Skrevet av Emne: Størrelse på penis  (Lest 143832 ganger)

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Størrelse på penis
« #45 : 15. januar 2007, 23:45 »
altså: SÅKLART bryr man seg om hvordan kjæresten ser ut, hvorfor være kjærester om man ikke er tiltrukket av hverandre?? greit noen vil komme med at det er det indre som teller og bla bla bla, men sannheten er det ytre teller og! hvertfall før man blir sammen!. blir helt feil å si at man ikke bryr seg det minste om utseendet til kjæresten for det er en jævla stor løgn hos ja, tør påstå ALLE, om jeg hadde ei dame som plutselig la på seg 100kg og ble ei dundre uten like, begynte på testo så hun fikk skjedd og skinna seg ville jeg nok ikke vært det minste tiltrukket av hun og kunne ikke vært sammen med hun, samme om hun hadde verdens beste personlighet, og ha sex med noen man ikke er det minste tiltrukket av er ikke så kult og sex det er en viktig faktor i et forhold det og, så ikke kom og si utseendet ikke spiller noen rolle, kansje i en magisk fantasiverden vil noe slikt være sant, men desverre ikke i vår realitet

EDIT: noen mennesker er litt for jordbær, nesten litt skummelt

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Størrelse på penis
« #46 : 16. januar 2007, 00:01 »
Folk tenker for mye detaljer når de har sex... Alt skal være så perfekt at det bare blir tull
Konebanker og totalonanist

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: Størrelse på penis
« #47 : 16. januar 2007, 11:54 »
Folk tenker for mye detaljer når de har sex... Alt skal være så perfekt at det bare blir tull

<3
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: Størrelse på penis
« #48 : 16. januar 2007, 12:02 »
altså: SÅKLART bryr man seg om hvordan kjæresten ser ut, hvorfor være kjærester om man ikke er tiltrukket av hverandre?? greit noen vil komme med at det er det indre som teller og bla bla bla, men sannheten er det ytre teller og! hvertfall før man blir sammen!.  så ikke kom og si utseendet ikke spiller noen rolle, kansje i en magisk fantasiverden vil noe slikt være sant, men desverre ikke i vår realitet

Da må jeg desverre skuffe deg. Hadde min kjæreste lagt på seg 100kg til å fått kraterkviser i hele trynet hadde jeg fortsatt vært tiltrukket av han, fordi hva han er og den han er tiltrekker! Åja, selvfølgelig teller utseende en viss grad, jeg ble jo veldig tiltrukket av han før vi ble sammen , men det var jaggu ikke grunnen til at vi ble sammen eller fortsatt er sammen etter tre flotte år idag.
Jeg snakker kun for min egen del når jeg sier at persnolighet tiltrekker mer enn utseende, det er det INGEN tvil om. Og det er min realitet, er det noen som lever i en fantasiverden her så er det faen ikke meg
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Størrelse på penis
« #49 : 16. januar 2007, 12:08 »
Det er ikke størelsen som teller, det er hvordan man bruker den >Cheesy

"Skjønnhet kommer innenfra."

Det er jo en fin tanke, men så svart/hvitt er det vel neppe...

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Størrelse på penis
« #50 : 16. januar 2007, 12:10 »
Selvsagt teller utseendet. Alle som sier noe annet er uærlige.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Størrelse på penis
« #51 : 16. januar 2007, 12:14 »
Eller blinde, eventuelt. Cool

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Størrelse på penis
« #52 : 16. januar 2007, 12:24 »
Selvsagt teller utseendet. Alle som sier noe annet er uærlige.

Det teller selvfølgelig, men etter en tid tror jeg det blir mindre og mindre avgjørende så lenge det er kjærlighet.

