Skrevet av Emne: 100% Whey Sjokolade - Ifra Proteinfabrikken  (Lest 3744 ganger)

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

100% Whey Sjokolade - Ifra Proteinfabrikken
« : 18. januar 2007, 17:01 »
Dette er min andre boks med 1KG 100%Whey Sjokolade ifra PF. Kjøpte det på Life butikken faktisk.

Næringsfakta per servering (60g)
Næringsverdi 982 kJ (234kcal)
Protein 45,6g
Karbohydrater 4,8g
Herav sukkertyper 2,8g
Fett 2,4g
Aminogen® 45 mg


Smak: Terningskast 3
Greier å få det ned i med melk uten problem, men er meget misfornøyd hvis du blander den ut med vann. En annen ting jeg også er misfornøyd med er sjokolade smaken, kunne smakt mer sjokolade.

Konsistens: Terningskast 3
Blandet seg meget lett ut, men det er alltid noen småklumper som står igjen. Blander seg bedre hvis du først heller melk oppi, så proteinet.

Fordøyelighet: Terningskast 4
Jeg er så vant å ta proteinshake, at det ikke er noe stort problem. Men nybegynnere har heller ikke så stort problem, bare at de kansje kan bli litt løse i magen. Men hvis du tar over 110 gram på en shake, så vil du bli litt oppblåst i magen (erfaring) .

Pris: Terningskast 6
Prisen var på noe under 300 kroner, syntes det ikke var allverdens, men man kan få den for 199 på proteinfabrikken. Den var både billigere enn Whey Tech og Isolate.

Total:
Ett kosttilskudd som er hurigopptakende og er av bra kvalitet. Har en helt O.K smak, jeg var meget fornøyd med prisen. Sjokolade smaken kunne vært bedre. Dette er ikke det beste proteinet på markedet, men den inneholder også de viktige aminosyrene som er viktige for en god kroppsfysikk.

Terningskast 4!

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

Sv: 100% Whey Sjokolade - Ifra Proteinfabrikken
« #1 : 22. januar 2007, 00:32 »
Ingen som har noe å si eller tilføre?

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: 100% Whey Sjokolade - Ifra Proteinfabrikken
« #2 : 22. januar 2007, 02:59 »
Dette er ikke det beste proteinet på markedet, men den inneholder også de viktige aminosyrene som er viktige for en god kroppsfysikk.


Nå er jo Proteinpulver egentlig bare sammensetninger av aminosyrer og smakstilsetninger, så at det er aminosyrer i det er ingen overaskelse Smiley

Men fin fin anmeldelse! Cheesy Jeg har ikke prøvd det pulveret, da jeg handler fra norkost.

Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget wanna be maskin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 62

Sv: 100% Whey Sjokolade - Ifra Proteinfabrikken
« #3 : 25. januar 2007, 17:44 »
Men hvis du tar over 110 gram på en shake, så vil du bli litt oppblåst i magen (erfaring) .

110 gram på en shake?

Utlogget wanna be maskin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 62

Sv: 100% Whey Sjokolade - Ifra Proteinfabrikken
« #4 : 25. januar 2007, 17:47 »
Prisen er bra på pulveret, men inneholder færre gram protein pr. 100 g enn mange andre typer. Har bare prøvd skogsbærsmaken, men tenkte jeg skulle prøve sjoko og jordbær også. Smak og oppløselighet er grunnen til at jeg prøver ut dette pulveret.

Utlogget bilskirnir

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: 100% Whey Sjokolade - Ifra Proteinfabrikken
« #5 : 04. mars 2009, 10:41 »
Bare et lite tips ang Proteinfabrikken: hvis du har 15% eller 25% rabatt der så pass på å sjekk prisene! Prisene på "storhandel" (som iflg Proteinfabrikken er tiltenkt kunder uten rabatt) vil ofte være tildels mye høyere pr produkt der enn hvis du bestiller enkeltvis!! Proteinfabriken justerer ikke prisene på "storhandel" i henhold til rabatten man har, slik som på de andre sidene i nettbutikken. Jeg har vært i kontakt med PF om dette, men de vil nok beholde den ekstra inntekstkilden det er at mange bestiller sine produkter fra "feil" side og svarer ganske enkelt at "I Rabattavtalen vår står det at tilbudsvarer eller produkter som allerede er rabattert ikke vil få yterligere rabatt utover det! Dersom ikke kunden leser rabattavtalen vår er det kundens problem og ikke PF."

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: 100% Whey Sjokolade - Ifra Proteinfabrikken
« #6 : 04. mars 2009, 13:00 »

Smak: Terningskast 3
Greier å få det ned i med melk uten problem, men er meget misfornøyd hvis du blander den ut med vann. En annen ting jeg også er misfornøyd med er sjokolade smaken, kunne smakt mer sjokolade.
En liten kommentar bare !

Proteinpulvere er designet for å gi en ønsket smak og konsistens men det er ikke dermed sagt at man må blande de slik , om du har jordbær,vanilje eller sjoko eller hva som helst , synes man at det blir litt lite smak så senker man bare mengden væske man blander det ut i så blir det sterkere smak eller motsatt om man synes smaken er for sterk.
De fleste whey pulvere av litt kvalitet i dag blander seg greit ut selv om man har så lite som 1dl vann til 25gram pulver så om doseringen sier et annet forhold og man ikke er fornøyd så er det bare å prøve seg litt fram med blandingen.

Utlogget Tricex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • :)
Sv: 100% Whey Sjokolade - Ifra Proteinfabrikken
« #7 : 06. april 2009, 11:53 »
Inneholder mer protein pr. 100Gr enn for eks. Whey Tech Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!