Igjen en noe amputert økt i forhold til støtteøvelser, da Qld-champ fikk litt hjelp med benkskjorten. Kanskje jeg burde tatt meg en tur i helgen og trent mage, biceps, triceps, osv.?
VEIKING POWER

Medlem av Bodø SK

Utlogget Lumbago

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #552 : 06. august 2004, 11:56 »
Det blir trening i igjen i morgen på meg, så vi får kjøre en økt sammen i 3 tiden.

Må forresten gi deg honnør for hjelpen i dag. Du dra på meg benkskjorten til du blør av fingrene uten et eneste klynk! Takker så meget, det hadde nok ikke blitt benkskjorte treninger på meg hvis ikke du hadde vært her i landet.

Bra markløft forresten, 215 fra stativ er bra  2thumbsup 

Utlogget listefyll

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

• a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
« #553 : 06. august 2004, 12:05 »
Kva str. nyttar du Qld-champ (Metal?)?
listefyll returns

Utlogget Lumbago

• Leieboer
  • Utlogget Utlogget

« #554 : 06. august 2004, 12:13 »
Kva str. nyttar du Qld-champ (Metal?)?

Dette er faktisk litt pinlig, men jeg har faktisk ikke peiling på hvilken størrelse jeg har på benkskjorten (det står ingenting på merkelappen...) blush  Det er ihvertfall en Metal Bencher og den sitter som støpt når jeg først har fått den på. Den eneste som vet størrelsen er nok Mr 800 siden jeg kjøpte skjorten av ham. Løfter stort sett alltid fine løft med den, så Metal passer nok teknikken min (har prøvd Titan en gang og holdt på å bli kvalt).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!