Jeg kjenner ei jente som jeg synes er verdens vakreste, og jeg ville ikke byttet hennes skjønnhet mot alle verdens såkalt vakkreste jenter - de er kun fasader uten innhold i mine øyne.
Jeg så simpelthen kun skjønnhet når jeg så henne, og når jeg ikke så henne. Det boblet i hele kroppen bare ved å finne et hårstrå fra henne på skulderen min - ansiktet, øynene, smilet, humøret - alt bare sto frem i tankene mine lissom, og det gjør det ofte... selv uten hårstrå...
Jeg er bra sikkert på at jeg hadde synes hun var like vakker om hun la på seg 50 kilo, og at hun hadde synes det samme om meg. Det i mine øyne det gjelder - ikke i alle verdens øyne forøvrig.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Størrelse på penis
« #53 : 16. januar 2007, 12:25 »
Eller blinde, eventuelt. Cool

Tror nok utseende er viktig for de også. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Størrelse på penis
« #54 : 16. januar 2007, 12:26 »
Det teller selvfølgelig, men etter en tid tror jeg det blir mindre og mindre avgjørende så lenge det er kjærlighet.

Jeg kjenner ei jente som jeg synes er verdens vakreste, og jeg ville ikke byttet hennes skjønnhet mot alle verdens såkalt vakkreste jenter - de er kun fasader uten innhold i mine øyne.
Jeg så simpelthen kun skjønnhet når jeg så henne, og når jeg ikke så henne. Det boblet i hele kroppen bare ved å finne et hårstrå fra henne på skulderen min - ansiktet, øynene, smilet, humøret - alt bare sto frem i tankene mine lissom.
Jeg er bra sikkert på at jeg hadde synes hun var like vakker om hun la på seg 50 kilo, og at hun hadde synes det samme om meg. Det i mine øyne det gjelder - ikke i alle verdens øyne forøvrig.....

Ja, hun er skjønnhet for deg.. Wink Hun er det vakreste du kan tenke deg.. Mye fordi kjemi stemmer og dere faktisk er glad i hverandre.. men måten du beskriver det på viser jo hvor viktig det er å føle det godt når man ser kjæresten sin!
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Størrelse på penis
« #55 : 16. januar 2007, 12:28 »
Det teller selvfølgelig, men etter en tid tror jeg det blir mindre og mindre avgjørende så lenge det er kjærlighet.

Jeg kjenner ei jente som jeg synes er verdens vakreste, og jeg ville ikke byttet hennes skjønnhet mot alle verdens såkalt vakkreste jenter - de er kun fasader uten innhold i mine øyne.
Jeg så simpelthen kun skjønnhet når jeg så henne, og når jeg ikke så henne. Det boblet i hele kroppen bare ved å finne et hårstrå fra henne på skulderen min - ansiktet, øynene, smilet, humøret - alt bare sto frem i tankene mine lissom.
Jeg er bra sikkert på at jeg hadde synes hun var like vakker om hun la på seg 50 kilo, og at hun hadde synes det samme om meg. Det i mine øyne det gjelder - ikke i alle verdens øyne forøvrig.....

Din kjære er en heldig kvinne!!

Jeg vil si meg enig i det meste du skriver her, min sambo har allerede gått opp og ned 10 kilo mens vi har vært sammen, Men for meg er han den vakreste i verden uansett.



Angående opprinnelig Topic, så har jeg ikke peiling på hvordan forstørre penis uten inngrep, men vil bare si det som det er sagt tidligere, du må jobbe med det du har. Penis er mye, men ikke alt når det kommer til stykket.
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Størrelse på penis
« #56 : 16. januar 2007, 12:31 »
Hvorfor er det aldri tråder "er jeg trang nok" ? Evnt. "er jeg for vid ?" Tema er jo aktuelt nok, ingen er helt like der heller.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Størrelse på penis
« #57 : 16. januar 2007, 12:32 »
Hvorfor er det aldri tråder "er jeg trang nok" ? Evnt. "er jeg for vid ?" Tema er jo aktuelt nok, ingen er helt like der heller.

Her er det faktisk "stor" variasjon blant folket.. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Størrelse på penis
« #58 : 16. januar 2007, 12:32 »
Det artige er vel at en gjennomsnittelig norsk jente er 12-13cm dyp.. Wink (med stor grad av elastisitet, men dog).
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Størrelse på penis
« #59 : 16. januar 2007, 12:37 »
Hvorfor er det aldri tråder "er jeg trang nok" ? Evnt. "er jeg for vid ?" Tema er jo aktuelt nok, ingen er helt like der heller.


Fordi vi kvinner ikke er like usikre på "størrelsen" på dette området, som menn er på penis??
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!