Skrevet av Emne: Privat klinikk på forsikring?  (Lest 1548 ganger)

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Privat klinikk på forsikring?
« : 12. januar 2007, 00:16 »
Som kanskje nokon har fått med seg frå før, så har eg skada kneet, og må sansynlegvis operere.

Eg aner ikkje kor lang tid det tek før eg kjem inn på sjukehuset, men fårløpig er utsiktene dårlege for at det blir i næraste framtid Undecided
Og for at årets idrettssesong ikkje skal bli fullstendig amputert, så håper eg jo naturlegvis på at eg blir snart behandla, sidan det er tydeleg at det meste innan offentlege tjenester går med sneglefart, lurer eg på om ein operasjon på ein privatklinikk blir dekka av forsikringa? pengane til å dekkje det, har eg ikkje akuratt sjølv Undecided

Takker for svar Smile
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Privat klinikk på forsikring?
« #1 : 12. januar 2007, 01:03 »
du skulle vært andreas thorkildsen, så skulle du sett du hadde fått operasjon!

håper dette ordner seg for deg!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Privat klinikk på forsikring?
« #2 : 12. januar 2007, 11:26 »
Som kanskje nokon har fått med seg frå før, så har eg skada kneet, og må sansynlegvis operere.

Eg aner ikkje kor lang tid det tek før eg kjem inn på sjukehuset, men fårløpig er utsiktene dårlege for at det blir i næraste framtid Undecided
Og for at årets idrettssesong ikkje skal bli fullstendig amputert, så håper eg jo naturlegvis på at eg blir snart behandla, sidan det er tydeleg at det meste innan offentlege tjenester går med sneglefart, lurer eg på om ein operasjon på ein privatklinikk blir dekka av forsikringa? pengane til å dekkje det, har eg ikkje akuratt sjølv Undecided

Takker for svar Smile

Det er vel helt avhengig av forsikringen du har det. Ring de og spør  - eneste måten å få et skikkelig svar på. Men, les også forsikringen nøye først !
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
Sv: Privat klinikk på forsikring?
« #3 : 12. januar 2007, 22:32 »
Det kan også hende at sykehuset du velger har avtale med den helseregionen du tilhører, da er det mulig de har en avtale ang. utgifter.

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Privat klinikk på forsikring?
« #4 : 13. januar 2007, 00:50 »
du skulle vært andreas thorkildsen, så skulle du sett du hadde fått operasjon!

håper dette ordner seg for deg!

Hadde fått det på dagen då ja.

Takker, gjer vel det til slutt Smiley

Det er vel helt avhengig av forsikringen du har det. Ring de og spør  - eneste måten å få et skikkelig svar på. Men, les også forsikringen nøye først !

*leite fram forsikringspolisen* Har skreve ut eit skademeldingssjema, som eg vil tru dekker legebesøk og slikt gjennom forsikringsselskapet til skulen.
Har vel nokre andre forsikringar og om eg ikkje tek heilt feil, skal sjekke det opp snarast.

Det kan også hende at sykehuset du velger har avtale med den helseregionen du tilhører, da er det mulig de har en avtale ang. utgifter.

Kanskje det. Det var noko eg ikkje var klar over. No er eg litt usikker på kva slags helseregion eg tilhøyrer då, kanskje helse-Førde, får ta ein samtale med fastlegen min. (sjølv om han er ein tverrpomp)
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget belsebub

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 202
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 202

Sv: Privat klinikk på forsikring?
« #5 : 13. januar 2007, 08:36 »
Du kan jo også benytte deg av fritt sykehusvalg. Dette hjelper fastlegen deg med
Link: http://www.frittsykehusvalg.no/

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
Sv: Privat klinikk på forsikring?
« #6 : 13. januar 2007, 18:53 »
Du tilhører vel Helse-Vest hvis du bor i Førde. Som belsebub sier, finn deg et sykehus som har kort ventetid, og forhør deg med dem ang. kostnader, forsikring og samarbeid med din helseregion.

Jeg tilhører selv Helse-Øst, og har endel å velge i. Valgte Axess (nå heter de Aleris) sist jeg hadde problemer, nå skal jeg prøve NIMI. Forferdelig digre egenandeler bare for en enkel liten time (NIMI sin egenandel = 1900 kr), men får det jo igjen siden jeg har avtale med trygdekontoret.

Lykke til!!

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Privat klinikk på forsikring?
« #7 : 13. januar 2007, 18:56 »
Takk for det Smiley

Bur vel ein times tid utanfor Førde, så det blir nok helse-vest ja. Ser ut til at det er kortast ventetid i Bergen, så eg får v el forhøyre meg litt med legen.

Får det forhåpentlegvis igjen med forsikringa Smiley
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: Privat klinikk på forsikring?
« #8 : 18. januar 2007, 15:02 »
Jævla legefaen!

Var til han i dag, og når eg ville ha fritt sjukehusvalg, begynte han å messe om at då tok eg plassen frå nokon andre og "hvet du hvor mye samfunnet må betale for at du skal få den operasjonen?!" blablabla "hvem er det som skal betale for at du skal farte rundt i hele norge for å få en undersøkelse?" Eg skal no for fankern ikkje farte rundt i heile norge!! Eg vil berre til Bergen for å få korta det ned frå 3 månedar+ til 3-5 veker Angry

Kort sagt; eg klikka og forlot legekontoret med eit "Du e faen meg håplaus!" Og skifta fastlege på momangen. Berre som ein liten update på temaet, han får vertfall ikkje betalt av meg for å komme med fornærmelsar den vesle tida eg var der Angry

Og eg fekk brev frå sjukehuset når eg kom heim: "På grunnlag av opplysningane som ligg føre, blir du sett på venteliste. Vi reknar med at behandlinga kan skje innan 3 månader(...) Dersom du synest ventetiden blir lang, kan du kontakte kontoret for fritt sjukehusval"
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!